ALA

17 příspěvků
Strana 1 ze 2

Pro přidání tématu nebo reagování na téma musíte být přihlášení.
Pokud nejste registrovaní, tak se prosím registrujte.

ALA

#1

Chtěl bych se zeptat, zda je lepší brát ALA těch 20-30 min.před sacharidovými jídly
podobně jako HCA a nebo až po jídle? četl jsem totiž obě varianty...
Také jí zamýšlím brát společně s gainerem hned po tréninku ( a střídat jí cca po měsíci s HCA, dá se to takto?
Kolik by byla optimální potréninková dávka a kolik denní celková?
Díky za odpověď.

Ondřej Zeithammer Offline

Ondra79

29.12.2014 13:28

Odpovědět

Re: ALA

#2

ALA se dává do produktů, které se berou před jídlem, nebo samy jsou náhražkou jídla.

Střídání je možné. Oboje každopádně zlepšuje zabudování glykogenu a má i vliv na lepší tvorbu kreatin-fosfátu.

Kamil Fila Offline

Tetsuo

29.12.2014 20:13

Odpovědět

Re: ALA

#3

Tetsuo: ALA se dává do produktů, které se berou před jídlem, nebo samy jsou náhražkou jídla.
Střídání je možné. Oboje každopádně zlepšuje zabudování glykogenu a má i vliv na lepší tvorbu kreatin-fosfátu.
ALA beru teď již nějakou dobu v dávkování 600 mg.po tréninku a 300 mg před jídlem
a zdá se mi, že to mám pozitivní efekt na regeneraci.
Dá se to takto brát dlouhodobě a nebo je lepší dávat pauzy a střídat to třeba s tím HCA?
A má smysl brát ALA, když chci teď po tréninku vyzkoušet AMG?

Ondřej Zeithammer Offline

Ondra79

19.01.2015 12:38

Odpovědět

Re: ALA

#4

U sportovců, co trénují hodně, jsou zcela bezpečné dlouhodobé dávky do 1 g (1000 mg) denně.

Asi by šlo i víc, ale nevím proč.

Já jsem denně kolem 400-800 mg, už dost dlouho. Kdykoli vynechám a jdu cvičit, je energie a pak i únava horší.

Kamil Fila Offline

Tetsuo

19.01.2015 13:19

Odpovědět

Re: ALA

#5

Tetsuo: U sportovců, co trénují hodně, jsou zcela bezpečné dlouhodobé dávky do 1 g (1000 mg) denně.
Asi by šlo i víc, ale nevím proč.
Já jsem denně kolem 400-800 mg, už dost dlouho. Kdykoli vynechám a jdu cvičit, je energie a pak i únava horší.
Já jsem ani nečekal, že to bude takhle fungovat, takže určitě spokojenost.
Myslíš, že by pro ten správný efekt stačila pouze ta jedna dávka 600 mg po tréninku
a dá se brát případně i v kombinaci s HCA nebo je to už zbytečné?

Začal jsem s ALA vlastně na Tvou radu, že v kombinaci s Rhodiolou dokáží prakticky nahradit Kreatin.
Rhodiola jako taková ale na mě takový ten přímý povzbuzující efekt před tréninkem nemá vůbec žádný, spíš cítím při dlouhodobějším dávkování 300-400 mg takové lehčí celkové zklidnění. Teď jí chci zkusit nahradit Ashwagandou.
Můžu u ní začít s dávkováním 1 tabletu (650 mg) ráno před tréninkem a 1 tabletu večer před spaním? Nemůže mě před tím tréninkem i ta jedna tableta utlumit?
Díky.

Ondřej Zeithammer Offline

Ondra79

19.01.2015 14:47

Odpovědět

Re: ALA

#6

Mně Rhodiola taky psychicky nenakopává. Ona je tam taková hrozně tenká hranice mezi nakopnutím a utlumením.

Ale při braní kreatinu se prostě hodí.

Ashwaganda - můj systém je, že si beru jednu tobolku ráno, abych byl přes den klidnější, a jednu na noc, aby se mi líp spalo.

Při tréninku jde použít taky, účinky se ale musí vytestovat každý sám. Rozhodně mi nepřipadá, že by po jedné kapsli bylo možné být v nějakém silném útlumu, kdy by se člověku už nechtělo cvičit. Spíš to odfiltruje ty nepříjemné myšlenky. Zmizí psychický negativní stres a je možné oddat se fyzickému pozitivnímu stresu.:)

Za tento příspěvek bylo poděkováno 1x.

Kamil Fila Offline

Tetsuo

19.01.2015 16:15

Odpovědět

Re: ALA

#7

Tetsuo: Mně Rhodiola taky psychicky nenakopává. Ona je tam taková hrozně tenká hranice mezi nakopnutím a utlumením.
Ale při braní kreatinu se prostě hodí.
Ashwaganda - můj systém je, že si beru jednu tobolku ráno, abych byl přes den klidnější, a jednu na noc, aby se mi líp spalo.
Při tréninku jde použít taky, účinky se ale musí vytestovat každý sám. Rozhodně mi nepřipadá, že by po jedné kapsli bylo možné být v nějakém silném útlumu, kdy by se člověku už nechtělo cvičit. Spíš to odfiltruje ty nepříjemn...
Ok Tetsuo, vytestuju tedy jestli je tu ranní dávku Ashwagandy lepší vzít před tréninkem nebo po tréninku. Každopádně dám tu před spaním. Poslední dobou mám hodně mělký spánek. Už jsem uvažoval i o Inositolu o kterém jsi psal, že má na spaní pozitivní efekt, ale když bude ta Ashwaganda, tak už to asi není nutné, je to tak?

Jinak ještě k té ALA, je to tak, že nejdůležitější dávka je ta po tréninku?

Díky.

Ondřej Zeithammer Offline

Ondra79

20.01.2015 12:01

Odpovědět

Re: ALA

#8

Před i po tréninku, pokaždé z trochu jiných důvodů.

Kamil Fila Offline

Tetsuo

20.01.2015 15:06

Odpovědět

Re: ALA

#9

Tetsuo: Před i po tréninku, pokaždé z trochu jiných důvodů.
A co se týká té kvality spánku, je vhodné doplnit ještě Ashwagandu tím Inositolem nebo je to už zbytečné?

Ondřej Zeithammer Offline

Ondra79

20.01.2015 16:38

Odpovědět

Re: ALA

#10

Já inositol beru jen okolo tréninku, večer ne.

Ale zkoušel jsem to na víc lidech a spalo se jim líp.

Kamil Fila Offline

Tetsuo

20.01.2015 16:56

Odpovědět

Re: ALA

#11

Omlouvam se, ze to cpu sem, ale lepší než do Všemožné dotazy..objevil jsem ted strom Moringa :D melo by to byt celkem ,,nabušený" Tady
Máte bližší informace, ..plác nebo je to takhle účinný?

Jakub Touš Offline

jak.to

20.01.2015 17:35

Odpovědět

Re: ALA

#12

Píšou tam přímo něco o účincích, nebo "jen" o obsahu?

Každopádně, podobných rostlin je hodně. Jejich účinky mají opravdu široké spektrum. Ta moringa se mi líbí, možná ji taky koupíme.

Kamil Fila Offline

Tetsuo

20.01.2015 19:43

Odpovědět

Re: ALA

#13

momentalne moringu testuju:) zatim nic, co by se dalo hodnotit.. uvidim casem, pak muzu napsat, jestli k necemu byla:)

Offline

Luster

20.01.2015 23:09

Odpovědět

Re: ALA

#14

Jako ten obsah je suprovej, pokud to všechno odpovídá..účinky má různý /Boosts energy levels,Improved digestion,Improved immune system function,Improved mood..procházel jsem víc stránek..obecně témata-energie, zrak, trávení, klouby-kosti/předpokládám kvůli obsahu vápníku... Nevim na kolik je to pravdivý, ale určitě asi taky vyzkouším, cena tak hrozná není

Jakub Touš Offline

jak.to

21.01.2015 10:45

Odpovědět

Re: ALA

#15

My se na tyhle věci hodláme specializovat. Máme už teď toho dost v záloze.

Za tento příspěvek bylo poděkováno 2x.

Kamil Fila Offline

Tetsuo

21.01.2015 12:17

Odpovědět

Re: ALA

#16

dotaz, budou už tady někde nebo už jsou články k těm všem rostlinám co se tu nabízejí, začíná strácet přehled co na co je, děkuji

Za tento příspěvek bylo poděkováno 2x.

Martin Vágner Offline

vagy

21.01.2015 18:54

Odpovědět

17 příspěvků
Strana 1 ze 2

Vytisknout