Trénink ženy a dívky na tři dny v týdnu - 1. část

8 příspěvků
Strana 1 z 1

Pro přidání tématu nebo reagování na téma musíte být přihlášení.
Pokud nejste registrovaní, tak se prosím registrujte.

Trénink ženy a dívky na tři dny v týdnu - 1. část

#1

Tomáš B. Offline

Cornelius

17.12.2015 23:02

Odpovědět

Re: Trénink ženy a dívky na tři dny v týdnu - 1. část

#2

Je vhodné začátečnici doporučovat cviky jako dřepy nebo mrtvé tahy, i když jen s nízkou váhou?

Zdeněk Kučera Offline

kuceraz

28.01.2016 13:03

Odpovědět

Re: Trénink ženy a dívky na tři dny v týdnu - 1. část

#3

kuceraz: Je vhodné začátečnici doporučovat cviky jako dřepy nebo mrtvé tahy, i když jen s nízkou váhou?
Dřepy jo. Mrtvý tahy ne. Místo nich bych v začátcích zařadil rack pull.

Jiří Vlk Offline

Roper

28.01.2016 14:41

Odpovědět

Re: Trénink ženy a dívky na tři dny v týdnu - 1. část

#4

Nemáš nějakej jinej nápad?
Myslím si, že v posilovně, kam chodí, není možnost si činku podložit jinak, než závažím a toho by bylo potřeba fakt hodně.

Vidím to na veslování se spodní kladkou

Zdeněk Kučera Offline

kuceraz

28.01.2016 15:45

Odpovědět

Re: Trénink ženy a dívky na tři dny v týdnu - 1. část

#5

V takovém případě bych opustil tuto pseudoposilovnu a nechal jí vyletět do vzduchu. Myslím si, že každá posilovna musí mít aspoň jednu klec. To nemáš/nemáte možnost jít do jiný?

Jinak cviků na posílení zad je dost. Good morning, hyperextenze, stahování kladky za hlavou, krčení ramen, shyby, přítahy v předklonu...Ale nikdy nepřinesou člověku stejný benefity jako právě rack pull a později mrtvola.

Dost cviků najdeš tady - http://www.bodybuilding.com/exercises/finder/lookup/filter/muscle/id/4/muscle/lower-back

Jiří Vlk Offline

Roper

28.01.2016 16:03

Odpovědět

Re: Trénink ženy a dívky na tři dny v týdnu - 1. část

#6

Není tam klec, jsou tam stojany na dřepy s jištěním:
http://www.posilovacistroje.cz/sites/default/files/styles/wide/public/Stojan-na-d%C5%99epy_0.jpg?itok=l6tCBj8w
Něco takovýho. Na dřep OK, na mrtvolu nic nepotřebuješ.

Good morningy jsou spíše na hamstringy.
Další jmenované jsou spíše na vršek zad a přítahy jí, jako začátečnici, dávat nechci, ale na hyperextenze jsem si nevzpomněl, ty to splní, díky za pomoc.

A to, že mrtvolu nejde plnohodnotně nahradit je mi jasný, ale jde jen o začátky, později ji zařadíme.

Zdeněk Kučera Offline

kuceraz

28.01.2016 16:25

Odpovědět

Re: Trénink ženy a dívky na tři dny v týdnu - 1. část

#7

Pakliže máš k dispozici pouze ten stojan, tak ať si pod nohy dá jeden 25kg (nebo i těžší) kotouč. Jestliže je menšího vzrůstu, tak klidně dva. A může dotahy dělat.

Za tento příspěvek bylo poděkováno 1x.

Jiří Vlk Offline

Roper

28.01.2016 16:40

Odpovědět

Re: Trénink ženy a dívky na tři dny v týdnu - 1. část

#8

Roper: Pakliže máš k dispozici pouze ten stojan, tak ať si pod nohy dá jeden 25kg (nebo i těžší) kotouč. Jestliže je menšího vzrůstu, tak klidně dva. A může dotahy dělat.
Pravda, tohle bude fungovat.
Schází mi nadhled safra :D

Zdeněk Kučera Offline

kuceraz

28.01.2016 20:08

Odpovědět

8 příspěvků
Strana 1 z 1

Vytisknout