Trénink Břicha

1 příspěvek
Strana 1 z 1

Pro přidání tématu nebo reagování na téma musíte být přihlášení.
Pokud nejste registrovaní, tak se prosím registrujte.

Trénink Břicha

#1

- dva body tréninku břicha
1) trénuješ břicho tím , že cvičíš velký vícekloubní cviky (millitary press , mrtvoly apod.) tím zapojuješ břicho a trochu ho zlepšuješ, ale nemaximalizuješ jeho rozvoj
2) trénuješ břicho samostatně - tím ti poroste, ale po nějakým čase , přestane rágovat a přestane růst

Způsob tréninku : Po dobru 3-4 týdnů budeš cvičit břicho samostaně, potom po dobu 3-4 týdnů přestaneš břicho uplně cvičit a budeš ho cvičit pasivně (při velkech cvicích)
- tímhle docílíš maximální nárůst břicha

Při době cvičení břicha (bod 2), budeš břicho cvičit téměr každý den , třema způsobama který točíš furt dokola

např.

Pondělí - trénink 1
úterý - trénink 2
středa - trénink 3
čtvrtek - žádnej trénink na břicho
pátek - trénink 1
sobota - trénink 2
neděle - trénink 3
Příští pondělí - žádnej trénink na břicho
uterý- trénink 1 ...atd.

Trénink 1 - (trénik s vysokou hustou zatížení)
- vybereš si 3 cviky se zatížením
- 8 serii po 8 opakování - 15 sekundu odpočinku mezi sériema

Trénink 2- (trénink bez zatížení)
- vybereš si 3-4 cviky
- děláš 3-4 serie v max rep

Trénink 3- (trénink ze superserii)
-děláš dvě superserie ze dvou cviků (první cvik bude dycky se závažím 8-10 opakování a drůhej bez závaží s max rep)

Důležitý
aby to bylo maximálně efektivní postupuj podle tohodle !
na začátku každýho opakování zatni břicho jakobys čekal , že ti chce někdo dát pěstí do břicha
na horu jdi hrozně pomalu aspon 2-3 sekundy !! FURT MĚJ ZATLÍ BŘICHO PO CELOU DOBU OPAKOVÁNÍ JAK NEJVÍC MŮŽEŠ
na vrcholu zatni nejvíc břicho a vydrž tak aspon vteřinu
při spouštění negativní kontrakci SE ZAMĚŘ NA MAXIMÁLNÍ ZATNUTÍ JAKO NA VRCHOLU
Nezáleží na cviku, ale na PROVEDENÍ TOHO OPAKOVÁNÍ

Thibsova nabídka cviků z livespillů jeho neojoblíbenější :

Trénink 1: high pulley cable crunch on a swiss ball, standing cable crunch, swiss ball crunch with dumbbell on chest
Trénink 2: garhammer raise, double crunch, swiss ball crunch, hanging leg raise
Trénink 3: Kneeling cable crunch + swiss ball crunch; serratus crunch with legs elevated + knees pull-in

původně napsal:stalinchlapecek

Naposledy upraveno 15.09.2014 16:52

Jan Novák (fake) Offline

Thor

15.09.2014 16:51

Odpovědět

1 příspěvek
Strana 1 z 1

Vytisknout