Triceps

16 příspěvků
Strana 1 z 1

Pro přidání tématu nebo reagování na téma musíte být přihlášení.
Pokud nejste registrovaní, tak se prosím registrujte.

Triceps

#1

Hj, nějaký rady a tipy na celkové zvětšení tricepsového svalu? Chci na něm nabrat svalovou hmotu, ale nejde mi to. Triceps mi vždy dělal problémy. A prosím, nepište mi věci o stravě atd., protože jíst umim. Takže opravdu jen rady a tipy. Díky Vám ;) :)

Vojtěch Unger Offline

aikivojta

29.07.2014 21:36

Odpovědět

Re: Triceps

#2

Nepíšeš, jak CELKOVĚ cvičíš

Kamil Fila Offline

Tetsuo

29.07.2014 21:53

Odpovědět

Re: Triceps

#3

Ahoj, nevim proc, ale nemuzu uplne procitit triceps do maxi paleni, tteba pri ftancouzskem tlaku zacne paleni, tak uz jsem v maximalnim vycerpani, ale neni to uplne to maxi paleni.

Michal Novák Offline

MIchallll

13.06.2015 00:43

Odpovědět

Re: Triceps

#4

Pocit pálení ve svalu naprosto nic neurčuje. Lidé obecně přeceňují izolované jednokloubové cviky.

Kamil Fila Offline

Tetsuo

13.06.2015 09:36

Odpovědět

Re: Triceps

#5

a

Naposledy upraveno 13.06.2015 12:41

Nikdo Offline

Ulfhethnar

13.06.2015 12:21

Odpovědět

Re: Triceps

#6

Přesně tak. Spousta lidí izoluje, rýsuje ale nemá co. Když chceš nabrat musíš dělat základní cviky. Zkus bench na úzko, kliky na bradlech s minimálním předklonem. Nezapomeň na progres. Váha musí jít pořád nahoru (zlehka ale pořád) a nejen váha měň parametry i cviky. Nedělej milion opakování, pálení je prima pocit ale svaly z něj nerostou. Musíš se cítit nabouchanej ne zničenej. Max opakování je 15, ale stačí klidně 3 v intenzitě 70%-80% (RM pro 1 opakování) a deset sérii. Je to opak pro 10x3, ale s větší váhou. Svaly totiž nejvíc rostou při zatížení kolem 80%. Pravda takhle je lepší odjet klasickej bench, u toho dostane tricák ne prdel dost a pak ho jen dorazíš třeba 5x5 nebo 4x6, možností je hromada ale základním cvikem ne rýsovačkou.

Naposledy upraveno 13.06.2015 12:40

Nikdo Offline

Ulfhethnar

13.06.2015 12:39

Odpovědět

Re: Triceps

#7

Tohle vím, že tak v postatě je, nicméně jsem tomu nikdy z logiky věci neporzuměl, myslel jsem, že tělo se nejvíce adaptuje zátěži, když je v koncích, tzn. když sval pálí a ty už nemůžeš, myslel jsem, že teprve pak jsou největší stimuly k růstu, takové základní cviky (vícekloubové), to vím, že budují, nicméně u nich se tak jakoby nezničíš, rozumíš mi, myslím tím z takového toho laického pohledu, kladka na triceps ti dá jakoby naoko více lepšího pocitu ( to pálení ) než třeba bradla, nevím, jak to vysvětlit, ano, vím, že máš pravdu, konec konců se to všude píše - prostě objem - základní cviky u tricáku zejména kliky na bradlech a bench s uzkym uchopem, ale příklad u bicáku - já osoběn s velkou činkou ve stoje svaly tak neprocitim, jako při izolovanym o nohu, je to logické, o nohu jede opravdu jen bicák ( max trochu přední rameno, pokud člověk šidí), ale na ten pocit v hlavě je to napumpování, pálení jakoby to, co mu připada, že je podstatné, ale jak tvrdíte a všude píší, objemové a základní cviky budují, jen jsem prostě logicky nikdy nepochopil proč

Michal Novák Offline

MIchallll

13.06.2015 12:50

Odpovědět

Re: Triceps

#8

Není důležitý pochopit ale vědět. Moje heslo je míň kecat a víc cvičit. Nebrat doslovně, ale nejdůležitější je osobní praxe. Nic méně proč se nedozvědět víc než nám řekne zkušenost. Tady máš dva články který by ti to mohli ozřejmit.

http://kulturistika.ronnie.cz/c-6729-specifika-svalovych-vlaken-i.html

http://kulturistika.ronnie.cz/c-6761-specifika-svalovych-vlaken-ii.html

Nikdo Offline

Ulfhethnar

13.06.2015 13:18

Odpovědět

Re: Triceps

#9

Tetsuo: Pocit pálení ve svalu naprosto nic neurčuje. Lidé obecně přeceňují izolované jednokloubové cviky.
Klidně budu za totálního debila ( prostě za dotaz nic nedám)

v čem z logiky věci tkví, že základní víceklouhobé cviky budují objem (toto píší všude), že je to to nejhlavnější co se týče cvičení a objemu. když vezmu třeba benchpres s uzkym uchopem, tak ano, cítím prostě, že musím vynaložit větší sílu, než při stahování horní kladky. Tím to tedy je? že tělo má fixlé, že na tuto zátěž jsem musel použit vyšší sílu, proto se snaží vůči tomu adaptovat pro příště?

z logiky věci mi ale nejde do hlavy, proč takové maxi pálení na příkladné horní kladce na triceps, kdy v postatě sval je taktéž vyčerpán, pálí a je až v křeči, není tak účinné jako tedy zminovaný základní cvik na triceps - bench s uzkym uchopem.

díky a prosím přechytralý a netrpělivý s námi tupci at se zdrží, já se vždy radši zeptam.. díky

Michal Novák Offline

MIchallll

16.06.2015 13:37

Odpovědět

Re: Triceps

#10

Já myslím, že těžký vicekloubový cviky se cvičí i kvůli lepší hormonální odezvě, která pak pomůže celkovýmu růstu a to zatížení zkrátka působí trochu jinak. Pokud třeba někdo cvičí těžkej bench press, necvičí se to jen aby mu rostl hrudník, jehož větší stimulaci by třeba dosáhl nějakým izolovaný cvikem, ale jelikož se hodně zapojují i tricepsy, ramena a skoro všechno v horní polovině těla, tak ti to pomůže přibrat víc hmoty celkově.
Dost důležitá je IMHO i ta váha. Pokud bys jel benč na úzko po 50 opakováních, už by to asi objemovej cvik nebyl. Díky tomu, že se tu ale ve větší míře zapojujou i jiný svalový skupiny, můžeš ten sval zatížit víc, než kdybys ho cvičil izolovaně.

Géza von Medak Offline

LaFontaine

16.06.2015 14:27

Odpovědět

Re: Triceps

#11

Svaly (chceš-li "objem") budují věcí jako progressive overload, time under tension ad. U benche zapojuješ daleko více svalů než jen triceps, určitě to má i větší hormonální odezvu než nějaká kladka. Nějaký subjektivní pocit z velkého pálení v bicáku je o ničem.
Prostě to tak je, čím dřív si to uvědomíš, tím líp. Taky se neptám proč mám hovno hnědý ikdyž bych chtěl občas tyrkysový.

Offline

Venec

16.06.2015 14:28

Odpovědět

Re: Triceps

#12

Silový cviky zatěžují bílá (silová/rychlostní) svalová vlákna, která co do průřezu rostou víc než červená (vytrvalostní) vlákna.

Vysoké počty opakování mají taky jistý vliv (růstový hormon, prokrvení-přívod živin, obecné zlepšování schopnosti zapojit svaly, zvětšování mezibuněčné tekutiny), ale lépe fungují u lidí, co sypou.

Kamil Fila Offline

Tetsuo

16.06.2015 14:51

Odpovědět

Re: Triceps

#13

je ale na houno, že právě z toho základního cviky necítíš nijak napumpování, nic takového pocitového, že by jsi si mohl říct, jo, ted jsem tomu dal.. a ten daný sval byl super zatížen, snad jen se soustředit na techniku a pak si říct, jo, ta byla dobrá..

Michal Novák Offline

MIchallll

16.06.2015 14:58

Odpovědět

Re: Triceps

#14

Tak si dej jen tak pro zajímavost bench v super setu s přítahama v předklonu (nebo přítahy spodní kladky v sedě) intenzita 65%, 3 série po 10 opakováních, s pauzou jen na přechod k druhýmu cviku. A jestli neucítíš napumpování tak asi děláš něco špatně.
Hlavně si konečně uvědom, že pocit napumpování nebo zničení svalu neznamená automaticky růst. Svaly k růstu motivuje stres v podobě objemu vykonaný práce, adekvátní zátěže a progresivity. Doporučuji ti přečíst si podrobně ty články o svalových vláknech, je tam jasně vysvětlený proč to tak je. Jinak můžeš klidně cvičit základní cvik + izolovanej pro pocit pálení, bez kterýho evidentně nemůžeš žít. Můžeš klidně dát první izolovanej do pocitu pálení a pak objemovej pro pocit prasknutí.

Za tento příspěvek bylo poděkováno 1x.

Nikdo Offline

Ulfhethnar

16.06.2015 16:44

Odpovědět

Re: Triceps

#15

MIchallll: je ale na houno, že právě z toho základního cviky necítíš nijak napumpování, nic takového pocitového, že by jsi si mohl říct, jo, ted jsem tomu dal.. a ten daný sval byl super zatížen, snad jen se soustředit na techniku a pak si říct, jo, ta byla dobrá..
Taky může bejt chyba v tom, že lidi se učí jednotlivý cviky jenom jako pohyby, který opakujou po někom na videu, místo aby se věnovali nácviku techniky a učili se jak zapojit svaly, který u toho zapojovat mají.
Někdy je lepší se vykašlat na cvik, u kterýho nemam ten pocit zadostiučinění, než ho dělat jenom proto, že ostatní si ho pochvalujou. ;)

Jiří Mráz Offline

Frost

16.06.2015 17:17

Odpovědět

Re: Triceps

#16

Základní cvik = větší váhy = lepší výsledek ....já ho taky moc necítím že, to až při vyšších op nebo u finišerů

Offline

lukynnn

16.06.2015 19:31

Odpovědět

16 příspěvků
Strana 1 z 1

Vytisknout