Jak to zorganizovat?

5 příspěvků
Strana 1 z 1

Pro přidání tématu nebo reagování na téma musíte být přihlášení.
Pokud nejste registrovaní, tak se prosím registrujte.

Jak to zorganizovat?

#1

Dobrý den. Cvičím už od mých 16 let (asi do 18 let pouze takové šmrdlání, nepravidelné cvičení a učení se provádění cviků, dodržování stravy, apod.), nyní mi je 19 let.
Nyní už chci pořádně začít rozvíjet svalovou hmotu a vypadat lépe.
Od září cvičím objemový trénink 3x týdně kvůli škole, přítelkyni a dalším časově náročným aktivitám nemám dostatek času cvičit nějaký trénink vícekrát týdně.
Trénink musím pochválit, jeho základní cviky se dobře cvičí, není nějak časově náročný a dá se nabrat slušná hmota.
Teď k dotazu.
Sudý týden mám šanci cvičit pouze 3x týdně (Út, Čt, So) a ten lichý mohu od pondělí do čtvrtka a pak víkend např. (Po, Út, St, Čt a pak So nebo Ne).
Cvičím stále objemový trénink 3x týdně, ale mohl bych tedy v tom druhém týdnu co mám více času zařadit nějaký trénink, či třeba na tento týden zařadit nějaký split.
Bylo by to tak možné? V tom lichém dělat nějaký jiný trénink když mám na to více času? Jaký byste mi doporučili, nebo jak to zorganizovat ten lichý týden? Děkuji.

Offline

Dominik

08.02.2015 16:37

Odpovědět

Re: Jak to zorganizovat?

#2

Dej přesný odkaz toho tréninku

Kamil Fila Offline

Tetsuo

08.02.2015 22:33

Odpovědět

Re: Jak to zorganizovat?

#3

Nyní posiluji již skoro půl roku objemovou rutinu tady od Vás http://www.body-test.cz/cs/clanky/32-objemova-rutina-3x-tydne-1-cast/

Přemýšlel jsem jedině nad tím, že sudý týden bych posiloval tuto rutinu (Út, Čt, So) a lichý Po - vršek, Út - spodek, St - vršek, Čt - spodek a So - Fullbody.

Ale nevím jestli to má smysl, jestli je to produktivní a nebo jestli zůstat u základního fullbody a točit ho každý týden stejně.

Naposledy upraveno 09.02.2015 15:14

Offline

Dominik

09.02.2015 15:13

Odpovědět

Re: Jak to zorganizovat?

#4

Jeden týden 3 tréninky a jeden 5? Je to dost velkej rozptyl.

Ono by se muselo dost pracovat s objemem sérií. Ideální bych viděl jeden týden 3x fullbody a druhý týden spodek-vršek-spodek-vršek

Kamil Fila Offline

Tetsuo

09.02.2015 15:22

Odpovědět

Re: Jak to zorganizovat?

#5

Dobře děkuji to by bylo lepší :-) Jaký byste volil trénink tady z webu? Ten vršek-spodek klasický a nebo vršek-spodek stylem rampy?

Naposledy upraveno 09.02.2015 17:51

Offline

Dominik

09.02.2015 17:15

Odpovědět

5 příspěvků
Strana 1 z 1

Vytisknout