Indigo Project Training Programs

7 příspěvků
Strana 1 z 1

Pro přidání tématu nebo reagování na téma musíte být přihlášení.
Pokud nejste registrovaní, tak se prosím registrujte.

Indigo Project Training Programs

Zdravím, chtěl bych revoluci v trénink a začít cvičit Indigo Project Training Programs. Našel jsem si na těchto stránkách ten trénink. Je rozdělen na tři hlavní fáze. Bohužel jsem angličtinář začátečník a moc nerozumím tomu tréninku. Mohl by mi někdo vysvětlit ten princip?

Dan Měchura Offline

Seth

13.09.2014 11:02

Odpovědět

Re: Indigo Project Training Programs

Cvičím jinak 3 roky. Měřím 179cm a vážím 85kg. Je mi 17 let.

Dan Měchura Offline

Seth

13.09.2014 11:04

Odpovědět

No, hlavně si musíš vybrat, co pro tebe bude priorita.

Síla (Strenght)
Výkon (Performance)
Objem (Hypertrophy)
Hubnutí (Fat-Loss Hypertrophy)

Pak už se řídíš těmi základními rozpisy. V podstatě jde o to, že se KAŽDÝ den na začátku cvičí 3 cviky na celé tělo poměrně LEHCE.

Potom následuje základní cvik dne, určitý pohybový vzorec nebo partie (tlaky na vršek např.)
Podle toho, co si vybereš za přístup, se pak liší množství sérií a opakování, případně speciální techniky jako clustery a extented sets.

No a nakonec je tu specializace pomocí izolovanějších cviků. Většinou 3-4 cviky dělané formou různých supersérií, trojsérií, gigantických sérií.

Kamil Fila Offline

Tetsuo

13.09.2014 11:33

Odpovědět

Pletu se, nebo se jede v tom programu CELKOVĚ jenom max. 5-7 sérií + občas nějaký clustery a supersety? To mi připadá jako velice snadnej trénink...opravdu to Thibs doporučuje i pokročilým lidem, kteří se silovými/výkonnostními tréninky zaobírají už docela delší dobu?

Nemám v plánu ho zařadit, akorát pár těch supersetů u doplňků je tam zajímavých.

Jiří Vlk Offline

Roper

17.09.2016 23:30

Odpovědět

Ahoj mam dotaz je lepší program cvičit ob den nebo 2+1 díky za info.

Pavel Lnenicka Offline

poul

24.09.2016 09:12

Odpovědět