Pár dotazů k splitu

10 příspěvků
Strana 1 z 1

Pro přidání tématu nebo reagování na téma musíte být přihlášení.
Pokud nejste registrovaní, tak se prosím registrujte.

Pár dotazů k splitu

Ahoj, chtěl bych zkusit na nějakou dobu jet split z webu - http://body-test.cz/cs/clanky/62-rozumny-split-3-4x-tydne/

měl bych pár otázek

1. Počet opakování x váha - jsem začátečník, takže na tlaky s obouručkou na prsa (bench) zvednu málo - osa + 15 kg na obě strany a zvedu to stěží 8x, má vůbec smysl odjet tréninko s např 8, 10 kg na každé strašně s tím že mám udělat 15 opakování? nebo to nechat na těch 8 opakováních s 15 kg

2. Náhrady civků - na některé cviky nemáme v posilovně vybavení, konkrétně tam nemáme tu T konstrukci na záda - čím to nahradit (něčím jednoduchým, napadl mě třeba kettlebell deadlift). Potom ale to asi nebude problém Jestli by se dal zaměnit soupažný bic. zdvih za klasickej s obroučkou, vím že to tom není ale s těma jdnoručkama si připadám jako žalud.

3. se trochu váže k 1. otázce. Chtěl bych tento trénink jet k sach. vlnám (2 dny na nule a potom to pomale zvedat), ve článku se píše že člověk nemá jet moc na doraz úplně, takže prostě radši snížit váhu než se nějak moc předřít ? (zase chápu že se člověk musí zapotit a trochu svaly ctít)

díky :)

Upraveno moderátorem admin 07.04.2014 18:40

Michal Vašíček Offline

mclama

18.03.2014 22:58

Odpovědět

Re: Pár dotazů k splitu

1. Je jedno, kolik máš naloženo. Důležitý je, že je to pro tebe těžký, ne že se s tím nějakej Lojza rozcvičuje a pro tebe už je to moc. I kdyby si měl mít na každé straně 5kg - každý někdy začínal.

2. Buď se to dá nahradit (jak je zmíněno v rozpisu) za přítahy jednoruček s oporou o lavici, nebo si jednoduše vezmeš velkou činku, na jednu stranu dáš kotouč (kotouče) a druhou dáš až ke zdi (nejlépe do rohu) - takhle

Edit: Nevím, jak dlouho cvičíš, ale ze začátku bych zařadil spíše fullbody tréninky.

Naposledy upraveno 19.03.2014 08:44

Upraveno moderátorem admin 07.04.2014 18:39