AMG

426 příspěvků
Strana 6 ze 27

Pro přidání tématu nebo reagování na téma musíte být přihlášení.
Pokud nejste registrovaní, tak se prosím registrujte.

Re: AMG

#81

Jednotlivé dávky by měly být od sebe asi 75 minut.

Minimální jednorázová dávka je cca 7-8 g AMG Maxu, plně postačující maximální dávka 15-16 g.

Jednoduché sacharidy nejsou potřeba vždy, ale celkově se hodí. Nemusí být nutně v nápoji, mohou být i v jídle krátce před tím nebo potom.

Kamil Fila Offline

Tetsuo

13.01.2015 16:36

Odpovědět

Re: AMG

#82

Tetsuo: Jednotlivé dávky by měly být od sebe asi 75 minut.
Minimální jednorázová dávka je cca 7-8 g AMG Maxu, plně postačující maximální dávka 15-16 g.
Jednoduché sacharidy nejsou potřeba vždy, ale celkově se hodí. Nemusí být nutně v nápoji, mohou být i v jídle krátce před tím nebo potom.
Co se týká AMG Drinku, tak je to obdobné jako AMG max a také se pohybovat v tom rozmezí 8-16g.nebo toho dávat víc?
Byla by dávka 16g AMG Drinku dostačující jako nápoj k pití v průběhu a hned po tréninku? Je vhodné k tomu přidat glukózu nebo maltodextrin a v jakém množství?
Díky

Ondřej Zeithammer Offline

Ondra79

14.01.2015 09:58

Odpovědět

Re: AMG

#83

Dávkování je popsané
http://www.obchod.body-test.cz/cs/produkty/211-amg-max-drink/?c=53

9 g prášku dává lehce přes 5 g čistých aminokyselin.

U AMG Maxu je cca 7 g prášku taky 5 g čistých aminokyselin.

Kamil Fila Offline

Tetsuo

14.01.2015 11:05

Odpovědět

Re: AMG

#84

Tetsuo: Dávkování je popsané
http://www.obchod.body-test.cz/cs/produkty/211-amg-max-drink/?c=53
9 g prášku dává lehce přes 5 g čistých aminokyselin.
U AMG Maxu je cca 7 g prášku taky 5 g čistých aminokyselin.
Ok Tetsuo, takže se to moc neliší.
A kolik by měla být celková denní dávka čistých aminokyselin, aby to bylo účelné?
A kolik prosím Tě těch sacharidů (jestli jsou vůbec nějaké nutné) do toho při a po tréninkového nápoje z AMG Drinku. Po cca 30 min (až dorazím z posilky do práce) by pak následoval Milky Gain (cca 30-40g stačí?)
Děkuju.

Ondřej Zeithammer Offline

Ondra79

14.01.2015 11:27

Odpovědět

Re: AMG

#85

Tak ono už 15 g čistých aminokyselin je docela poznat. Nějakých 25-30 g je poznat hodně. Ony to doporučené dávkování odpovídá.

Tam jde akorát o to, že když se dá víc než 5 g (7 g AMG Maxu a 9 g AMG Drinku), třeba dvojnásobek, tak se zvýší inzulín a je vhodné potom konzumovat jednoduché sacharidy. Milky Gain je ok.

Za tento příspěvek bylo poděkováno 2x.

Kamil Fila Offline

Tetsuo

14.01.2015 11:41

Odpovědět

Re: AMG

#86

Tetsuo: Tak ono už 15 g čistých aminokyselin je docela poznat. Nějakých 25-30 g je poznat hodně. Ony to doporučené dávkování odpovídá.
Tam jde akorát o to, že když se dá víc než 5 g (7 g AMG Maxu a 9 g AMG Drinku), třeba dvojnásobek, tak se zvýší inzulín a je vhodné potom konzumovat jednoduché sacharidy. Milky Gain je ok.
Funguje ta lepší regenerace s AMG i pro aerobní vytrvalostní sporty? ¨

A ještě jedna věc, jak počítat bílkoviny s AMG do celkového denního příjmu, někde na starém fóru jsem četl u té staré verze, že se to dělí dvěma...?
Když dám denně těch zhruba 20-25 g. čistých aminokyselin, za kolik bílkovin to mám počítat?

Ondřej Zeithammer Offline

Ondra79

14.01.2015 11:52

Odpovědět

Re: AMG

#87

Stavebně působí ta půlka. Druhá půlka se spálí. Čili to platí pořád stejně.

Nový AMG s beta-alaninem a betainem působí dobře i na vytrvalostní sporty. Obzvlášť ten betain (zadržuje vodu v buňkách = míň se potíš)

Kamil Fila Offline

Tetsuo

14.01.2015 12:13

Odpovědět

Re: AMG

#88

Tetsuo: Stavebně působí ta půlka. Druhá půlka se spálí. Čili to platí pořád stejně.
Nový AMG s beta-alaninem a betainem působí dobře i na vytrvalostní sporty. Obzvlášť ten betain (zadržuje vodu v buňkách = míň se potíš)
Tetsuo, a je po vícehodinové vytrvalostní zátěži vedle potréninkové dávky AMG (16g)
se sacharidy (30 g pro základní doplnění glykogenu) ještě příjem gaineru nebo proteinu stejně jako po silovém tréninku. A jaký produkt by byl případně pro tento účel z Vašeho sortimentu nejlepší?

Ještě bych po těchto trénincích dával Zinek, ALA, FOS, doplnil bys ještě něco jiného?
Jde mi o co nejlepší regeneraci pro další tréninky.

Díky

Ondřej Zeithammer Offline

Ondra79

20.01.2015 12:51

Odpovědět

Re: AMG

#89

Glykogen obnovíš snadno i ze stravy. Gainery jsou jen rychleji stravitelné z hlediska proteinové složky. Ale sacharidy nejsou tak klíčové.

Do potréninkového mixu jde zařadit lecitin, nebo čistý cholin a inositol, nebo játrové tablety/liver tabs.

Kamil Fila Offline

Tetsuo

20.01.2015 14:49

Odpovědět

Re: AMG

#90

Tetsuo: Glykogen obnovíš snadno i ze stravy. Gainery jsou jen rychleji stravitelné z hlediska proteinové složky. Ale sacharidy nejsou tak klíčové.
Do potréninkového mixu jde zařadit lecitin, nebo čistý cholin a inositol, nebo játrové tablety/liver tabs.
Takže v tomto případě už tam tu nutnost gaineru nebo proteinu po AMG nevidíš?

Ondřej Zeithammer Offline

Ondra79

20.01.2015 16:37

Odpovědět

Re: AMG

#91

Tak obecně gainery nejsou nutnost. Ony prostě jen odlehčují trávení. Ale čím je tréninků více, jsou delší, nebo dělené během dne, tak vzrůstá význam tekuté výživy.

Nebavíme se o stupidních směskách "whey+maltodextrin", ale trochu složitějších věcech.

Kamil Fila Offline

Tetsuo

20.01.2015 16:55

Odpovědět

Re: AMG

#92

Myslíš, že Royal Mass je taky jen stupidní směska nebo kvalitnější, co se týče sacharidové složky?

Karel Mencl Offline

charlie77

20.01.2015 17:22

Odpovědět

Re: AMG

#93

Hodnotné zdroje sacharidů vždy obsahují něco navíc než jenom čisté sacharidy. Ať už jsou to různé formy vloček, brambor, sladkých brambor, ovoce, zeleniny, nebo třeba i luštěnin nebo medu, koneckonců i sladké syrovátky...
Vždy tam jsou spolu se sacharidy i vitamíny, minerály, vláknina, enzymy, různé antioxidanty, beta-glukany, antokyany, fytoživiny...

Glukóza, maltodextrin, palatinóza, vitargo apod. mají smysl opravdu jen v bezprostředním okolí tréninku a nemusí jich být moc.

Nepochybně je lepší výrobek, kde je ale více typů sacharidů, byť "holých" bez vyšší biologické hodnoty.

Kamil Fila Offline

Tetsuo

20.01.2015 19:31

Odpovědět

Re: AMG

#94

Tetsuo: Tak obecně gainery nejsou nutnost. Ony prostě jen odlehčují trávení. Ale čím je tréninků více, jsou delší, nebo dělené během dne, tak vzrůstá význam tekuté výživy.
Nebavíme se o stupidních směskách "whey+maltodextrin", ale trochu složitějších věcech.
Tetsuo, teď v tom mám trochu zmatek.
Měl jsem za to, že správný postup a tak jsem to chtěl i dělatje v průběhu a ihned po silovém tréninku dávka AMG (podle náročnosti a cíle buď se sacharidy nebo bez) poté také podle enegetické náročnosti cíle gainer (Milky Gain nebo Multi Absorb) nebo protein (Max Rapid nebo Whey Concentrate) a tak za hodinu jídlo.( v případě ranního tréninku vločky nebo obilné kaše s proteinem (Whey Concentrate)
Po dlouhotrvajícím aerobním výkonu jsem to viděl na AMG se sacharidy (glukopur, maltodextrin) a tak za hodinu jídlo s převahou sacharidů, v případě nedostupnosti pevného jídla do té hodiny (/třeba v práci) dát gainer a jídlo až bude možnost.

Je to tak v pořádku nebo tedy ten gainer nebo protein tam po AMG, když dám potom do hodiny jídlo, tam být nemusí ani po silovém tréninku?

Díky za ujasnění.

Ondřej Zeithammer Offline

Ondra79

21.01.2015 10:34

Odpovědět

Re: AMG

#95

Je to ok. Tekutá strava po tréninku, který odkrví trávicí soustavu, je v pořádku.

Jen říkám, že gainer není nutnost ve smyslu "není jiná cesta, jak do těla dostat sacharidy". To je celé.

Říkám to proto, aby mě někdo neobviňoval, že propaguju suplementy na úkor běžné stravy.

Za tento příspěvek bylo poděkováno 1x.

Kamil Fila Offline

Tetsuo

21.01.2015 12:21

Odpovědět

Re: AMG

#96

Tetsuo: Je to ok. Tekutá strava po tréninku, který odkrví trávicí soustavu, je v pořádku.
Jen říkám, že gainer není nutnost ve smyslu "není jiná cesta, jak do těla dostat sacharidy". To je celé.
Říkám to proto, aby mě někdo neobviňoval, že propaguju suplementy na úkor běžné stravy.
Ok, Tetsuo. Já jsem si to takhle naplánoval, že by mě to mělo vyhovovat víc, krátce po tréninku nejsem moc schopnej jíst normální jídlo.
Ještě bych se k tomu zeptal:
1.Kolik je taková minimální účelná dávka sacharidů k AMG a stačilo by třeba jen deci džusu na zapití?
2.Odstup gaineru nebo proteinu od AMG nemusí být velký, je to tak?
3.Co se týká množství gaineru po energeticky náročných trénincích mám hlídat sacharidy, aby jsem se dostal alespoň na 30g, jako hranici pro základní obnovení glykogenu (s tím, že budu kalkulovat i se sacharidy k AMG), zvlášť když normální, byť na sacharidy bohatší jídllo bude za více než hodinu?
4. Dalo by se říci, že třeba Milky Gain je lepší pro silovou zátěž a Multi Absorb pro více vytrvalostní?
5. Upřednostnil bys použití gaineru před kombinací Protein + maltodextrin (glukopur)?
Díky moc.

Ondřej Zeithammer Offline

Ondra79

22.01.2015 10:11

Odpovědět

426 příspěvků
Strana 6 ze 27

Vytisknout