Carb back loading

29 příspěvků
Strana 1 ze 2

Pro přidání tématu nebo reagování na téma musíte být přihlášení.
Pokud nejste registrovaní, tak se prosím registrujte.

Carb back loading

#1

Zdravím,

máte někdo zkušenosti s CBL? Začíná si mě tato dieta získávat, jen mám strach z první fáze, kdy se jí jen max. 30g S. Zda se vyplatí po 10 nic nedělat, zvlášt intezivní sporty.
Mě ta dieta (zp. stravování) připadá "podobná" leangains dietě, jen v tom, že se sacharidy jí jen, když je potřeba nebo po tvrdém tréninku.
Snídaně se vynechá (kafe nebo malý shake)
Oběd, Večeře - tuky + bílkoviny (popř. sacharidy když je ten den trénink)
Cvičím od 6:00 hod, tak nevím jestli se to uplě hodí.

Díky za popř. rady

Offline

Kares

24.05.2015 22:38

Odpovědět

Re: Carb back loading

#2

Princip je v tom, že přes den jíš jen bílkoviny a tuky, hlavně bílkoviny, pak jdeš trénovat(to je hodně důležitý) a po tréninku tam nasypeš sacharidů co hrdlo ráčí.
Bohatý zkušenosti a pozitivní má Kiro, třeba se ti tu ozve :)

Naposledy upraveno 25.05.2015 16:16

Michal Vašíček Offline

mclama

25.05.2015 16:15

Odpovědět

Re: Carb back loading

#3

Kares: Zdravím,
máte někdo zkušenosti s CBL? Začíná si mě tato dieta získávat, jen mám strach z první fáze, kdy se jí jen max. 30g S. Zda se vyplatí po 10 nic nedělat, zvlášt intezivní sporty.
Mě ta dieta (zp. stravování) připadá "podobná" leangains dietě, jen v tom, že se sacharidy jí jen, když je potřeba nebo po tvrdém tréninku.
Snídaně se vynechá (kafe nebo malý shake)
Oběd, Večeře - tuky + bílkoviny (popř. sacharidy když je ten den trénink)
Cvičím od 6:00 hod, tak nevím jestli se to uplě hodí.
Dík...
Není zase tak podstatné klást velkou důležitost na přípravnou fázi.

Důležitější je trénink a zdroje bílkovin a tuků.

Trénink: Tady můžeš zvolit lifterský trénink, objemový, nebo i klasický splitový, je to na tobě, jelikož využiješ benefitu diety příjmem sacharidů po tréninku.

Strava: Ohlídal bych si zdroje bílkovin a tuků. Můžeš zařadit kysané mléčné výrobky, jako je třeba smetana, která docela vyhovuje parametrům diety, ale bude lepší zvolit alternativu, jako jsou například vejce, maso, ryby, zeleninové saláty zalité olejem, nebo protein s olejem, jelikož ty mléčné výrobky zvedají hladinu inzulínu více.

Ještě otázka, trénuješ ráno, nebo večer?

Naposledy upraveno 25.05.2015 16:46

Offline

jk22

25.05.2015 16:45

Odpovědět

Re: Carb back loading

#4

jk22: Není zase tak podstatné klást velkou důležitost na přípravnou fázi.
Důležitější jetréninkazdroje bílkovin a tuků.Trénink:Tady můžeš zvolit lifterský trénink, objemový, nebo i klasický splitový, je to na tobě, jelikož využiješ benefitu diety příjmem sacharidů po tréninku.Strava:Ohlídal bych si zdroje bílkovin a tuků. Můžeš zařadit kysané mléčné výrobky, jako je třeba smetana, která docela vyhovuje parametrům diety, ale bude lepší zvolit alternativu, jako jsou například vejce, maso, ryby, zelenino...
Pro me bohudik ráno (6:00), cítím se silnější atd. Ale cítím , ze to asi nebude. Ale četl jsem od Terry Crews, J. Ferruggia apod. co cvičí brzo ráno a sacharidy ji taky pouze na večer

Offline

Kares

25.05.2015 19:45

Odpovědět

Re: Carb back loading

#5

Kares: Pro me bohudik ráno (6:00), cítím se silnější atd. Ale cítím , ze to asi nebude. Ale četl jsem od Terry Crews, J. Ferruggia apod. co cvičí brzo ráno a sacharidy ji taky pouze na večer
Neříkám, že to nepůjde, ale trénovat odpoledne bude lepší.

Offline

jk22

25.05.2015 23:37

Odpovědět

Re: Carb back loading

#6

Kares: Zdravím,
máte někdo zkušenosti s CBL? Začíná si mě tato dieta získávat, jen mám strach z první fáze, kdy se jí jen max. 30g S. Zda se vyplatí po 10 nic nedělat, zvlášt intezivní sporty.
Mě ta dieta (zp. stravování) připadá "podobná" leangains dietě, jen v tom, že se sacharidy jí jen, když je potřeba nebo po tvrdém tréninku.
Snídaně se vynechá (kafe nebo malý shake)
Oběd, Večeře - tuky + bílkoviny (popř. sacharidy když je ten den trénink)
Cvičím od 6:00 hod, tak nevím jestli se to uplě hodí.
Dík...
Já tu připravovací fázi ani nejel. Já na keto prostě nefunguju po cca 4 dnech nevyjdu ani schody bez držení se zábradlí :D můžeš cvičit ráno na CBL to nevadí. Já cvičil dvoufázově ráno i odpoledne. Protože logicky čím víc budeš cvičit tím víc donutů do sebe můžeš narvat :D když budeš cvičit ráno tak vždycky na lačno a po tréninku dej isolát protein a k tomu 20g dextrozy a pak celý den jez jen b+t cca 2 jídla po 3-4 hodinách a cca v 5odpoledne zační bingovat sachry max 4 hodiny a pak běž spát a ráno zase cvičit :) každopádně určitě je o něco lepší chodit cvičit až odpoledne

Kiro Markopulos Offline

kirobeast

26.05.2015 10:54

Odpovědět

Re: Carb back loading

#7

Když celej den jedu bílkoviny + tuky, nebude mít tělo tendenci znehodnotit ty bílkoviny na glukózu? Nebo tomu zabráněj právě ty tuky? Já jen abych nevylejval prachy do hajzlu. Jinak po tréninku normálně sacharidy dávám.

Offline

kokotek

28.05.2015 09:59

Odpovědět

Re: Carb back loading

#8

Tělo bude brát energii z tuků.

Jakub E. Offline

bellito

28.05.2015 10:58

Odpovědět

Re: Carb back loading

#9

Zajímalo mě, jaký vliv mají "večerní výlety inzulinu do nebes" na vznik cukrovky. Kolik sacharidů najednou je možné sníst, aniž by to negativně působilo na slinivku?

rejdis Offline

rejdis

29.05.2015 08:06

Odpovědět

Re: Carb back loading

#10

rejdis: Zajímalo mě, jaký vliv mají "večerní výlety inzulinu do nebes" na vznik cukrovky. Kolik sacharidů najednou je možné sníst, aniž by to negativně působilo na slinivku?
Neboj se žádnou cukrovku nedostaneš :D možná kdybys jel cbl 20 let v kuse tak ji v 50 chytíš :D ale podle knihy to má spíš pozitivní vliv než negativní

Kiro Markopulos Offline

kirobeast

29.05.2015 19:24

Odpovědět

Re: Carb back loading

#11

kirobeast: Neboj se žádnou cukrovku nedostaneš :D možná kdybys jel cbl 20 let v kuse tak ji v 50 chytíš :D ale podle knihy to má spíš pozitivní vliv než negativní
Dobře, ale já nechci cukrovku ani v 50 :D

rejdis Offline

rejdis

29.05.2015 21:07

Odpovědět

Re: Carb back loading

#12

Myslim si, že na potencionální cukrovku je mnohem horší, když se s inzulínem hýbe pořád přes den nahoru dolů, když jsou sacahridy ve víc jídlech.

Karel Mencl Offline

charlie77

29.05.2015 21:51

Odpovědět

Re: Carb back loading

#13

charlie77: Myslim si, že na potencionální cukrovku je mnohem horší, když se s inzulínem hýbe pořád přes den nahoru dolů, když jsou sacahridy ve víc jídlech.
Já si to právě také myslím, chtěl jsem ale znát i názor ostatních.

C. Poliquin pak naráží na další problém.

Naposledy upraveno 30.05.2015 08:20

rejdis Offline

rejdis

30.05.2015 08:18

Odpovědět

Re: Carb back loading

#14

Když už je tu řeč o příčinách vzniku cukrovky..

"Cukrovka nemá nic společného s cukrem"

Za tento příspěvek bylo poděkováno 1x.

Jiří Mráz Offline

Frost

30.05.2015 12:40

Odpovědět

Re: Carb back loading

#15

Je při CBL nějaký poměr mezi kaloriemi z tuků/sachrů? V knížce jsou nějaké orientační tabulky vztažené na cílovou váhu, ale nedokážu to pochopit přesně, jak to autor myslí.

Mixy Offline

MIxy

05.06.2015 14:09

Odpovědět

Re: Carb back loading

#16

pokud vím, tak o poměru tam nic nepíše

Martin Vidlák Offline

Vidlak

05.06.2015 20:50

Odpovědět

29 příspěvků
Strana 1 ze 2

Vytisknout