Tréninkový plán - Váš názor?

14 příspěvků
Strana 1 z 1

Pro přidání tématu nebo reagování na téma musíte být přihlášení.
Pokud nejste registrovaní, tak se prosím registrujte.

Tréninkový plán - Váš názor?

#1

zdravím, zdravím

Chtěl sem se zeptat co říkáte tomuto plánu? našel sem to na netu a vypada to celkem zajímavě. V popisku bylo napsane jet to 30 minut. Vždy jedna serie a maximalni opakování. pokud dodelam/nedodělám kolečko ve 30 minutách tak proste trenink ukončím. Trick day byl vysvetlen jako den na zkoušení novych triku a nebo na zdokonalení cviku, ktere vam nejdou. jako me například shyby etc:)

zajímal by mě váš názor co si o tomto myslíte:)

Dík a přeju hezký den

Mike

Přílohy

Michal Stefl Offline

Dyna

15.09.2014 12:25

Odpovědět

Re: Tréninkový plán - Váš názor?

#2

Zdravím,

Mám další tréninkovy plán kdyby někdo měl nějaký názor co zlepšit, přidat či upravit byl bych rád. Každý týden přidávám jednu serii na vic u každého cviku.

Pondeli
OFF

Uterý,Patek – Zada, nohy

Shyby 10 x 7
Drepy 10 x 20
Mosty 10 x 10

Streda,sobota – Ramena a vrch

Kliky 10 x 10
Dipy 10 x 10
Ramena (pike push ups nebo pseudo planche) 10 x 10

Ctvrtek, nedele – CORE like hulk

Shyby 10 x 7
Plank 5 x 60 sec
Legraises 5 x 10
Knee to elbow 5 x 20
Dragon flag 5 x 10
Crunches 5 x 40

Michal Stefl Offline

Dyna

20.09.2014 13:35

Odpovědět

Re: Tréninkový plán - Váš názor?

#3

Hele, správně bych tě měl trochu pokárat, protože nemáš vyplněný profil.
Věk, výška, váha, cíle, jak dlouho cvičíš apod.

Bez toho jsou nějaká nahozená schémata tréninků k ničemu.

Kamil Fila Offline

Tetsuo

20.09.2014 20:58

Odpovědět

Re: Tréninkový plán - Váš názor?

#4

Ou to sem si vlastne neuvědomil, sorry. Mělo by to být ok tedka:) Nicméně momentálně nemám šanci změřit tuk v těle. Co si myslíš o tom rozpise?

Michal Stefl Offline

Dyna

20.09.2014 21:30

Odpovědět

Re: Tréninkový plán - Váš názor?

#5

Dyna: ...Co si myslíš o tom rozpise?
Že to je absolutně nesmyslný trénink.

Nevím, proč si zde na webu nevybereš trénink(?), jenž by splňoval tvoje kritéria/požadavky.

Jiří Vlk Offline

Roper

20.09.2014 22:56

Odpovědět

Re: Tréninkový plán - Váš názor?

#6

Sice pořád nevím, kolik měříš a jak dlouho už cvičíš.

Mj. jestli máš při cestování s sebou vůbec nějaké vybavení, třeba TRX, fitball, expandery apod.

Kamil Fila Offline

Tetsuo

20.09.2014 22:59

Odpovědět

Re: Tréninkový plán - Váš názor?

#7

Roper: Že to je absolutně nesmyslný trénink.
Nevím, proč si zde na webu nevybereš trénink(?), jenž by splňoval tvoje kritéria/požadavky.
Tys asi nepochopil, že to cvičení nebude probíhat v posilovně...

Chadzi von Dumbbellon Offline

Chadzi

21.09.2014 04:11

Odpovědět

Re: Tréninkový plán - Váš názor?

#8

Měřím 184, váha 81. Tuk nezměřím, protože nemám jak tady v této díře. Mám sebou TRX a hrazdu. Nicméně hnedka vedle baraku mam děcké hřiště, takže tam se vyřádit celkem dá.

Michal Stefl Offline

Dyna

21.09.2014 09:58

Odpovědět

Re: Tréninkový plán - Váš názor?

#9

Je to 6x týdně celkem solidní zatížení, i když samozřejmě nejmíň dostávají zabrat nohy. Nějaké to podsazování pánve na jedné noze nebo bulharské dřepy nebo výstupy nebo sprinty budou lepší než 5 sérií dřepů s vlastní vahou.

Může tam být i něco cílenějšího na paže a nácvik těžší cviků.

Za tento příspěvek bylo poděkováno 1x.

Kamil Fila Offline

Tetsuo

21.09.2014 11:18

Odpovědět

Re: Tréninkový plán - Váš názor?

#10

Tetsuo: Je to 6x týdně celkem solidní zatížení, i když samozřejmě nejmíň dostávají zabrat nohy. Nějaké to podsazování pánve na jedné noze nebo bulharské dřepy nebo výstupy nebo sprinty budou lepší než 5 sérií dřepů s vlastní vahou.
Může tam být i něco cílenějšího na paže a nácvik těžší cviků.
No abych to objasnil. Momentálně sbírám jabka v Norsku. Takže 8 hodin šlapu nahoru a dolů s pickingboxem plnych jablek (řekl bych tak 12kg)do kopce jak PRASE, těžko se to popisuje, ale kdo byl někdy v Norsku a viděl fjord co to je za kopec pochopí me:). Jasně vím, že s cíleným cvičení nohou to nemá moc společného. Jde spíš o to, ze mě tak potom bolí nohy, že se vůbec dokopat k těm dřepů je dost těžké. Jinak ty dřepy samozřejmě střídám, nejedu 5 stejných serii. Snažím se co nejvíc davat na jedné noze - cíl je full pistol squat, takže podle toho se zaměřuju na provedení těch dřepu. každopádně dík za zhodnocení

Michal Stefl Offline

Dyna

21.09.2014 18:24

Odpovědět

Re: Tréninkový plán - Váš názor?

#11

Tak to je potom v pohodě.

Kamil Fila Offline

Tetsuo

21.09.2014 22:57

Odpovědět

Re: Tréninkový plán - Váš názor?

#12

Zdarec, dávám dohromady novej tréninkovej plán a chtěl bych poskládat něco, co mi jednak dopomůže k funkčnímu tělu, síle... ale ani estetická stránka věci by na škodu nebyla... =) Našel jsem si pár rutin, co se mi zalíbili a z nich bych to rád poskládal. První trénink by byl advanced routine od Valentina Novikova https://www.youtube.com/watch?v=hWVUoIygCuQ , další den by následoval leg day, taky od něj https://www.youtube.com/watch?v=rlHXwRqi30M třetí trénink by se skládal z sets/reps a poslední čtvrtý zase leg day od Valentina. + jeden den v týdnu, kdy bych se na to cítil bych zařadil trénink různých stojek, front leverů, pistolí...
Myslíte, že je to rozumná cesta ? Doteď jsem jel od ledna kalisthenik trénink z téhle stránky. Předem díky za odpověď.

Naposledy upraveno 03.05.2015 21:28

Michal Vrána Offline

Havran

03.05.2015 21:28

Odpovědět

Re: Tréninkový plán - Váš názor?

#13

Prosim názor na tréninkový plán:
Po-tricpes,prsa,břicho
ut,volno
st-biceps,záda,břicho
čt-nohy,ramena
pa-triceps,prsa
so-biceps,záda,ramena,břicho
ne-volno
stačí mi dva dny na regeneraci ?
trénink trvá cca 1 h 30 min
Týdně udělám 250 shybu -15 let,kluk ,60 kg,181 cm
trénuji pouze vlastní vahou
Děkuji

Naposledy upraveno 28.12.2017 19:14

Adam Topný Offline

Dobi

28.12.2017 19:13

Odpovědět

Re: Tréninkový plán - Váš názor?

#14

No mně se zdá, že jsou tam málo nohy (a zadek).
Tréninky jsou to dlouhé, ale mladý člověk vydrží hodně.
Nenapsal jsi, co přesně cvičíš, jaké počty opakování, kolik sérií, asi by to chtělo rozvést konkrétněji.
Ale podle toho, co vím, velké svalové skupiny (záda, prsa) by se měly cvičit na začátku tréninku a biceps/triceps na konec.

Naposledy upraveno 28.12.2017 22:13

Offline

Madeleine

28.12.2017 22:12

Odpovědět

14 příspěvků
Strana 1 z 1

Vytisknout