Roper - tréninkový log

486 příspěvků
Strana 13 ze 31

Pro přidání tématu nebo reagování na téma musíte být přihlášení.
Pokud nejste registrovaní, tak se prosím registrujte.

Re: Roper - tréninkový log

#193

11/8/2016

Bulgarian split squat (BW) - 6x10 (procítění stehen značný)
DB snatch - 20x

Jiří Vlk Offline

Roper

11.08.2016 19:46

Odpovědět

Re: Roper - tréninkový log

#194

12/8/2016

MOD. SHEIKO #37v2 - D3/W3 - PREP PERIOD 1

Deficit deadlift - nadseknuto o 12,5kg - deficit 5cm - 1x3x120kg ; 2x2x152,5kg ; 3x1x162,5kg
Incline bench press - nadseknuto o 7,5kg - 1x4x52,5kg ; 1x3x62,5kg ; 1x3x72,5kg ; 2x3x82,5kg ; 2x2x87,5kg (mírně ztuha) ; 2x3x82,5kg (s rezervou)
Rack pull - osa 1cm pod koleny - 1x3x170kg ; 1x3x200kg ; 1x3x225kg (s obří rezervou, Toro opasek) ; 2x2x240kg (s rezervou, Toro opasek) ; 3x1x250kg (ztuha, Toro opasek)
DB shoulder press (sitting) - 4x8
Flutter kick - 3x8

- time: 2h 55min (ovlivněno vykecáváním a vysvětlováním principu Sheika)

Za dnešek mám takový rozporuplný pocity. Protože trénink mi sednul, série docela lítaly, ale klubající se zub moudrosti ovlivnil příjemnej pocit z tréninku. Otravná záležitost.

Tahy z deficitu byly velice easy.

Incline benč opět nedělal problémy a nezdržel mě nějak dlouho.

U rack pull jsem volil delší pauzy. Onen centimetr pod koleny, kde osa ležela, byl znát extrémně. Toro opasek přidal dost, core zpevnil dobře. Poslední tři série s 250kg šly ztuha - kdyby osa byla přesně u kolen, tak to bude s rezervou, protože loni padlo i 6x250kg - ale zdolány byly poctivě až do záklonu.

Jiří Vlk Offline

Roper

12.08.2016 20:29

Odpovědět

Re: Roper - tréninkový log

#195

13/8/2016

Push-ups - 25x
Air squat - 100x
DB hammer curls - 6x5
DB triceps extension - 30x

Na pohodu. Dobrá a rychlá pumpa paží. Rostoucí zub pořád nepříjemně bolí, což mě celkem omezuje v jídle. Ať už vyroste, sráč. :( :D

Dneškem jsem završil 50. tréninkovej den v kuse BEZ dnu volna!

Jiří Vlk Offline

Roper

13.08.2016 23:33

Odpovědět

Re: Roper - tréninkový log

#196

14/8/2016

MOD. SHEIKO #37v2 - D5/W3 - PREP PERIOD 1

Incline bench press - nadseknuto o 7,5kg - 1x5x52,5kg ; 1x4x62,5kg ; 1x3x72,5kg ; 4x2x82,5kg (s obří rezervou)
Box squat - 1x5x107,5kg ; 1x5x130kg ; 1x3x150kg ; 4x2x172,5kg ; přidaná série: 1x1x200kg (ztuha, Toro opasek)
Incline bench press - nadseknuto o 7,5kg - 1x6x52,5kg ; 1x6x62,5kg ; 4x6x65kg (ztuha)
DB fly - 4x8
Hyperextension (BW) - 4x8 (znatelně dobrý protažení)
Clean pull - 1x3x70kg ; 1x3x80kg ; 1x3x100kg ; 1x3x120kg ; 1x3x130kg ; 1x3x140kg ; 1x5x150kg (s rezervou, trhačky)
- time: 2h 5min

Třetí tejden Sheika za mnou...opět docela pro mě lehce.

Incline benče utekly dost rychle, zejména první část. Ve druhé už na konci lehce docházela šťáva - na šestky moc není zvyk, zvlášť ne po cca hodině a půl tréninku.

Dosedy mi nedělaly výrazný problémy, přesto spodek zad byl nějakej ztuhlej. Přidaná série s 200kg tentokrát nešla svižně.

Nakonec jsem si přidal ještě clean pull, což považuju za velice přínosnej cvik. 5x150kg šlo s rezervou. Ale spíš než trapézy, jsem procítil lejtka. Pauzy velice krátký.

Rostoucí »moudrák« pořád bolí, už mě štve fakt, že se dá víceméně bez bolesti žrát pouze zmrzlina. Ze zítřejší návštěvy zubařky mám docela strach. :D

Naposledy upraveno 14.08.2016 20:22

Jiří Vlk Offline

Roper

14.08.2016 20:04

Odpovědět

Re: Roper - tréninkový log

#197

15/8/2016

Push-ups - 25x
Flutter kick - 50x
DB triceps extension (standing) - 25x

Jiří Vlk Offline

Roper

15.08.2016 21:30

Odpovědět

Re: Roper - tréninkový log

#198

16/8/2016

One arm DB shoulder press (sitting) - 100x (pravá ruka)
One arm DB shoulder press (sitting) - 100x (levá ruka)

Dobrej trénink, ramena docela vyšťavil.
Report k zubu: Už je nějakou tu hodinu vytrhnutej, ale ani dvojtý umrtvení dásně bolest neodstranilo. Asi nejhorší byla taková ta stomatologická tyč, která má za cíl zub rozštípat (před vytáhnutím kleštěmi). Následný křupnutí zubu bylo slyšet snad i do čekárny. Btw, umrtvení zasáhlo část rtu a polovinu jazyka. Nedalo se asi hodinu a půl vůbec artikulovat. :D Zánět pocitově ustoupil. A nekonečný odplivávání mě už pěkně sere, naštěstí se to k 21:00 uklidnilo.

Naposledy upraveno 16.08.2016 21:52

Za tento příspěvek bylo poděkováno 1x.

Jiří Vlk Offline

Roper

16.08.2016 21:51

Odpovědět

Re: Roper - tréninkový log

#199



Beinova páka

Ondřej Kaduhaz Offline

Kaduhaz

16.08.2016 22:30

Odpovědět

Re: Roper - tréninkový log

#200

17/8/2016

MOD. SHEIKO #37v2 - D1/W4 - PREP PERIOD 1

Box squat - 1x5x120kg ; 1x4x140kg ; 1x3x162,5kg ; 1x2x182,5kg (ztuha) ; 1x2x182,5kg (ztuha, opasek) ; 1x2x182,5kg (ztuha, opasek) ; 1x2x182,5kg (ztuha, opasek)
Incline bench press - nadseknuto o 7,5kg - 1x5x52,5kg ; 1x4x62,5kg ; 1x3x72,5kg ; 4x3x77,5kg (s velkou rezervou)
Box squat - 1x5x107,5kg ; 1x5x130kg ; 2x3x150kg ; 4x2x172,5kg
Lat pulldown - 5x6
Dip (BW) - 5x4 (ztuha)
Good morning (standing) - 5x5

Dosedy dneska byly dynamický a i lehký, ovšem až do posledních sériích, kde opět ztuhlej spodek zad negativně ovlivnil opakování a tudíž šly ztuha. Použil jsem tentokrát opasek takovej ten liftersko-kulturistickej a moc teda pro střed těla nevytvořil oporu (na rozdíl od pákovýho opasku Toro).

Incline bench press utekl poměrně rychle, série svižný.

Doplňky víceméně ok.
Nějakejch 27 hodin po vytržení dolní osmičky pořád daný místo bolí, už jsem se nacpal pro jistotu Ibalginem.

Za tento příspěvek bylo poděkováno 1x.

Jiří Vlk Offline

Roper

17.08.2016 16:58

Odpovědět

Re: Roper - tréninkový log

#201

18/8/2016

Air squat - 100x (ve vzpěračských botách)
Push-ups - 25x
Report k zubu: Ráno jsem se probudil a radoval se, že při skousnutí už místo vytržení nebolí, ale po snídani opět bolí, to je k nasrání.

Jiří Vlk Offline

Roper

18.08.2016 13:07

Odpovědět

Re: Roper - tréninkový log

#202

Kolik už těch tréninků v kuse máš? Překvapuje mě, že máš tak odolnou CNS. Keep going! :-)

Naposledy upraveno 18.08.2016 16:17

Dmitry Danchenko Offline

Dmitry

18.08.2016 16:14

Odpovědět

Re: Roper - tréninkový log

#203

19/8/2016

MOD. SHEIKO #37v2 - D3/W4 - PREP PERIOD 1

Incline bench press - nadseknuto o 7,5kg - 1x5x52,5kg ; 1x4x62,5kg ; 1x3x72,5kg ; 2x3x82,5kg (s obří rezervou) ; 3x2x87,5kg ; přidaná série: 1x2x90kg
Deadlift - nadseknuto o 12,5kg - 1x4x120kg ; 1x3x140kg ; 2x3x162,5kg ; 2x3x190kg ; 3x2x200kg (s rezervou, Toro opasek) ; přidaná série: 1x6x200kg PR - 6RM (Toro opasek)
Incline bench press - nadseknuto o 7,5kg - 1x4x57,5kg ; 1x4x65kg ; 4x4x77,5kg
Lying leg curls - 5x8 (značný procítění hamstrigů)
Mountain climbers - 3x10

- time: 2h 34min

Dnešní trénink mi sednul hodně dobře, ani se mi moc končit zprvu nechtělo.

Incline benče byly lehký, bez komplikací a svižný. Proto byla přidána jedna série navíc.

Tahy mě dneska překvapily. V první polovině bych řekl, že valný moc nebudou, ale mile jsem se mýlil. Dvojky s 200kg šly lehce až moc, proto myšlenka na MRS byla nevyhnutelná. 6x200kg padlo opravdu do poctivýho záklonu, i když se přiznám, že šestý opakování technicky nevyšlo - kulantně řečeno :D - ale dotáhlý bylo. Dokonce majitel v pauzách mezi sériema přihlížel a trochu mě hecoval.

Zakopávání mi rozpálilo hamstringy, na kterých se už projevovala únava z tahů.

Uplynul již 56. tréninkovej den bez volnýho dne.

Jiří Vlk Offline

Roper

19.08.2016 20:31

Odpovědět

Re: Roper - tréninkový log

#204

Roper: ...1x6x200kg PR - 6RM(Toro opasek)...
Tak nejdřív gratulace k PR - pro mě nepředstavitelný:) Jen se chci zeptat podle čeho nasdekáváš ty maxima, to si prostě řekneš "asi o tolik"??

Offline

Capita

19.08.2016 20:51

Odpovědět

Re: Roper - tréninkový log

#205

Mimochodem absolvoval jsem trhání osmičky v květnu a úplně ok to bylo za 10 dní:/ Ale já to měl nějaký dementní, že se to nějak vysekávalo z kosti nebo co:) Každopádně v říjnu jdu na další, tfujtajxl

Offline

Capita

19.08.2016 20:56

Odpovědět

Re: Roper - tréninkový log

#206

@Capita Díky, ale 6x200kg na tahu není extra výkon, chci do příště alespoň 10x200kg (což jsem už jednou dal sumem z malejch beden). Ty dáš na krev 1x140kg? Tahej hodně z deficitu a upřednostňuj rack pull.

A ani mi o osmičce nemluv, bolí to ještě i dneska (3 dny po vytržení). Když si ještě vzpomenu na tu žlutou dezinfekci, kterou mi do toho místa asi 9x jebala...radši no comment.

Jiří Vlk Offline

Roper

19.08.2016 21:20

Odpovědět

Re: Roper - tréninkový log

#207

Roper: ...Tahej hodně z deficitu a upřednostňuj rack pull...
Já už jsem to někde psal, mně to takhle stačí. Pošilhávám po 150kg (to ne že ne:)), čímž bych si vyrovnal PB, ale i těch 140 beru jako nějaký slušný silový základ. Navíc je pro mě důležité udržení váhy 70-74kg.

Od půlky září budu muset zařadit více kondičních tréninků, k tomu přípravu zaměřenou na balanc, mobilitu a flexibilitu, takže na "hrubou sílu" bude ještě méně času...Od půlky listopadu mi začíná sezona, pak zase v květnu:))
___________________________________________________________________________________

Ale spíše jsem se chtěl zeptat: je normální že mi při DL dělá největší problémy spouštění činky dolů. Řekněme že pro mě není tak těžký udělat jeden čistej lift 135Kg, jako třeba 5x100...

předpokládám že je to špatnou technikou :/

Co myslíš?

Offline

Capita

20.08.2016 08:35

Odpovědět

Re: Roper - tréninkový log

#208

20/8/2016

One arm DB shoulder press (sitting) - 100x (pravá ruka)
One arm DB shoulder press (sitting) - 100x (levá ruka)
DB hammer curls - 6x10

Ramena zas pěkně vytuhly, hammer curls dobře napumpovaly bicepsy. Dobrej trénink.
Report k zubu: Bolest už trochu naštěstí ustoupila, pořád to místo chladím zmrzlinou.

Zejtra mě čeká poslední den Sheika #37v2.
@Capita Tam může bejt problém ve slabým úchopu. A obecně, kdo jde u tahu s cca 85% maxima nad 3 opakování, tak už to je pro každýho záhul. A rozhodně bych bejt tebou přibral. Mít 70-75kg není pro chlapa moc komfortní.

Naposledy upraveno 20.08.2016 14:53

Jiří Vlk Offline

Roper

20.08.2016 14:44

Odpovědět

486 příspěvků
Strana 13 ze 31

Vytisknout