Vaše silné/slabé partie

32 příspěvků
Strana 2 ze 2

Pro přidání tématu nebo reagování na téma musíte být přihlášení.
Pokud nejste registrovaní, tak se prosím registrujte.

Re: Vaše silné/slabé partie

#17

Roper: Až bude nálada...
sneak peak lejtek by mohl bejt.. nebo ani kotnicky neukazes?

Naposledy upraveno 11.06.2014 15:22

Martin Offline

Mrak

11.06.2014 15:22

Odpovědět

Re: Vaše silné/slabé partie

#18

Roper: Silné (dominantní) partie - prsa, bicepsy, ramena, stehna a lýtka
Slabé partie - rozhodně břicho, tricepsy a trochu i trapéz.
Slabý břicho? U tebe to je právě ta nejdominantnější partie. :D

Marek Veselý Offline

marktvark

11.06.2014 16:05

Odpovědět

Re: Vaše silné/slabé partie

#19

marktvark: Slabý břicho? U tebe to je právě ta nejdominantnější partie. :D
Tě poopravím, spíš nejpneumatičtější... :D

Jiří Vlk Offline

Roper

11.06.2014 17:28

Odpovědět

Re: Vaše silné/slabé partie

#20

Máš břicho poháněný vzduchem?

Marek Veselý Offline

marktvark

11.06.2014 17:36

Odpovědět

Re: Vaše silné/slabé partie

#21

marktvark: Máš břicho poháněný vzduchem?
Spíš tukem... :D A ty?

Jiří Vlk Offline

Roper

11.06.2014 17:39

Odpovědět

Re: Vaše silné/slabé partie

#22

Tam šlo o to slovo "pneumatický".

Marek Veselý Offline

marktvark

11.06.2014 22:47

Odpovědět

Re: Vaše silné/slabé partie

#23

Oprášíme téma ne?

Já mám silné stehna (nohy celkově silnější oproti vrchu)

Slabší jsou ty menší partie-tricepsy, bicepsy

Offline

lukynnn

08.08.2014 18:57

Odpovědět

Re: Vaše silné/slabé partie

#24

lukynnn: Oprášíme téma ne?
Já mám silné stehna (nohy celkově silnější oproti vrchu)
Slabší jsou ty menší partie-tricepsy, bicepsy
Gratuluju. V tom pripade klasika... v pondeli bench, ve stredu pracky a v patek mix plus neco na nohach 8-)

Martin Pop Offline

mpop

08.08.2014 23:32

Odpovědět

Re: Vaše silné/slabé partie

#25

mpop: Gratuluju. V tom pripade klasika... v pondeli bench, ve stredu pracky a v patek mix plus neco na nohach 8-)
Tak to jedeš ty, nebo bys to doporučil mě? :D Já teď jedu split co sem si sestavil ale za týden přecházím na nový režim :)

Offline

lukynnn

08.08.2014 23:39

Odpovědět

Re: Vaše silné/slabé partie

#26

lukynnn: Tak to jedeš ty, nebo bys to doporučil mě? :D Já teď jedu split co sem si sestavil ale za týden přecházím na nový režim :)
Ne, jenom jsem si delal srandu :-). Obecne podle hobby cvicencu v posilce... Ale ze mas dobry stehna je ok, aspon mas vic casu na vrsek.

Martin Pop Offline

mpop

09.08.2014 00:09

Odpovědět

Re: Vaše silné/slabé partie

#27

mpop: Ne, jenom jsem si delal srandu :-). Obecne podle hobby cvicencu v posilce... Ale ze mas dobry stehna je ok, aspon mas vic casu na vrsek.
Takhle jsem nad tím nepřemýšlel, ale máš pravdu :) snažím se zatím cvičit všechno rovnoměrně, ale jak jsem psal tak mám v plánu změnu (později si to zapíšu ve svém deníku)

Offline

lukynnn

09.08.2014 09:49

Odpovědět

Re: Vaše silné/slabé partie

#28

Moje slabina jsou končetiny, hmotu na nohách a pažích (respektive tricepsu, biceps mám ok), jen pokud je zařazuju dvakrát týdně. Zbytek těla reaguje na trénink normálně.

Vypozoroval jsem, že u všech tlakových cviků mám nějak tendence silně zatínat prsa nebo ramena a triceps jen tak lehce dotlačuje - a asi proto mám takový výsledek. Triceps dokážu "aktivovat" izolovaně snad jen na kickbacku. :(

Pavel Offline

BoredSeal

09.08.2014 10:17

Odpovědět

Re: Vaše silné/slabé partie

#29

Zdravím, nemáte někdo někdo nějakou příznivou radu na střední delty, jak je zlepšit? chápu, že základní cviky na ramena - jsou naprostý základ, ale pak k nim jedu rozpažky, různě shazované série, supersérie atd.. ale nějak nevidím změnu :D.. nebo se převážně zaměřit na základní cviky a ony se vytvarují samy.. přijde mi, že zrovna ty střední delty ne a ne chtít ven:D

Tomáš Manert Offline

swansea

12.07.2016 14:09

Odpovědět

Re: Vaše silné/slabé partie

#30

swansea: Zdravím, nemáte někdo někdo nějakou příznivou radu na střední delty, jak je zlepšit? chápu, že základní cviky na ramena - jsou naprostý základ, ale pak k nim jedu rozpažky, různě shazované série, supersérie atd.. ale nějak nevidím změnu :D.. nebo se převážně zaměřit na základní cviky a ony se vytvarují samy.. přijde mi, že zrovna ty střední delty ne a ne chtít ven:D
Pro střední a zadní hlavu si právě nemyslím, že by byly rozhodující tlaky..začínej trénink tou částí kterou chceš zlepšit,ideální je dát nejdřív zadní část a pak přejít až na tlaky..pocitově se mi ty tlaky pak zdají i lepší. Hlavně je důležitý umět to procítit..ja než začal cvičit tak sem všude slyšel, že mám ramena jak sešláplej rejč a dnes mi je lidi chválí..střídám jak technicky dokonalý provedení upažování tak prasácký upažování jednou rukou(28kg sem i zkoušel)ale po celou dobu se snažím ty ramena zatínat v poz. i neg. fázi a cítím je neskutečně i když to může vypadat jak warren style :D super jsou i přítahy velké činky k bradě širokým úchopem,poslední dobou sem začal jezdit high pull stejným způsobem jak upažování a taky super.

Důležitá je samozřejmě i frekvence 3xtýdně zadní/střední část a uvidíš zlepšení :)

Miloš Masaryk Offline

Milda18

12.07.2016 16:31

Odpovědět

Re: Vaše silné/slabé partie

#31

Adam J. Nave Offline

adamnu

12.07.2016 19:26

Odpovědět

Re: Vaše silné/slabé partie

#32

Moje silné partie: Stehna, Lýtka, Latysimy a vzpřimovače
Moje slabiny: Ramena a docela i prsa ale to bude tím že jsem je asi pul roku necvičil.

Marek Záruba Offline

Markus93

13.07.2016 19:05

Odpovědět

32 příspěvků
Strana 2 ze 2

Vytisknout