AMG

426 příspěvků
Strana 4 ze 27

Pro přidání tématu nebo reagování na téma musíte být přihlášení.
Pokud nejste registrovaní, tak se prosím registrujte.

Re: AMG

#49

Dobře, ale podle všech dostupných studii, je ona mystická dávka 3g leucinu klíčová pro spuštění proteosyntézy. Když si dávám pevné jídlo, tak taky bílkoviny nejsou tvořeny jen leucinem, proto chci brát komplexní amina jako pulsy mezi jídly, abych odlehčil trávení.
Jaký vliv má AMG, řekněme při dávce 10g, takovou to dávku doporučuješ že ano? Nebo rozdíl mezi 10 vs 20g v jedné dávce. Díky :-)

Tom Nyk Offline

Maxximus

29.11.2014 12:05

Odpovědět

Re: AMG

#50

1 lžíce AMG Maxu (7-8 g) má větší účinek než 3 g leucinu. Nastartování anabolizace a proteosyntézy potřebuje nejen leucin, ale hlavně lysin, methionin a threonin.

Vyšší jednorázové dávky mají smysl jen z hlediska zvýšení výkonu (beta-alanin, betain)

Za tento příspěvek bylo poděkováno 1x.

Kamil Fila Offline

Tetsuo

29.11.2014 23:25

Odpovědět

Re: AMG

#51

Tetsuo: 1 lžíce AMG Maxu (7-8 g) má větší účinek než 3 g leucinu. Nastartování anabolizace a proteosyntézy potřebuje nejen leucin, ale hlavně lysin, methionin a threonin.
Totiž asi kyždej nadprůměrnej gym rat ví, že ty zmiňovaný 3g leucinu spouštějí proteosyntézu skrze mTor (tímto moje vědomosti v tomto směru končí), tím pádem se každej žene za těma 3g leucinu. Tak by mě zajímalo v čem je teda ten mix AMG lepší, když vlastně ty 3g leucinu neobsahuje, jakým způsobem/mechanismem pak startuje proteosyntézu?

Offline

Venec

30.11.2014 11:01

Odpovědět

Re: AMG

#52

Lysin, threonin a methionin jsou tři klíčové aminokyseliny takzvaného aspartátového cyklu. Tyto aminokyseliny jsou nejdůležitější v novotvorbě proteinů.
Viz popisek Amino Hattricku, základu AMG. (AMG je obohacený o BCAA, beta-alanin a betain).

Jinak, význam leucinu ani možnost jeho samostatného dávkování nepodceňujeme. Vždyť ho tu prodáváme práškový.

Naposledy upraveno 30.11.2014 12:01

Kamil Fila Offline

Tetsuo

30.11.2014 11:52

Odpovědět

Re: AMG

#53

Tetsuo: 1 lžíce AMG Maxu (7-8 g) má větší účinek než 3 g leucinu. Nastartování anabolizace a proteosyntézy potřebuje nejen leucin, ale hlavně lysin, methionin a threonin.
Vyšší jednorázové dávky mají smysl jen z hlediska zvýšení výkonu (beta-alanin, betain)
Takže můžu očekávat lepší výsledky když si dám tu 1 lžíci AMG Max Drinku do 60g Milky gaineru? +navíc k tomu GOS a MCT.
Bude to stačit jen jedna dávka po tréninku?

Offline

lukynnn

01.12.2014 20:43

Odpovědět

Re: AMG

#54

no Drink má ve složení méně bílkovin (aminokyselin) než Max prášek, o kterém psal Tetsuo... je to asi 80% z AMG MAXu
Zajímavé je, že cenově ty dva produkty vyjdou fakt podobně když se to přepočítá na stejné množství toho proč to kupuješ :)

Naposledy upraveno 01.12.2014 20:57

Martin Vidlák Offline

Vidlak

01.12.2014 20:56

Odpovědět

Re: AMG

#55

Je tady někdo ze zdejších uživatelů, kdo poznal sílu aminokyselin?? Někdo kdo cvičí už delší dobu a dokázal poznat vliv v regeneraci po náročném tréninku? Podělte se :-)

Tom Nyk Offline

Maxximus

01.12.2014 21:12

Odpovědět

Re: AMG

#56

Vidlak: no Drink má ve složení méně bílkovin (aminokyselin) než Max prášek, o kterém psal Tetsuo... je to asi 80% z AMG MAXu
Zajímavé je, že cenově ty dva produkty vyjdou fakt podobně když se to přepočítá na stejné množství toho proč to kupuješ :)
To už je asi jedno který si vyberu je to fakt skoro to samé, chci si ale vybrat takový který nemusím moc dávkovat abych to hned nespotřeboval :D ale asi oba mají podobné účinky na anabolizaci ne? A asi bych to chtěl kombinovat zároveň s gainerem, nebo má někdo lepší postupy?

Offline

lukynnn

01.12.2014 21:41

Odpovědět

Re: AMG

#57

Takže můžu očekávat lepší výsledky když si dám tu 1 lžíci AMG Max Drinku do 60g Milky gaineru? +navíc k tomu GOS a MCT.
AMG Max Drink má specifickou ovocnou příchuť, nevím, jaké to bude, když to dáš do mléčné vanilky nebo čokolády.

Ale jde si dát "panáka" AMG Drinku a pak klasicky gainer.

Pokud jinak nepiju Post-Workout, dávám si lžíci AMG Max prášku a zapíjím gainerem.

Pokud bude základní dávka AMG (cca 7 g aminokyselin), tak je regenerace lepší.

Mám to ozkoušené z posledních dní. Tenčily se mi zásoby a místo 15 g jsem dával 7 g a bylo to pořád v pohodě.
Pak mi na dva dny došly AMG úplně a bolest po tréninku byla značná. Poznal jsem to hlavně u vzpřimovačů, když jsem je rozmasírovával na foam rolleru. Úroveň bolesti tak o 200 % větší :)
Vlastně už mě dlouho nic na foam rolleru nebolelo a najednou mi úplně vhrkly slzy o očí.:) A to nejenom z lítosti nad lidma, co neberou čisté aminokyseliny :)

Za tento příspěvek bylo poděkováno 1x.

Kamil Fila Offline

Tetsuo

02.12.2014 11:39

Odpovědět

Re: AMG

#58

Bez AMG Maxu mi vyhrkly slzy do očí. Dobrý prodejní taktiky. :D (joke)
Když by se dávalo jen ta dávka AMG Max po tréninku před gainerem a jinak vůbec, tak by to taky mělo mít efekt?

Naposledy upraveno 02.12.2014 13:50

Za tento příspěvek bylo poděkováno 2x.

Karel Mencl Offline

charlie77

02.12.2014 13:49

Odpovědět

Re: AMG

#59

Tak on ten foam roller má bolet, že jo. Akorát, že jsem teď zvyklej, že mě bolí jenom nohy, když si najedu schválně na úpony svalů. Ale zádový svaly v poho (kromě latissimů, ty na rolleru bolí vždycky). Vzpřimovače mě překvapily. Ten efekt na regeneraci je fakt ze dne na den. A je jasný, že podobný věci jako AMG fungujou taky, nepřisuzuju magický účinky jenom těmhle výrobkům, ale obecně esenciálním aminokyselinám.
Prostě jen říkám pořád dokola: nepřeceňujte BCAA a nepodceňujte lysin, fenylalanin, methionin, threonin, ale taky třeba beta-alanin, citrulin apod.
I dvě základní dávky AMG ucítíš víc, než když si dáš srovnatelné množství BCAA (třeba 20 kapslí).

Kamil Fila Offline

Tetsuo

02.12.2014 14:21

Odpovědět

Re: AMG

#60

A jak nejlíp rozložit dvě dávky? Po tréninku a před tréninkem? Nebo třeba před obědem?

Karel Mencl Offline

charlie77

02.12.2014 17:27

Odpovědět

Re: AMG

#61

Asi si koupím AMG Max prášek a Milky gainer jahodu.
Když bych chtěl dát 2 dávky AMG tak dám 7g hned po tréninku a zapíjet gainerem a druhá bude lepší v první půlce dne nebo třeba před spaním?

Offline

lukynnn

02.12.2014 17:52

Odpovědět

Re: AMG

#62

Podle mě je nejlepší rozložit AMG před a po tréninku, pokud se pracuje s limitovaný množstvím.

Betain a beta-alanin jsou super aminokyseliny na povzbuzení výkonu.

Kdybych dával něco na noc a chtěl šetřit, tak Amino Hattrick. To je nejosekanější kostra AMG (lysin - methionin - threonin a cystein).

Naposledy upraveno 02.12.2014 18:07

Za tento příspěvek bylo poděkováno 1x.

Kamil Fila Offline

Tetsuo

02.12.2014 18:03

Odpovědět

Re: AMG

#63

Tetsuo: Podle mě je nejlepší rozložit AMG před a po tréninku, pokud se pracuje s limitovaný množstvím.
Betain a beta-alanin jsou super aminokyseliny na povzbuzení výkonu.
Kdybych dával něco na noc a chtěl šetřit, tak Amino Hattrick. To je nejosekanější kostra AMG (lysin - methionin - threonin a cystein).
Tetsuo, chtěl bych se zeptat na ten zmíněný Amino Hattrick, který mám teď nově.
Jak ho nejlépe využít? V jakých dávkách denně a kdy?
Před tréninkem podle možností používám AMG nebo BCAA + Citrulin, Beta-Alanin,
po tréninku zase AMG nebo BCAA s menším odstupem protein nebo gainer a po cca hodině následuje snídaně - vločky s proteinem (mlékem, kefírem) Kam ho nejlépe v tomto režimu umístit? Jak jsem četl, tak by se hodil i na doplnění té snídaně...
A dávat ho v tomto případě pak i na tu noc? Díky moc.

Ondřej Zeithammer Offline

Ondra79

03.12.2014 10:09

Odpovědět

Re: AMG

#64

Nejlépe k doplnění jídlům s mléčnými proteiny.

Kamil Fila Offline

Tetsuo

03.12.2014 11:40

Odpovědět

426 příspěvků
Strana 4 ze 27

Vytisknout