Suplementace

13 příspěvků
Strana 1 z 1

Pro přidání tématu nebo reagování na téma musíte být přihlášení.
Pokud nejste registrovaní, tak se prosím registrujte.

Suplementace

#1

Zdravím, mám si dávat suplementy i ve dny, kdy necvičím? MOžná blbej dotaz, ale přímou odpověď sem nenašel. Dík :-)

Erw Sotz Offline

Erw

28.05.2015 17:42

Odpovědět

Re: Suplementace

#2

Jo, to je dost hloupý dost, když nepíšeš, jaké suplementy máš na mysli...

rejdis Offline

rejdis

28.05.2015 18:26

Odpovědět

Re: Suplementace

#3

Já se neumím ptát a ty zas psát :-) takže sme si kvit :-)

Jsou to :

Kreatin Complex, Glukosamin, Multivitamin Sport a Soy Pro 91%.

Erw Sotz Offline

Erw

28.05.2015 19:35

Odpovědět

Re: Suplementace

#4

Kreatin i v netréninkové dny
Multivitamín a glukosamin rozhodně také
Protein pouze pokud nebudeš schopný dostat do sebe dostatečné množství bílkovin klasickou stravou

Za tento příspěvek bylo poděkováno 1x.

Zdeněk Kučera Offline

kuceraz

28.05.2015 20:11

Odpovědět

Re: Suplementace

#5

kuceraz: Kreatin i v netréninkové dny
Multivitamín a glukosamin rozhodně také
Protein pouze pokud nebudeš schopný dostat do sebe dostatečné množství bílkovin klasickou stravou
Moc děkuju.

Erw Sotz Offline

Erw

28.05.2015 20:19

Odpovědět

Re: Suplementace

#6

zdar můj dotaz zní co by jste dali za suplementaci za 2000kč až 2400kč na 45 dní.

a aby se to dalo aplikovat na mě tak trochu rozepíšu co a jak.po delší době se vracím do železárny abych na sebe natahal hmotu a taky protože mi to chybí.doteď strava 3 denně s minimem suplentu.cukry držím nízko 50 až 100 idealně po tréningu a ve dnech bez tréninku 200.cukry,tuky i bílkovinu ruzně rotuju aby mi to vyhovovalo.jestě predtim než vlétnu na železo tak to vše přiškrtím abych byl hladovější :) a právě toho bych chtěl využit (už mam rozplánovaný tříchodové snidaně atd...)
cvičení hlavně mrtvý tahy a benče 3krát týdně. a ted babo raď jak vytřískat co nejvíc ze suplentace ?
(v hlavě se mi motá třeba-mam dát kreatin?mám dát plus 100g proteinu?mám po cvičení žrát anabolik gain až prasknu? mám dát vitaminy?glutamin?....)

Offline

tycovy_mixer

02.06.2016 21:23

Odpovědět

Re: Suplementace

#7

Nejlepší regeneraci z gainerů, co jsem kdy měl z našeho sortimentu, poskytuje Milky Gain. Rozhodně sacharidy po tréninku jsou základ budování hmoty u naturálů.

Nejjednodušší suplementace je gainer, kreatin a multivitamin po tréninku.

Jakmile to může být dražší, šel bych na AMG produkty. (aminokyseliny vložené do komplexního mixu desítek dalších látek.)

Kamil Fila Offline

Tetsuo

02.06.2016 21:32

Odpovědět

Re: Suplementace

#8

to tak udělam ,přicukruju to s kreatinem a uvidíme.kdo má ještě jakou zkušenost s vezdejšíma cukrovýma suplementama?
kolik místních tablet vitaminu denně doporučuješ Tetsuo ?

Offline

tycovy_mixer

04.06.2016 19:49

Odpovědět

Re: Suplementace

#9

Záleží na to, jestli bereš ještě jiné produkty s vyšším obsahem vitamínů, případně, jak jíš.

Standardně pro cvičícího člověka je ok brát trojnásobek denních doporučených dávek pro běžnou necvičící populaci.

Čili 3 kapsle denně.

Kamil Fila Offline

Tetsuo

05.06.2016 14:47

Odpovědět

Re: Suplementace

#10

Zdravím chlapi, mam dotaz ohledne podávání suplementu, beru bcaa, tam je jasne psano davku pred a po treninku, ale pak uzivam jeste creatin, proteinovy napoj a alavis triple blend na klouby, tyhle 3 suplementy se mají brát každý den, takze je vsechny micham najednou v "šejkru' a konzumuji najednou jednou za den, je to dobre, nebo by bylo lepsí jednotlivé pripravky konzumovat v nejakem rozmezí, jde mi o to zda telo nebude najednou zahlcene latkama a aby vse vyuzilo.. Predem děkuji za odpověď .. Martin

Martin Hampl Offline

Futurious

před 1 měsícem

Odpovědět

Re: Suplementace

#11

Není tam potřeba žádné rozmezí. Většina lidí ty věci zapíjí proteinem, ale jde to i vyloženě smíchat do jednoho nápoje, pokud ti to chuťově nevadí.

Kamil Fila Offline

Tetsuo

před 4 týdny

Odpovědět

Re: Suplementace

#12

Supr, diky za odpoved, prave ze ten alavis je fakt nechutnej a s tim proteinakem se to da jedině vypít ... Tak jeste jednou diky za odpověď

Martin Hampl Offline

Futurious

před 4 týdny

Odpovědět

Re: Suplementace

#13

Nemíchej třeba céčko nebo hodně minerálů do proteinu. Jinak ok.

Kamil Fila Offline

Tetsuo

před 4 týdny

Odpovědět

13 příspěvků
Strana 1 z 1

Vytisknout