Sacharidové vlny

27 příspěvků
Strana 2 ze 2

Pro přidání tématu nebo reagování na téma musíte být přihlášení.
Pokud nejste registrovaní, tak se prosím registrujte.

Re: Sacharidové vlny

#17

Z mých zkušenosti:
- vrchol vlny bych dal výš, třeba i k 400-500 gramů
- vynechal bych klasický kardio a dělal jen HIIT (3x týdně), kruháče stačí 2x
- bílkoviny přidat (osobně jsem měl 3 g / 1 kg BMI, teď jsem to snížil na 2,5), tuky co nejníž...vpodstatě tak, aby jsi v každém jídle měl nejlépe 15 gramů -vyjma posledního před tréninkem, tam co nejméně, nejlépe žádný:) Já je mam v tréninkové dny mezi 35-37 a v netréninkový cca 45.

K tomuhle tématu bych měl taky jeden dotaz do pléna. Vlny držím už třetí měsíc a dle toho, co jsem různě vyčetl, tak se během nich po tak dlouhý době snižuje produkce některých hormonů včetně testosteronu. Jak to po skončení vln nahodit nejrychleji zpátky? :) Případně jakym způsobem najet nějak šetrně s co nejmenším jojo efektem na objemový jídelníček s čtyřmi gramy sacharidů na kilo BMI?

Nejlogičtější mi přijde nasadit Fenugreek a jeden cheat day s junk foodem, což by mohlo pomoci nahodit zpátky tvorbu hormonů...ale ten jojo efekt mě děsí :D

Naposledy upraveno 23.02.2015 22:47

Offline

blu3

23.02.2015 22:41

Odpovědět

Re: Sacharidové vlny

#18

Dokud ten pokles necejtíš tim že máš mezi nohama tkaničku od bot tak nevim proč to řešit. Nejjednodušší způsob jak se vyhnout jojo efektu je jet tu samou dietu pozpátku, ale kdo by se s tim dneska sral žejo. :D Takže bych ty sacharidy zprůměroval, přidal jich 30 tejdně nebo šel podle váhy.
celodenní cheat day je blbost, když už nebudeš mít vyčerpanej glykogen, takže bych dával jenom poslední jídlo toho dne max dvakrát do tejdne, nebo den alá iifym ale pořád v rámci stanovenejch kcal.

Naposledy upraveno 23.02.2015 22:50

Za tento příspěvek bylo poděkováno 1x.

Petr B Offline

vEprik

23.02.2015 22:49

Odpovědět

Re: Sacharidové vlny

#19

Nejlogičtější mi přijde nasadit Fenugreek a jeden cheat day s junk foodem, což by mohlo pomoci nahodit zpátky tvorbu hormonů...ale ten jojo efekt mě děsí :D
Ani ne tak junk foodem, jako spíš nasycenými tuky a vajíčky.
Akorát k těm jídlům, kde bude víc tuků, nejez moc sacharidů.
Fenugreek je možnost, další je Reishi.

Za tento příspěvek bylo poděkováno 1x.

Kamil Fila Offline

Tetsuo

24.02.2015 15:31

Odpovědět

Re: Sacharidové vlny

#20

Asi to zkusím nějak takto:

Po 100 S těžký trénink
Út 150 S těžký trénink
St 200 S box na způsob hiitu + rotoped
Čt 250 S volno
Pá 300 S kruháč + rotoped
So 350 S hiit + rotoped
Ne 400 S volno

Buď přidám nebo uberu, uvidím jak to bude probíhat. Tuky dám asi na 50g každý den, ale asi to bude trochu nepříjemné protože jsem dost na ně už zvyklý a možná teď dávám denně i 100g. Bílkoviny dám třeba ke 200g pokud to žaludek a peněženka utáhnou, ale třeba si neumím ani představit kolik to musí být jídla 200g bílkovin a 400g sacharidů, není to moc? :D

Offline

lukynnn

24.02.2015 20:11

Odpovědět

Re: Sacharidové vlny

#21

Sacharidový vlny nejlíp fungujou podle starý osvědčený klasiky - co nejmín tuků, a všechny sacharidy bys měl sníst v první půlce dne. Jestli nejdeš na soutěž, tak tohle nemá cenu, zbytečný trápení a pak to stejně nabereš všechno zpět protože se to nedá držet dlouhodobě. Najdi si režim v kterým budeš moct užívat jídlo a stejně tak mít výsledky který chceš..

Kiro Markopulos Offline

kirobeast

24.02.2015 20:15

Odpovědět

Re: Sacharidové vlny

#22

Chci to jen na 3 týdny pak dám starý režim, četl jsem, že dost lidí mělo dobré výsledky a drželi to i 3 měsíce. Pokud to nebudu zvládat tak to přestanu dělat.

Offline

lukynnn

24.02.2015 20:24

Odpovědět

Re: Sacharidové vlny

#23

Já jsem u sach.vln narazil na problém, kterému jsem bohužel nevěnoval pozornost.

Při nějakých 3800 kcal mi váha víceméně stojí. Pokud chci aspoň trochu přibírat, tak musim dávat > 4000 kcal. Tzn. pokud jsem jel v dietě vlny 100..400S při nějakých 200 g bílkovin a 50 g tuku, tak i při nejvyšší vlně jsem byl v extrémním kalorickém deficitu. Ve výsledku jsem sice shodil 15 kg, ale vypadal jsem jenom o něco málo lépe než na začátku.

To jenom osobní zkušenost, co se může stát, když se vlny blbě nastaví.

Big Muscle Offline

Big-Muscle

24.02.2015 20:33

Odpovědět

Re: Sacharidové vlny

#24

Kdybys dával třeba 200-500 tak bys na tom byl asi líp, ale já nemám zatím s vlnama zkušenosti tak tady nemůžu moc radit.

Offline

lukynnn

24.02.2015 20:50

Odpovědět

Re: Sacharidové vlny

#25

Ahoj nechtel jsem otvirat novy tema tak to pisu sem, rozhodl jsem se pro sacharidový vlny a chci se jenom zeptat pro par veci, abych to delal spravne.. Hodne veci jsem konzultoval s kamaradem co drive delal kulturistiku ale par veci me zajima..

zvolil jsem tyden - 50,100,100,250,250,50, rozumnej cheat day.

On mi rikal ze se mam vyhnout jakymukoliv tuku a rychlejm cukrum.. Zajima me tedy zda-li fakt nemohu tuky vubec prijimat (samozrejme male mnozstvi) a taky me zajima jestli mam uplne zapomenout na rychle cukry (v dny kdy budu na 50g sacharidu na den chapu ze neprichazeji v uvahu, ale kdyz mam treba 250g sacharidu na den tak by takovych 20-30 mohlo projit nebo ne?

jinak dneska jsem mel 100g

muj jidelak za dnesek..

ovesna kase asi 70g + jedna mrkev + protein 40g

svacinu jsem vynechal protoze jsem byl ve fitku

obed - kureci prso asi 200g + 200g brambor

svacina - 1 merunka - odtucneny tvaroh s proteinem (30g)

vecere - okurka salatova (pulka), rajce, mrkev, sunka 100g kureci, 1 vejce

diky za rady

vojtech formanek Offline

formic

23.06.2016 21:26

Odpovědět

Re: Sacharidové vlny

#26

Ahoj, pokud je, jak píšou ideální příjem sacharidů 40-50% dá se říct, že mám zdvojnásobit jen sacharidy a proteiny nechat na stejné hodnotě

Bubák Offline

bubak

před 4 dny

Odpovědět

Re: Sacharidové vlny

#27

bubak: Ahoj, pokud je, jak píšouideální příjem sacharidů40-50% dá se říct, že mám zdvojnásobit jen sacharidy a proteiny nechat na stejné hodnotě
Těmihle poměry se vůbec nemusíš řídit. V dnešní době se ukazuje, že např. ketogenní dieta (skoro úplně bez sacharidů) má mnoho zdravotních benefitů, tak samo půsty. Udělej to tak, že si určíš množství kalorií na den, které chceš sníst. V tom budeš mít určitý počet bílkovin a zbytek kalorického příjmu vyplníš sacharidy a tuky v libovolném poměru. Zkus experimentovat, přidávat tuky a ubírat sacharidy a nebo naopak a zjistíš, co ti nejvíce vyhovuje.

Naposledy upraveno 16.05.2019 18:39

Jan Navrátil Offline

Dixxik

před 4 dny

Odpovědět

27 příspěvků
Strana 2 ze 2

Vytisknout