Roper - tréninkový log

486 příspěvků
Strana 14 ze 31

Pro přidání tématu nebo reagování na téma musíte být přihlášení.
Pokud nejste registrovaní, tak se prosím registrujte.

Re: Roper - tréninkový log

#209

21/8/2016

MOD. SHEIKO #37v2 - D5/W4 - PREP PERIOD 1

Box squat - 1x5x107,5kg ; 1x4x130kg ; 1x3x150kg ; 5x3x172,5kg (s rezervou)
Incline bench press - nadseknuto o 7,5kg - 1x6x52,5kg ; 1x6x62,5kg ; 4x6x65kg
Incline plyo push-ups - 5x10
DB french press - 4x6
Hyperextension (BW) - 4x8
Biceps curls - 6x5

- time: 1h 30min

Dosedy byly snadný a svižný, síla se zvětšila, bych řekl.

Šestky u incline benče šly lehce, kozy a ramena napumpovaný dobře.

Doplňky mě dneska bavily.
Dokončil jsem #37v2.

Rekapitulace:
- obtížnost snadná
- i přes zvětšený maximálky (na incline benči o 7,5kg a na tahu o 12,5kg), se obtížnost kupodivu nezvýšila
- spodek zad nestíhá regenerovat
- modifikace mě celkem bavila / přišla mi zajímavá

Teď bude následovat tejden mých tréninků - nebude to deload - s tím, že na 95% volnej den prakticky nebude a ve středu hodlám vyzkoušet PR na klasickým dřepu.
Jinak od 31. srpna - pokud se nic neposere - najíždím na #31 se stejnou modifikací.

Jiří Vlk Offline

Roper

21.08.2016 19:20

Odpovědět

Re: Roper - tréninkový log

#210

Příště si musíš nadseknout víc :D jinak plánuješ zas nějaké nové číslo až dosáhneš 60. tréninkových dnů? ...k tomu spodku zad,používáš pěnový válec? já mám trochu tvrdší válec a po tréninku se na něm poválím a pak mě spodek zad nebolí.

Offline

Maty

21.08.2016 22:26

Odpovědět

Re: Roper - tréninkový log

#211

22/8/2016

Hip thrust (BW) - 30x
DB row - 3x10
DB triceps extension (standing) - 30x

Sesmolenej trénink kolem 23:30 byl na pohodu.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

23/8/2016

Power squat - širokej postoj - 1x4x50kg ; 1x4x70kg ; 1x4x90kg ; 2x3x105kg ; 1x3x120kg ; 1x3x130kg (Toro opasek) ; 1x2x140kg (s obří rezervou, lehce uvázaný bandáže, Toro opasek) ; 1x1x150kg (středně uvázaný bandáže, Toro opasek) ; 1x1x160kg (hodně uvázaný bandáže, Toro opasek) ; 1x1x170kg PR (dost ztuha, hodně uvázaný bandáže, Toro opasek)
Power clean- z dvou pryžových desek (4cm) - 1x3x50kg ; 1x3x60kg ; 1x3x70kg ; 1x3x80kg ; 1x2x85kg ; 1x1x90kg ; 1x1x95kg ; 1x0x100kg ; 1x0x100kg ; 1x0x100kg ; 1x0x100kg ; 1x0x100kg ; 1x1x100kg PR (bez zápěstních bandáží)
DB fly - 25x
DB shoulder press (sitting) - 5x10
Sit-ups - 30x

S dnešním tréninkem jsem naprosto spokojenej, vytyčený cíle splněny.

Pamatuju si, že ještě v neděli panovala značná nervozita z toho, jestli v úterý (dneska) na dřepech uspěju. Naštěstí však ano. Poprvé jsem laškoval s vypujčenýma kolenníma bandážema a musím říct, že na pocitu a jistotě přidají dost. První "zádrhel" nastal u 150kg, kdy už u mě nastává takovej ten psychickej blok. Avšak opakování bylo zdařilý, efekt opasku se projevil i u 160kg, kde jsem míval zmíněnej blok. Opakování nebylo ani nějak těžký a ani lehký. Vtipnej byl fakt, že jak jsem si bandáže uvázal poměrně tvrdě, tak mi začaly brnět chodidla. :D Posléze následovalo nelehkých 170kg - vytyčenej cíl. Hloubka byla přesně na paralel, pohyb nahoru byl ovšem strašně na krev. Mám pocit, že kdyby mi na osu sedla moucha, tak osa zůstane v zarážkách. Nicméně dokončení bylo poctivý. Vytvořilo se zlepšení PR o 12,5kg.

U přemístění konečně padlo 100kg. Ovšem až na šestej pokus (po zbylých pět pokusů jsem použil zápěstní bandáže a osa se mi nedařila přetočit - pořád končila u prsou).

Doplňky byly fajn.

Již 60. tréninkovej den bez dnu volna dokončen!

Naposledy upraveno 24.08.2016 13:34

Za tento příspěvek bylo poděkováno 1x.

Jiří Vlk Offline

Roper

23.08.2016 15:52

Odpovědět

Re: Roper - tréninkový log

#212

@Maty Jo, chci zkusit 100 dní v kuse. :) A válec jsem zkoušel loni a že by mi nějak ulevil...ani moc ne.

Jiří Vlk Offline

Roper

23.08.2016 15:55

Odpovědět

Re: Roper - tréninkový log

#213

Roper: @MatyJo, chci zkusit 100 dní v kuse. :) A válec jsem zkoušel loni a že by mi nějak ulevil...ani moc ne.
Tak to good luck :). Ten válec umí být nepříjemný, taky se mi občas zdá, že mi nepomáhá ale účinek se může projevit až později.

Za tento příspěvek bylo poděkováno 1x.

Offline

Maty

23.08.2016 18:54

Odpovědět

Re: Roper - tréninkový log

#214

24/8/2016

Incline plyo push-ups - 5x5
Bulgarian split squat (BW) - 2xMRS
Hip thrust (BW) - 30x
DB hammer curls - 4x10

Po včerejších dřepech jsem nějakej ztuhlej, ovšem na kvalitě dnešní tréninku to nebylo znát.

Jiří Vlk Offline

Roper

24.08.2016 13:33

Odpovědět

Re: Roper - tréninkový log

#215

25/8/2016

Hip thrust (BW) - 200x
Cycling crunches - 50x

Hip thrusty budu zařazovat často, hnáty z rychlýho tempa dost hořely. :D

Jiří Vlk Offline

Roper

25.08.2016 16:36

Odpovědět

Re: Roper - tréninkový log

#216

26/8/2016

Box squat - 1x5x70kg ; 1x5x100kg ; 1x5x120kg ; 1x5x140kg ; 1x4x150kg ; 1x4x160kg ; 1x3x170kg ; 1x5x180kg (s velkou rezervou, Toro opasek) ; 1x1x205kg (Toro opasek) ; 1x5x160kg ; 1x7x150kg ; 1x10x140kg
Power clean - z dvou pryžových desek (4cm) - 1x3x50kg ; 1x3x60kg ; 1x2x70kg ; 1x2x75kg ; 2x2x80kg ; 1x1x85kg ; 3x1x90kg ; 2x1x95kg ; 8x0x102,5kg ; 2x4x70kg
Incline plyo push-ups - 6x5
DB bench press -5x5
• 1a) DB squat jump - 5x5
• 1b) Ankle jump - 5x5

Dosedy mi dneska sedly mimořádně dobře. Pauzy byly nechtěně krátký, což mi nevadilo. Bylo zajímavý, že po 4-5. sérií spodek zad byl ztuhlej, ovšem postupem sérií ztuhlost zmizela. Neodpustil jsem si jedničku s 205kg. 5x180kg bylo až podezřele moc lehkých. Tělo ještě nevstřebalo únavu z úterních těžkejch dřepů.

Naopak přemístění bylo bídný, plánovanejch 102,5kg bohužel ani na osm pokusů nepadlo, i když chybělo alespoň u pěti pokusů opravdu málo. Nicméně aspoň 100kg už jsem v úterý zdolal.

Doplňky celkem nedělaly neplechu, jen u plyometrických kliků o lavičku byla zřetelná únava koz/ramen.

Jiří Vlk Offline

Roper

26.08.2016 21:12

Odpovědět

Re: Roper - tréninkový log

#217

27/8/2016

One arm DB shoulder press (sitting) - 100x (pravá ruka)
One arm DB shoulder press (sitting) - 100x (levá ruka)
DB hammer curls - 6x10
DB triceps extension (sitting) - 40x

Jiří Vlk Offline

Roper

27.08.2016 12:36

Odpovědět

Re: Roper - tréninkový log

#218

28/8/2016

Deadlift with chains - řetězy = 19,5kg - 1x10x70kg (bez řetězů) ; 1x3x120kg (bez řetězů) ; 1x3x120kg + 39kg řetězy ; 1x3x140kg + 39kg řetězy ; 1x3x150kg + 39kg řetězy ; 1x3x160kg + 39kg řetězy ; 1x3x165kg + 39kg řetězy ; 1x3x170kg + 39kg řetězy ; 1x3x180kg + 39kg řetězy ; 1x3x190kg + 39kg řetězy ; 1x2x200kg + 39kg řetězy ; 1x2x205kg + 39kg řetězy (Toro opasek) ; 1x1x216kg + 39kg řetězy (=255kg) (s rezervou, Toro opasek) ; 1x1x221kg + 39kg řetězy (=260kg) PR (Toro opasek)
Floor press - 1x4x50kg ; 1x4x55kg ; 1x3x60kg ; 3x3x75kg ; 4x3x85kg
Hyperextension (BW) - 4x10
Lat pulldown - 4x8
Barbell calf raise - 5x5

Tahy s řetězama mi vyšly dneska na jedničku. Větší zdržení ani nebylo. Jsem spokojenej. Řetězy k tahu jsou opravdu dobrou pomůckou. Navíc mi imponuje fakt, že hamstringy hořely, tudíž známka toho, že již dobře zapojuju hnáty.

Jinak ale vedro bylo nechutný.

Floor pressy víceméně těžký nebyly, i když tahy už ramena docela vyšťavily.

Doplňky utekly rychle, hyperextenze mi hodně protáhla spodek zad a hamstringy.

Proběhl už 65. tréninkovej den v kuse bez dnu volna.

Naposledy upraveno 28.08.2016 20:43

Za tento příspěvek bylo poděkováno 1x.

Jiří Vlk Offline

Roper

28.08.2016 19:56

Odpovědět

Re: Roper - tréninkový log

#219

Report k Sheiko tréninku: Vzhledem k nestálý pracovní směnnosti bohužel v makrocyklu pokračovat nemůžu, respektive bych šel třeba v pondělí a pak až např. ve čtvrtek nebo dva dny po sobě, což by totálně ničilo princip toho programu. Škoda, i přes (pro mě) malou náročnost, mě ten trénink bavil, ale co se dá dělat. Pojedu trénink podle vlastní intuice.

Jiří Vlk Offline

Roper

28.08.2016 23:52

Odpovědět

Re: Roper - tréninkový log

#220

29/8/2016

Bulgarian split squat (BW) - 6x10
One leg calf raise (BW) - 50x
Tělo je ze včerejších tahů docela rozsekaný.

Naposledy upraveno 29.08.2016 17:55

Jiří Vlk Offline

Roper

29.08.2016 17:55

Odpovědět

Re: Roper - tréninkový log

#221

30/8/2016

Wide-grip bench press - 1x20x40kg
Rack lockouts - 1x6x70kg ; 1x4x100kg ; 1x4x120kg ; 1x4x130kg ; 1x4x140kg ; 1x3x150kg ; 1x1x155kg ; 1x1x160kg ; 1x1x165kg (ztuha) ; 1x0x172,5kg (nejprve neúspěšně) ; 1x1x172,5kg PR (ztuha)
Floor press - 1x3x50kg ; 1x3x60kg ; 1x3x70kg ; 1x3x75kg ; 2x3x80kg (s obří rezervou) ; 1x3x87,5kg (s rezervou) ; 2x3x92,5kg ; 1x2x100kg
RTE - 6x5
DB curls (standing) - 3x10
DB fly - 20x

Opět jsem s dnešním tréninkem spokojenej, zejména s lockoutama (dotlakama). 172,5kg padlo až na druhej pokus, kdy mě hecoval majitel posilovny.

Floor pressy mě nějak v poslední době nezvykle bavěj, asi láska. :D

A dát si před těžkými tlakovými cviky 20x bench širokým úchopem je docela efektivní a hlavně jako zahřátí skvělý.

Za tento příspěvek bylo poděkováno 2x.

Jiří Vlk Offline

Roper

30.08.2016 15:23

Odpovědět

Re: Roper - tréninkový log

#222

31/8/2016

One leg calf raise (BW) - 100x (každá noha)
Nějak mě dneska pobolívá chvilkama hlava...

Jiří Vlk Offline

Roper

31.08.2016 14:42

Odpovědět

Re: Roper - tréninkový log

#223

Roper: Deadlift with chains...1x1x221kg + 39kg řetězy (=260kg) PR
Rack lockouts...1x1x172,5kg PR
Wtf?! Parádní progres, gratuluju. :-)

Naposledy upraveno 31.08.2016 16:29

Za tento příspěvek bylo poděkováno 1x.

Dmitry Danchenko Offline

Dmitry

31.08.2016 16:29

Odpovědět

Re: Roper - tréninkový log

#224

1/9/2016

Power squat (BW) - 20x
Ankle jump - 100x
Plank - 1x3min (velký peklo nejen pro HSS)
Z úterních lockoutů mám ztuhlý trapézy, divný překvapení.

Naposledy upraveno 01.09.2016 12:30

Jiří Vlk Offline

Roper

01.09.2016 12:30

Odpovědět

486 příspěvků
Strana 14 ze 31

Vytisknout