Méněkrát více nebo vícekrát méně?

4 příspěvky
Strana 1 z 1

Pro přidání tématu nebo reagování na téma musíte být přihlášení.
Pokud nejste registrovaní, tak se prosím registrujte.

Méněkrát více nebo vícekrát méně?

#1

Dle názvu tématu - už delší dobu přemejšlim, jestli může bejt cvičení rozdělený do víc dnů pro naturála spíš přínosný či nikoliv - pakliže je priorita objem?

Co tim konkrétně myslim?
Jestliže budu chtít odcvičit každou partii 2x tejdně, je pro mě výhodnější odcvičit to během 3 tréninků tejdně trvajících právě 1 hodinu?
A nebo naopak lepší výsledky přinese, když si každej ten trénink rozdělim na dva a ty odcvičim během 6 tréninků v tejdnu trvajících 0,5 hod.?

Zkrátka bych odcvičil v daným tejdnu naprosto to samý a věnoval tomu v součtu ten samej čas.
Bude v tom rozdíl (regenerace, zatížení CNS..)? Co bude výhodnější (a proč)?

Předem díky za reakce!

Jiří Mráz Offline

Frost

08.06.2015 17:16

Odpovědět

Re: Méněkrát více nebo vícekrát méně?

#2

Podle mě nad tím uvažuješ úplně špatně a svazuješ se jednou od ostatních izolovanou podmínkou/parametrem.
Pokud nevíš co ti sedí, tak to prostě dál zkoušej v delších časových blocích.

Martin Vidlák Offline

Vidlak

08.06.2015 20:41

Odpovědět

Re: Méněkrát více nebo vícekrát méně?

#3

Zkrátka je pro mě pohodlnější a příjemnější obětovat třeba 40 minut každej den, než cvičit 1,5 hod. 3-4x tejdně. Ale zase kdyby bylo prokazatelně lepší/účinnější to dělat tim druhým způsobem (např. kvůli lepší hormonální odezvě / lepší regeneraci / menšímu náporu na CNS), tak bych to upřednostnil. Toť konkrétně můj problém.

Jestliže mi to tu nikdo zodpovědět nedokáže, nezbejvá opravdu než zkoušet.
I tak díky za odpověď. ;)

Jiří Mráz Offline

Frost

09.06.2015 09:48

Odpovědět

Re: Méněkrát více nebo vícekrát méně?

#4

Pokud vyloženě nejedeš kulturisticky (= sypeš), tak neuvažuje u cvičení, že se tělo dělí na partie.

Smysl má dělení na svalové synergisty nebo na cviky. Čili tlaky na vršek nebo na spodek těla, nebo den věnovaný dřepům, benchům, mrtvolám, přemístění, kalisthenice apod.

Jistě stačí dělat jeden cvik kvalitně 30-40 minut a nic víc. (s nějakou rozcvičkou, 1-2 izolovanými doplňky a strečinkem na závěr..)

Za tento příspěvek bylo poděkováno 1x.

Kamil Fila Offline

Tetsuo

09.06.2015 11:40

Odpovědět

4 příspěvky
Strana 1 z 1

Vytisknout