Kovy - log

135 příspěvků
Strana 1 z 9

Pro přidání tématu nebo reagování na téma musíte být přihlášení.
Pokud nejste registrovaní, tak se prosím registrujte.

Kovy - log

#1

První týden tohodle tréninku + návrat po delší pauze

A1

-Všechno podseklé , po týdnu budu přidávat 5kg.

A1) dřepy 8 x 3 - 95kg
B1) bench press - 50kg - bylo to tak akorát. Mímochodem tenhle cvik nesnáším. Vůbec mi nesedí a doteď jsem cvičil s JČ, ale chci se s tím poprat. Zkusím přejít na pwl bench. Na techniku snad bude stačit youtube.

C1) přítahy velké činky nadhmatem 3 x 12 - 40kg
C2) přítahy velké činky podhmatem 3 x 10
- fůůů nehorázné kardio
D1) zdvihy nohou ve visu3 x 10

Kamil Kovář Offline

Kovy

15.11.2015 22:01

Odpovědět

Re: Kovy - log

#2

Jakmile se naučíš zapakovat ramena a roztahovat osu, tak to bude dobrý.

Kamil Fila Offline

Tetsuo

16.11.2015 14:34

Odpovědět

Re: Kovy - log

#3

Tetsuo: Jakmile se naučíš zapakovat ramena a roztahovat osu, tak to bude dobrý.
+ se musím naučit pořádně leg drive.

Dnes volno.
Mimochodem stravu držím na bílkovinách + tucích. Sacharidy jen po tréninku (večer) a v den volna to samé. Pohybují se okolo 200g. Jednou za týden mám cheat meal. Je to snad první dieta, u které se držím. Síce to jde pomalu, ale nespěchám. Nejdůležitější je , že nemám žádné chutě na sladké a slané.

Kamil Kovář Offline

Kovy

16.11.2015 16:53

Odpovědět

Re: Kovy - log

#4

Regeneračně jsem na bodě mrazu. Chytám křeče, svalovky, mrazí mě v končětinách. V pátek jsem byl na injekci s magnesiem + beru tablety. Nechci si dávat pauzu od tréninku, ale nemůžu jet naplno. Nejspíš to vidím na váhy okolo 50% a pilování techniky / učení nových cviků. Jaký na to máte názor vy ? Dát úplné volno ?

Kamil Kovář Offline

Kovy

22.11.2015 17:51

Odpovědět

Re: Kovy - log

#5

a co treba se vysrat na tu tukovou dietu? ne kazdymu to musi sedet..

Tomáš Červinka Offline

tom3

22.11.2015 20:01

Odpovědět

Re: Kovy - log

#6

Však mám 200g sachrů/den + hromadu tuků. Jen ty sachry dávám večer. Neřekl bych , že je to nějak drastické a mělo by to vliv na regeneraci. Můžu zkusit něco jiného ,např. sacharidovou superkompenzaci ale nevím. U tohodle jsem vydržel nejdéle.

Naposledy upraveno 22.11.2015 22:06

Kamil Kovář Offline

Kovy

22.11.2015 22:02

Odpovědět

Re: Kovy - log

#7

Konečně trénink
Cviky jsem jel podle volných stanovišť , váhy skoro do momentálního maxima ať vím kolik podseknout. Napíšu jen poslední série ze kterých budu počítat.

Sumo MT - 2x150kg - podseknu na 1x 130kg a pojedu stylem z MT článku. Nohy jsou v tréninku 4x týdně takže musím začít zlehka.

Přítahy v předklonu nadhmat + Supersérie podhmat - 40kg x 12 a pak to padalo. podseknu na 30kg x 12.

Bench

70kg na krev. snad se do toho brzy dostanu - podseknu na 5x5 50-55kg




PROSÍM O KRITIKU.

Kamil Kovář Offline

Kovy

30.11.2015 23:08

Odpovědět

Re: Kovy - log

#8

Nevypadá to zle. Jen si nejsem jist, jestli dostatečně tlačíš do nohou. Jinak to mostování začínej tak, že se dostaneš horní částí trupu za osu.

Naposledy upraveno 01.12.2015 11:00

Za tento příspěvek bylo poděkováno 1x.

Jiří Vlk Offline

Roper

01.12.2015 10:01

Odpovědět

Re: Kovy - log

#9

Další testovací trénink a zároveň poslední v týdnu. Od pondělí začnu schématem od "Meathead ".

CG bench - 8x3 - 65kg příští týden 8x3 - 50kg
shyby podhmat 5x5
Dřep 8x3 - 100kg příští týden 8x3 - 8x3 - 80kg
bic
tric
Všechno na krev. Musím zpátky na zem a pochopit , že když jsem měsíc + necvičil a mám teď nějaké zdravotní problémy , nebudu zvedat to samé.

Kamil Kovář Offline

Kovy

03.12.2015 22:50

Odpovědět

Re: Kovy - log

#10

týden 1.

A1
A1) dřepy 8 x 3 - nahrazeno sumo MT - 8x1 - 140kg
B1) bench press 5 x 5 - 55kg

C1) přítahy velké činky nadhmatem 3 x 12
C2) přítahy velké činky podhmatem 3 x 10 (?)* 35kg
D1) zdvihy nohou ve visu3 x 10

Kamil Kovář Offline

Kovy

07.12.2015 22:29

Odpovědět

Re: Kovy - log

#11

1. týden - všechno podle plánu , rezervy tam jsou.

B1
A1) bench press úzkým úchopem 8 x 3** - 50kg
A2) shyby podhmatem 4 x 5**
A3) shyby nadhmatem 4 x 5**
B1) dřepy 3 x 10 - nebyla volná klec takže jsem si to nahazoval silovým přemístěním - 50kg ( U tohodle počtu opakování nebudu zvyšovat váhu každý týden.Spíš pojedu podle pocitu , abych se moc neunavil na těžší dřepy. Přecejenom je to nezvyk cvičit nohy tolikrát týdně)
C1) biceps
C2) triceps

Naposledy upraveno 10.12.2015 20:48

Kamil Kovář Offline

Kovy

10.12.2015 20:47

Odpovědět

Re: Kovy - log

#12

Není dobrý cvičit silový přemístění stylem 3 x 10, mohls cvičit třeba bulharské dřepy s jednoručkami nebo výpady s činkou/jednoručkami.

Jaroslav Polánský Offline

Meathead

11.12.2015 15:09

Odpovědět

Re: Kovy - log

#13

Špatně jsi to pochopil :-) silovým přemístěním jsem nahazoval pouze první opakování v sérii. Takže to bylo 3x1.

Kamil Kovář Offline

Kovy

11.12.2015 15:58

Odpovědět

Re: Kovy - log

#14

1. týden
A2
dřep - 8x3 - 85kg
military press v sedě 4 x 6 - 30kg
upažování s jednoručkami ve stoje 3 x 10 - 10kg
rolování činky/kolečka na břicho 3 x 10
farmařská chůze 3 - 5 min. s přestávkami

Naposledy upraveno 13.12.2015 20:35

Kamil Kovář Offline

Kovy

11.12.2015 23:18

Odpovědět

Re: Kovy - log

#15

1. týden

B2

shyby 5 x 8 - podhmat
silové přemístění 3 x 5 - 50kg - příště snížím váhu , tohle bylo na úkor techniky
čelní dřepy 3 x 12 - nějakých 35kg , zítra mě čeká 8x3
bicepsový zdvih vsedě s oporou loktů 3 x 12
výpony na lýtka 3 x 15

- Přemýšlím o vyřazení dřepů z B1 ( 3x8) a B2 ( 3x12-čelní)a nahradil bych to např. 5x3 s 60% . Asi to regeneračně nezvládnu. Už tak tam mám 8x3 zadní a 10x1 sumo MT + silové přemístění.

Kamil Kovář Offline

Kovy

13.12.2015 20:45

Odpovědět

Re: Kovy - log

#16

Hezky si jedeš. :-)

Dmitry Danchenko Offline

Dmitry

14.12.2015 16:10

Odpovědět

135 příspěvků
Strana 1 z 9

Vytisknout