Který MRP/gainer - pravidelná náhrada snídaně?

19 příspěvků
Strana 2 ze 2

Pro přidání tématu nebo reagování na téma musíte být přihlášení.
Pokud nejste registrovaní, tak se prosím registrujte.

Re: Který MRP/gainer - pravidelná náhrada snídaně?

#17

Ahoj Tetsuo. Rád bych si pořídil suplementaci, kterou mohu nahradit dvě jídla denně. Dříve jsem si kupoval ave max. Sestavil bych nyní jídlo z OptiGermu 40% (deset lžic, k tomu lecitin a MCT olej. Jak k tomu OptiGermu dávkovat lecitin a MCT olej? Děkuji.

Jan Kocka Offline

Sly

před 1 měsícem

Odpovědět

Re: Který MRP/gainer - pravidelná náhrada snídaně?

#18

Jak lecitin tak MCT olej jsou zpočátku průjmové. Takže začínat pomalu na 1-2 g lecitinu a 5 g MCT. Postupně se lze dostat na 5-10 g lecitinu a 10-15 g MCT v jedné porci.

Kamil Fila Offline

Tetsuo

před 1 měsícem

Odpovědět

Re: Který MRP/gainer - pravidelná náhrada snídaně?

#19

Mně osobně přijde perfektní nějaká štáva z ovoce a zeleniny + nějaký protein. Není nutno mít odšťavňovač- stačí smoothie. Rozmixuješ ovoce se zeleninou dohromady s vodou.

Offline

Terka

před 1 měsícem

Odpovědět

19 příspěvků
Strana 2 ze 2

Vytisknout