Jak na silové zlepšení ?

2 příspěvky
Strana 1 z 1

Pro přidání tématu nebo reagování na téma musíte být přihlášení.
Pokud nejste registrovaní, tak se prosím registrujte.

Jak na silové zlepšení ?

#1

Zdravím,
za dobu co cvičím (cca.2 roky)jsem se zlepšit poměrně dobře, co se týče svalové hmoty.Ovšem silové zlepšení je bída.Jelikož jsem orientovaný spíš na spodek těla, tak ve cvicích jako jsou mrtvola,dřep,leg press je to zlepšení poměrně solidní.Ovšem zejména bench press,tlaky na prsa nebo i cviky na ramena, tam je to z mého pohledu žalostné.Chtěl bych tedy doporučit nějaký trenink,který vám opravdu pomohl zejména co se týče síly.Koukal jsem tady na Pull-Press-Squat,ale na to si moc netroufám.80% cviků jsem neviděl ani z rychlíku a nevěřím,že by ta technika byla korektní a že bych z toho něco vytěžil.
Díky za tipy.

Offline

Gregor

30.03.2015 17:41

Odpovědět

Re: Jak na silové zlepšení ?

#2

Mně nejvíc na silový progres pomohly rampy 5/3/1 (na mrtvý tahy, benče, přední dřepy, některé cviky ze zarážek apod.) a 3/2/1 (na trhy od pasu a silový přemístění). Plus případně MRS na konci hlavního silového cviku tréninkové dne.

Pak je jistě ještě dobrý/vhodný (a o tom dost uvažuji) zkusit v tréninku clustery (zde o nich píše Tetsuo), který ti taky dost ve velké míře podpoří silový růst. Jen je dobré si uvědomit (a píše to v tom článku i Tetsuo), že clustery nikdy netvoří celý trénink, ale pouze jeho vrchol a hodí se téměř výhradně na náročné vícekloubové cviky.

Naposledy upraveno 30.03.2015 17:59

Za tento příspěvek bylo poděkováno 1x.

Jiří Vlk Offline

Roper

30.03.2015 17:58

Odpovědět

2 příspěvky
Strana 1 z 1

Vytisknout