Roper - tréninkový log

486 příspěvků
Strana 24 ze 31

Pro přidání tématu nebo reagování na téma musíte být přihlášení.
Pokud nejste registrovaní, tak se prosím registrujte.

Re: Roper - tréninkový log

#369

3/1/2017 - DYNAMIC EFFORT DAY

Leg extension- 50x
Power squat (WSB style) - 1x5x50kg ; 1x5x70kg ; 1x5x100kg ; 1x5x120kg ; 1x5x130kg ; 1x5x140kg (s rezervou, Toro opasek) ; 1x10x150kg PR (Toro opasek)
Machine hack squat - 5x5
Air squat - 50x

Udejchat 10x150kg je vážně děs, i zejména proto, že od 6. opakování se mi chtělo srát, tudíž jsem nevěděl, jestli svírat nebo tlačit. :D :D Zbytek "leg daye" byl v pohodě.

Naposledy upraveno 06.01.2017 14:07

Jiří Vlk Offline

Roper

03.01.2017 15:22

Odpovědět

Re: Roper - tréninkový log

#370

Včerejších 10x150kg...

Naposledy upraveno 21.07.2017 23:22

Za tento příspěvek bylo poděkováno 3x.

Jiří Vlk Offline

Roper

04.01.2017 15:23

Odpovědět

Re: Roper - tréninkový log

#371

Peck-Deck: Proč si prostě nedřepneš až dolu?
Protože dřepuju WSB stylem, kterej mi vyhovuje. ATG jsem zkoušel několikrát, ale prostě mi neseděj, protože se v dolní pozici dost předkláním a beru vše zádama.

Naposledy upraveno 05.01.2017 15:22

Za tento příspěvek bylo poděkováno 4x.

Jiří Vlk Offline

Roper

05.01.2017 14:01

Odpovědět

Re: Roper - tréninkový log

#372

Roper: Protože dřepuju WSB stylem., kterej mi vyhovuje. ATG jsem zkoušel několikrát, ale prostě mi neseděj, protože se v dolní pozici dost předkláním a beru vše zádama.
Takže když budu shybovat jen do pravého úhle tak taky můžu říct že mi plnej rozsah nesedí? :D

Ale dobrý, ok.

Sebastián Offline

Peck-Deck

05.01.2017 14:34

Odpovědět

Re: Roper - tréninkový log

#373

Peck-Deck: Takže když budu shybovat jen do pravého úhle tak taky můžu říct že mi plnej rozsah nesedí? :D
Ale dobrý, ok.
Já jsem to ale nemyslel jako výmluvu. I Coan říká, že když ti prostě nejde určitá varianta cviku, tak se do ní nemáš mermomocí rvát. A třeba takovej Simmons dělal studii, jejíž výsledky se shodovaly v tom, že v 80% sportech je efektivnější power squat než ATG squat.
5/1/2017 - CORE EFFORT DAY

Mountain climbers - 200x

Naposledy upraveno 05.01.2017 15:35

Za tento příspěvek bylo poděkováno 2x.

Jiří Vlk Offline

Roper

05.01.2017 15:30

Odpovědět

Re: Roper - tréninkový log

#374

6/1/2017 - DYNAMIC EFFORT DAY (Eagle Fitness)

Close-grip bench press with Super Ram - 1x5x50kg ; 1x5x70kg ; 2x5x90kg ; 1x5x100kg ; 1x5x110kg PR ; 1x2x120kg PR (s menší rezervou)
Trap bar deadlift from boxes - 1x6x70kg ; 1x6x125kg ; 2x6x175kg ; 1x6x205kg (Toro opasek)
Iso-lateral shoulder press - 5x10
Lat pulldown - 50x

Dnešní trénink byl takovej rozpačitej... osobáky na BP mě těšej, ale zbytek tréninku stál za hovno - byla lenost. Po tréninku bolest hlavy.

Jiří Vlk Offline

Roper

06.01.2017 13:42

Odpovědět

Re: Roper - tréninkový log

#375

Peck-Deck: Já nevím, mě moc pravidla nezajímaj, já vidím jen poloviční hybrid dřepu a good mornings.
Ale jsem si vědom, že se tak prostě na závodech zvedá díky výkonu, dřep od slova dřepnout si ale vidím jinak :))
Asi tak, ale nechtěl jsem brát iluze. Takové přikrčování. Zas tolik cm dolů, nechybí.
Mě zas nedělá dobře sumo tah a daňové přiznání.
"tak prostě na závodech zvedá", moc ne, čekni tubu.

Naposledy upraveno 06.01.2017 14:11

Offline

kernel

06.01.2017 14:09

Odpovědět

Re: Roper - tréninkový log

#376

No, Danieli, zrovna tvůj dřep je taková "alternace" předklonu v judu. :)



Naposledy upraveno 06.01.2017 15:51

Za tento příspěvek bylo poděkováno 4x.

Jiří Vlk Offline

Roper

06.01.2017 15:51

Odpovědět

Re: Roper - tréninkový log

#377

Roper: No, Danieli, zrovna tvůj dřep je taková "alternace" předklonu v judu. :)http://upload.body-test.cz/forum/2016/01/06/1452090059_948ho7wajk3e.png
Takový setření. :-D :-D :-D

Za tento příspěvek bylo poděkováno 3x.

Dmitry Danchenko Offline

Dmitry

06.01.2017 15:54

Odpovědět

Re: Roper - tréninkový log

#378

Dmitry: Takový setření. :-D :-D :-D
Ani ne, my si takové milé věci vyměňujeme už leta.
Super je, že se to Roperovi před rokem + velmi nelíbilo a nyní dělá to samé :)
A možná to tím judem je, 7l S Jarov :)

Offline

kernel

06.01.2017 18:45

Odpovědět

Re: Roper - tréninkový log

#379

Asi chodíš za špatným optikem, ale v takovým předklonu, respektive v takový "ležící" poloze, jako ty, nejsem.

A doporučoval bych ti, vlastně i Sebastiánovi, prostudovat si něco o Westside. :)

Naposledy upraveno 06.01.2017 20:50

Jiří Vlk Offline

Roper

06.01.2017 20:47

Odpovědět

Re: Roper - tréninkový log

#380

7/1/2017 - DYNAMIC EFFORT DAY

Leg extension - 5x10
Box squat - krátký pauzy - 1x5x70kg ; 1x5x100kg ; 1x5x120kg ; 1x5x140kg ; 1x5x160kg ; 1x5x170kg ; 1x5x180kg (Toro opasek)
Good morning (standing) - 5x6
Incline sit-ups - 20x
DB fly - 5x5

Dneska jsem šel na základě vlastního donucení. Nakonec to byl vyvedenej trénink.

Zejtra dám opět dosedy, ale lehký/dynamický se safety osou, těším se.

Naposledy upraveno 27.06.2017 13:14

Jiří Vlk Offline

Roper

07.01.2017 09:31

Odpovědět

Re: Roper - tréninkový log

#381

8/1/2016 - DYNAMIC EFFORT DAY (Eagle Fitness)

Safety bar box squat (WSB stylem) - box lehce pod paralel - 1x6x70kg ; 1x6x100kg ; 6x6x120kg
Close-grip board press - 1 board - 1x4x50kg ; 1x4x70kg ; 1x4x90kg ; 1x4x100kg ; 6x1x110kg (speedy, maximálně dynamicky)
Machine biceps curls - 5x5
Lying leg curls - 100x

Poprvé jsem safety bar využil na dosedy, což je zajímavá obměna. Závěrečných 6x6x120kg mě docela slušně zadejchalo.

Close-grip board press na jeden board je podle mě efektivní i pro rawkaře - ale jen jednička board. Kupříkladu v NFL je dělaj často. Konečných šest jedniček bylo úmyslných - úspěšná snaha o maximálně výbušný opakování.

Doplňky ok. 100x zakopávání je zlo.
Jinak nešlo odlákat zrak z výkonů majitele Eaglu na BP. Šel pořád trojky až do 3x250kg. Což je celkem zážitek.

Jiří Vlk Offline

Roper

08.01.2017 16:14

Odpovědět

Re: Roper - tréninkový log

#382

9/1/2017 - CORE EFFORT DAY

Mountain climbers - 150x

Nějak se mi vůbec dneska nechtělo jít do gymu. Půjdu zejtra.

Jiří Vlk Offline

Roper

09.01.2017 13:56

Odpovědět

Re: Roper - tréninkový log

#383

Roper: Bůček light má zjevně negativní dopad na tvé přemýšlení nad reakcí. To byl podmět na tvojí osobu, ne na Peck-Decka, milý Danieli.
Rozumím, parta hic. Ty máš malou (hloubku) já velký (předklon).

Offline

kernel

09.01.2017 13:58

Odpovědět

Re: Roper - tréninkový log

#384

kernel: ...já velký (předklon).
Protože máš zkrácený kyčle/kyčelní flexory. A o hloubce se bavit s tebou už nějak nehodlám. Evidentně neznáš principy a filosofii WSB (Westside Barbell) a ani Louie Simmonse, tudíž to nemá cenu. A jinak polemizování o tom, jestli by to bylo/nebylo uznatelný, je lichý, protože se nechystám v budoucnu závodit v celým liftu, jen třeba možná v tahu.

Naposledy upraveno 09.01.2017 14:08

Za tento příspěvek bylo poděkováno 2x.

Jiří Vlk Offline

Roper

09.01.2017 14:05

Odpovědět

486 příspěvků
Strana 24 ze 31

Vytisknout