HP MASS Foundation day - záda a biceps

1 příspěvek
Strana 1 z 1

Pro přidání tématu nebo reagování na téma musíte být přihlášení.
Pokud nejste registrovaní, tak se prosím registrujte.

HP MASS Foundation day - záda a biceps

#1

Záda - každý opakování zatnou a držet 1-2 sekundy 4x8-12
Biceps- různý metody
- používat combo metodu před tréninkem bicepsů 8-10 opakování (combo - Two arms crossbody (pinwhell) curl a DB hammer curl )- metoda co Thibs doporučuje pro překonání stagnace bicepsů

Příklad dvou tréninku zad a bicepsů (záda jednou týdně , biceps dvakrát týdně)
- před drůhym trénikem normálně neural charge
- Ideální je mít odstup 3 dny mezi tréninkem 1 a 2 !!!!

Trénink 1 záda a biceps
A. Lat pulldown to the face with the triangle handle 4 x 8-10 (zatnou a držet 1-2 sek.)
B. Straight-arms pulldown 4 x 8-10
C. Lat pulldown, supinated grip to the upper abdomen 4 x 8-10 (zatnou a držet 1-2 sek.)
D. 1-arm lat pulldown 4 x 8-10 per arm (zatnou a držet 1-2 sek.)
E. Wide grip standing barbell curl, elbows tucked in to your sides 5 x 5, 3 x 10* ( pro serii s 5 opakování děláš celý rozsah pohybu, pro serii s 10 opakování děláš jenom polovinu pohybu)
F. Incline DB curl with a low double contraction (uděláš pohyb do poloviny zatneš, dáš dolů a uděláš celý opakování = 1 opakování)
G.Biceps machine curl 4 sets of 15-20 konttrakce dole s těžkou vahou a potom 8-10 s lehčí vahou celý opakování

Trénink 2 biceps
A. 1-arm BARBELL preacher curl with a 5-0-5 tempo 4 x 6

B1. Preacher curl steep angle 6 x 10 po serii hned na další superseri !!
B2. Preacher curl 45 degrees angle 6x max rep se stejnou váhou v B1 po tom hned na další superserii !!
B3. Standing barbell curl 6x max reps se stejnou váhou

C. Preacher curl 4 serie- 1Oopakování celý rozsah , žádná pauza, max. horní kontrakce, žádná pauza max. dolní kontrakce

původně napsal: stalinchlapecek

Za tento příspěvek bylo poděkováno 1x.

Jan Novák (fake) Offline

Thor

15.09.2014 16:47

Odpovědět

1 příspěvek
Strana 1 z 1

Vytisknout