Fullbody bez dřepů, mrtvejch tahů...

20 příspěvků
Strana 1 ze 2

Pro přidání tématu nebo reagování na téma musíte být přihlášení.
Pokud nejste registrovaní, tak se prosím registrujte.

Fullbody bez dřepů, mrtvejch tahů...

#1

Nebyl by tu někdo prosim schopnej poradit jak cvičit nějakej fullbody trénink, ale bez dřepu, legpressu, mrtvýho tahu, tlaků ve stoje a podobnejch cviků náročnejch na spodní záda? Fakt netuším jak to dát dohromady. Díky

Karel Mencl Offline

charlie77

02.07.2014 21:21

Odpovědět

Re: Fullbody bez dřepů, mrtvejch tahů...

#2

Asi bych to založil na cvicích s vlastní vahou + externí. Dipy,shyby,hspu a tak. To bys pokryl vršek, samozřejmě ještě něco k tomu. Nohy asi bulhary,na jedný noze a tlaky ve stoje za tlaky v sedě?

PR Offline

Azurit

02.07.2014 21:53

Odpovědět

Re: Fullbody bez dřepů, mrtvejch tahů...

#3

To bych taky tak myslel no, jezdit hodně shyby všeho druhu, dipy, k tomu prsa, ramena, ruce..to jde všechno vsedě nebo vleže, záda na ten spodek nějakej stroj asi a ty nohy jsem myslel výpady, pistol squats a třeba zákopy, předkopy, ale nevim, jestli to bude stačit a hlavně prostě netušim, jak z toho celýho poskládat nějakejrozumnej fullbody trénink.

Karel Mencl Offline

charlie77

02.07.2014 22:20

Odpovědět

Re: Fullbody bez dřepů, mrtvejch tahů...

#4

+ Nějaký unilaterální cviky s kladkou...

A co s tima zádama máš? Přijde mi to jako, kdyby si byl stařec v invalidním důchodu... :)

Jiří Vlk Offline

Roper

02.07.2014 22:45

Odpovědět

Re: Fullbody bez dřepů, mrtvejch tahů...

#5

Jen skoliózu a trochu vylezlou lopatku jednu. Snažím se to dávat do kupy s fyzioterapeutkou, tak to nechci ničit v posilce a navíc mi to stejně bolí ten spodek zad, když cvičim mt, dřepy atd.

Karel Mencl Offline

charlie77

02.07.2014 22:58

Odpovědět

Re: Fullbody bez dřepů, mrtvejch tahů...

#6

charlie77: To bych taky tak myslel no, jezdit hodně shyby všeho druhu, dipy, k tomu prsa...
Nejlepší cvik na prsa jsou dipy v "předklonu". :))

Naposledy upraveno 03.07.2014 07:47

Chadzi von Dumbbellon Offline

Chadzi

03.07.2014 07:45

Odpovědět

Re: Fullbody bez dřepů, mrtvejch tahů...

#7

Samozřejmě záleží na závažnosti tich problémů. Nicméně podle mě by nemusel bejt problém cvičit sumo deadlift, rovnoměrně one leg deadlift, bulharskej dřep nebo i rumunskej deadlift. Samozřejmě nejsem odborník, taky záleží na uhlídání správný techniky, ale osobně sem se zbavil problémů se spodními zády tak, že sem zařadil víc cviků cílených na hamstringy a zadek - což vycházelo z teorie, že jestliže jsou tyhle partie oslabený, potom spodní záda přebírají jejich práci a tudíž se přetěžujou.
Mimochodem, asi půjdu proti obvyklým radám, ale u dřepů sem se vykašlal na co nejvyšší váhy, místo toho se soustředim na to, abych každý opakování udržel zadek co nejvíc vzadu, kolena co nejvíc od sebe, NEJEDU co nejníž by to šlo, ale vyloženě se soustředim, abych včas ten pohyb vždycky zastavil. A zádům to taky jenom prospělo a nohy třeba i s poloviční váhou mnohem líp procítim.
Myslim si, že zrovna na co největší "hloubku" dřepu je poslední dobou dost často kladenej přílišnej důraz bez upozornění, že vždycky by to mělo bejt s ohledem na mobilitu danýho jedince. Jakmile se začne pánev klopit dopředu, už to může imho jenom uškodit.
No, a s timhle systémem nevidim problém pak ani v dřepování.

Naposledy upraveno 03.07.2014 11:00

Za tento příspěvek bylo poděkováno 2x.

Jiří Mráz Offline

Frost

03.07.2014 10:58

Odpovědět

Re: Fullbody bez dřepů, mrtvejch tahů...

#8

s tema drepama naprostej souhlas, vsichni chtej delat tvrdacky ATG drepy, ale mobilitu na to nemam skoro nikdo.. taky zastavuju tesne pred butt winkem

edit: btw, tohle treba u pistole neni mozny, takze s nima hodne opatrne, predevsim, kdyz zacnes pridavat zatez, chce to mit naproto perfektne zmaklou techniku, dejchani.. (vlastni neprijmena zkusenost)

Naposledy upraveno 03.07.2014 11:32

Offline

Luster

03.07.2014 11:28

Odpovědět

Re: Fullbody bez dřepů, mrtvejch tahů...

#9

Frost: Mimochodem, asi půjdu proti obvyklým radám, ale u dřepů sem se vykašlal na co nejvyšší váhy, místo toho se soustředim na to, abych každý opakování udržel zadek co nejvíc vzadu, kolena co nejvíc od sebe, NEJEDU co nejníž by to šlo, ale vyloženě se soustředim, abych včas ten pohyb vždycky zastavil. A zádům to taky jenom prospělo a nohy třeba i s poloviční váhou mnohem líp procítim.
Myslim si, že zrovna na co největší "hloubku" dřepu je poslední dobou dost často kladenej přílišnej důraz bez upozornění, že vždycky by to mělo bejt s ohledem na mobilitu danýho jedince. Jakmile se začne pánev klopit dopředu, už to může imho jenom uškodit.
No, a s timhle systémem nevidim problém pak ani v dřepování.
abych každý opakování udržel zadek co nejvíc vzadu
to je taky důvod proč nemůžeš jít tak hluboko, stylů dřepu je několik
Myslim si, že zrovna na co největší "hloubku" dřepu je poslední dobou dost často kladenej přílišnej důraz bez upozornění, že vždycky by to mělo bejt s ohledem na mobilitu danýho jedince.
shizzle, ale kompenzovat špatnou mobilitu omezeným ROM není řešení
Jakmile se začne pánev klopit dopředu, už to může imho jenom uškodit.
někdo má stavbu těla takovou, že se tomu nevyhne, pokud chce jet nějakej slušnej ROM. jsou i názory, že slight butt wink problematickej není. to neznamená ale, že toho člověk bude zneužívat na úkor zvyšování mobility.

Martin Offline

Mrak

03.07.2014 11:51

Odpovědět

Re: Fullbody bez dřepů, mrtvejch tahů...

#10

charlie77: Jen skoliózu a trochu vylezlou lopatku jednu. Snažím se to dávat do kupy s fyzioterapeutkou, tak to nechci ničit v posilce a navíc mi to stejně bolí ten spodek zad, když cvičim mt, dřepy atd.
Skoliózou jsem taky trpěl/bojoval, ale měl jsem štěstí na vynikající fyzioterapeutku. Pravidelně se mnou cvičila a taky jsem měl pravidelnou elektroléčbu, což ti ty zatuhlý svaly okolo páteře má uvolnit. Na konci "terapie" mě doslova nahnala do posilovny. :) Dnes o nějaké skolióze skoro už nevím.

Jiří Vlk Offline

Roper

03.07.2014 12:25

Odpovědět

Re: Fullbody bez dřepů, mrtvejch tahů...

#11

No já když jdu pod paralel, tak taky už mám butt wink. Takže radši jdu prostě na ten paralel, širší postoj a když už ty dřepy, tak prostě radši čelní, protože u těch je člověk víc narovnanej. Snažím se strečovat zadek, hamstringy a spodek zad, abych časem mohl níž, ale nemá cenu jezdit ATG, když na to prostě nemam.
Spíš ale prostě řešim jakym stylem poskládat ten trénink. Mam v hlavě prostě cviky, který můžu cvičit, ale nevim, jak z toho udělat trénink fullbody abych necvičil každej den to stejný a aby každej den to bylo trochu zaměřený víc na jednu velkou partii, což asi má bejt a aby některý svaly nebyly opomíjený.
Myslím, že by se nějakej fullbody trénink bez mt, dřepů atd. docela hodil víc invalidům na tomhle fóru. Chytrý hlavy by tu něco mohly sestavit. :D

Naposledy upraveno 03.07.2014 15:02

Za tento příspěvek bylo poděkováno 1x.

Karel Mencl Offline

charlie77

03.07.2014 15:00

Odpovědět

Re: Fullbody bez dřepů, mrtvejch tahů...

#12

Co zkusit tyhle kruháče?







+ Ty unilaterální cviky s kladkou/JČ.

Jiří Vlk Offline

Roper

03.07.2014 16:25

Odpovědět

Re: Fullbody bez dřepů, mrtvejch tahů...

#13

Snižuju nároky na trénink. Smysuplnej fullbody bez mrtvejch tahů? Fakt mi při nich ty záda tahaj, i když mám záda rovný. Mám ty vpřimovače prostě trochu přetížený. Takže:

Fullbody bez mrtvol, trénink hlavně na hypertrofii, míň zaměřenej na sílu. Zná někdo něco? Nedokážu si sestavit trénink sám. Potřebuju prostě dodržovat nějakej smysuplnej rozpis.

Karel Mencl Offline

charlie77

21.09.2014 15:22

Odpovědět

Re: Fullbody bez dřepů, mrtvejch tahů...

#14

Jak jsem začal cvičit s vlastní váhou a hlavně cvičit HSS a naučil se nějak smysluplně používat vlastní tělo, tak mě záda bolet přestala. Jinak mě bolívala i bez cvičení. A až teď půjdu do posilky dělat těžké cviky. A tak by to podle mě mělo být. Každý tam naběhne, aniž by uměl používat vlastní tělo, a pak má každý druhý samé problémy..

Offline

prasezlesa

21.09.2014 16:11

Odpovědět

Re: Fullbody bez dřepů, mrtvejch tahů...

#15

Dík, že jsi mi vysvětlil, jak funguje vesmír.

Za tento příspěvek bylo poděkováno 1x.

Karel Mencl Offline

charlie77

21.09.2014 20:23

Odpovědět

Re: Fullbody bez dřepů, mrtvejch tahů...

#16

Kruhy bys měl k dispozici? Napadlo mě zkombinovat cviky na kruhách s cviky s JČ, z toho by šel udělat trénink.

Jiří Vlk Offline

Roper

21.09.2014 21:07

Odpovědět

20 příspěvků
Strana 1 ze 2

Vytisknout