Jak na 1MR

7 příspěvků
Strana 1 z 1

Pro přidání tématu nebo reagování na téma musíte být přihlášení.
Pokud nejste registrovaní, tak se prosím registrujte.

Jak na 1MR

Ahoj, hodlám přejít na nový trénink. Cvičil jsem před tím začátečnické programy + jsem se učil pilovat techniku silových cviků (MT,BP,Dřep..).

Příští týden cchi začít objemovou rutinu 3x týdně, kde se cvičí s %.
Jak určit 1RM u všech cviků? Např: první den

Dřep s činkou na zádech – 5x5 + max rep set
Bench press s velkou činkou na rovné lavici (širší úchop) – 5x5
Přítahy v předklonu s velkou činkou (tělo v úhlu 45°s podlahou) – 5x5
Shyby (libovolná varianta) – 2-3 x maximální počet opakování
Kliky na bradlech – 2-3 x maximální počet opakování
Zkracovačky na balónu + výpony vestoje – 2-3 x maximální počet opakování

Všechny cviky po 1-2 opkaování, než docílím max. váhy?
To znamená u kžadého cviku pojedu na "doraz" jak v pondělí tak ostatní 2 dny? Čili chápu to správně když za jeden týden ucca 20 pojedu na max?
Má smysl, nějak jíst hodně abych měl energii?

Četl jsem všechny články - principi - ale nikde jsem to tam nenašel.

Michal Dom Offline

MichalD

20.01.2015 17:49

Odpovědět

Re: Jak na 1MR

MichalD: Ahoj, hodlám přejít na nový trénink. Cvičil jsem před tím začátečnické programy + jsem se učil pilovat techniku silových cviků (MT,BP,Dřep..).
Příští týden cchi začít objemovou rutinu 3x týdně, kde se cvičí s %.
Jak určit 1RM u všech cviků? Např: první den
Dřep s činkou na zádech – 5x5 + max rep set
Bench press s velkou činkou na rovné lavici (širší úchop) – 5x5
Přítahy v předklonu s velkou činkou (tělo v úhlu 45°s podlahou) – 5x5
Shyby (libovolná varianta) – 2-3 x maximální poč...