Posilovací kolečko

5 příspěvků
Strana 1 z 1

Pro přidání tématu nebo reagování na téma musíte být přihlášení.
Pokud nejste registrovaní, tak se prosím registrujte.

Posilovací kolečko

#1

Je posilovací kolečko vhodné pro začátečníky?

V jednom článku, co jsem na netu našel, píšou, že: "Tento cvik je určen pouze pro vyspělé cvičence. V žádném případě se o něj nemá pokoušet začátečník. Hrozí mu poškození zad především v bederní či křížové části. Pro zajímavost: začátečníkovi trvá zhruba 3 roky, než se k tomuto cviku dopracuje."

Je to pravda? Docela bych si to kolečko rád pořídil, ale nerad bych si přitom něco poškodil. :)

Offline

mibro

03.08.2014 21:36

Odpovědět

Re: Posilovací kolečko

#2

Záleží na tom, jak silné máš svaly hlubokého stabilizačního systému a nakolik jimi umíš fixovat pozici páteře.

Kamil Fila Offline

Tetsuo

04.08.2014 10:03

Odpovědět

Re: Posilovací kolečko

#3

Tetsuo, u toho kolečka, záda mají být rovně, nebo můžou být lehce ohnutá, mě to pomůže k lepší kontrakci svalů.

PR Offline

Azurit

04.08.2014 13:26

Odpovědět

Re: Posilovací kolečko

#4

Tetsuo, dá se to nějak otestovat? :)

Offline

mibro

04.08.2014 14:31

Odpovědět

Re: Posilovací kolečko

#5

mibro: Proškolený fyzioterapeut nebo trenér tě otestuje na pár cvicích během pár sekund. 80-90 % lidí ale selže :)
Azurit: Tendencí by mělo být, aby nedošlo k poklesu beder, tedy prohnutí ve spodku páteře. Vyloženě vyhrbení taky nepomáhá, většinu energie vložíš do toho, aby se záda udržela rovná, akorát je tlačíš celá nahoru.

Kamil Fila Offline

Tetsuo

04.08.2014 14:36

Odpovědět

5 příspěvků
Strana 1 z 1

Vytisknout