Risebyperformance.com

14 příspěvků
Strana 1 z 1

Pro přidání tématu nebo reagování na téma musíte být přihlášení.
Pokud nejste registrovaní, tak se prosím registrujte.

Risebyperformance.com

#1

Proč nebudete nikdy mít viditelné břišní svaly?
  • 3. chodím zejména běhat ven nebo chodím do fitka běhat na páse, obvykle 30-45 minut ve střední tepové frekvenci-znám osobně desítky možná dokonce stovky lidí, kteří tráví kardiem mnoho hodin týdně, po měsíce a roky (většinou dokonce denně ráno na lačno) a stejně nemají výsledky, jaké by chtěli - a nikdy je ani mít nebudou!-kardio trénink na páse v mých očích je nejvíce vyhozený čas na světě, to už i sledování televize je lepší a když mi někdo řekne, že chodí každý den ráno na hodinu na pás, chytají mne mdloby-během celého dne máte aktivní metabolismus a pálíte kalorie, každou hodinu tak spálíte nějaké kalorie, i když nic neděláte-pokud odečteme od kalorií, které spálíte po hodině běhu na páse, kalorie, které byste spálili prostým ležením v posteli (díky bazálnímu metabolismu), tak kalorie, které zbudou nepokryjí ani jediné jídlo, které sníte během dne a to se vsadím, že pod vlivem fitness diet jich jíte 4-6 denně!-ano, je to smutná pravda: kardio na páse vám nezvýší kalorický výdej natolik, abyste se viditelně zbavovali tuku
Je tohle pravda ? Mě pořád trenér v posilovně říkal že mám jezdit hodiny na kole a pořádně to vypotit.

Offline

Timpa

14.05.2014 15:26

Odpovědět

Re: Risebyperformance.com

#2

Pořád dokola základní věci. Přečti si tenhle článek (není jen o výživě) a pochopíš, jak jsou ty věci na sebe navázány:
http://body-test.cz/cs/clanky/139-jak-jist-a-pit-pred-pri-a-po-redukcnim-treninku/

A ano, POUHÉ běhání 30-40 minut ve střední tepové frekvenci je dost blbost, která bude efektivní na pálení tuku jen prvních pár týdnů u zcela netrénovaných jedinců.

Za tento příspěvek bylo poděkováno 2x.

Kamil Fila Offline

Tetsuo

14.05.2014 15:33

Odpovědět

Re: Risebyperformance.com

#3

Je to pravda :)

Trenér v posilovně je krásný všeobecný pojem :D Co mám já zkušenosti, tak to je většinou člověk, co je sice silnější a větší, ale trénuje MNOHEM delší dobu, tudíž si pak člověk uvědomí, že na tu dobu jsou ty jeho výkony nic moc :) Na takové trenéry bacha!!! :D Jsou to "Chodící encyklopedie s mýty o stravě a posilování" :)

Tomáš Veselý Offline

Merry

14.05.2014 15:35

Odpovědět

Re: Risebyperformance.com

#4

Jo díky jdu si to přečíst ja právě teď hodně čerpám také z těch stránek co jsem poslal. Akorát občas to mám problém pochopit že si to přečtu 5x a pořádně nevím o čem to je.
Jak jsem to četl tak jsem se právě lekl jestli má smysl kvuli hubnutí běhat po cvičení těch 30 minut nebo tranažer jezdit :).

Jak si posílal ten článek tak pro mě by asi byla ideální 1.varianta ale já spíše preferuji 3.variantu.
  • Varianta 3: Redukční dieta, u níž je požadavek podávat větší fyzické výkonyIntenzivní silový trénink zakončený náročnou kondiční fází tréninku
Náročnou kondiční fázi mám tomu rozumět tak že mám:
Běhat třeba 40-60 minut
Běhat 30 minut ale větší intenzitou tep až 156
Doma 30 minut boxu a rychlí kruhový trénink
(moc pořád nevím co si mám představit pod náročným kondičním cvičení v tomhle ohledu)
  • Nicméně, při vhodné restrikci sacharidů během dne není dietní chybou, pokud se jí sacharidy na noc. Naopak, po jejich konzumaci se zvýší hladinu serotoninu a zlepšuje se usínání. Málokdo je navíc schopen na závěr dne zkonzumovat tolik sacharidů, aby ztloustnul, pokud se předtím držel zkrátka.
Ta forma sacharidu může to být třeba na noc vařené ovesné vločky s ovocem ?

Naposledy upraveno 14.05.2014 16:06

Offline

Timpa

14.05.2014 15:37

Odpovědět

Re: Risebyperformance.com

#5

Tou náročnou kondiční fází bych pochopil spíš sprinty,tahaní "sání",farmářskou chůzi aj. než 3/4 hodiny běhat..

PR Offline

Azurit

14.05.2014 18:34

Odpovědět

Re: Risebyperformance.com

#6

Řeknu to asi takhle: nikdo nedovede běhat půl hodiny nebo více, aby to bylo náročné.

Jde v podstatě o různé druhy HIIT, intenzivního intervalového kardia. Jak píše Azurit.

Kamil Fila Offline

Tetsuo

14.05.2014 22:54

Odpovědět

Re: Risebyperformance.com

#7

já bych teda zase řekl, že i to běhání a kolo pomůže, spíš lidi strašně přeceňujou ten výdej a myslí si že když půl hodiny denně běhají tak mohou vyžrat celou ledničku

Michal Vašíček Offline

mclama

15.05.2014 14:44

Odpovědět

Re: Risebyperformance.com

#8

Tak ja měl pri běhu 31 min nějak kolem 650-700 Kj nebo tak něco. . . .
Tak já taky mám pořád zafixováno a hodně lidí mě to říkalo když chci mít dobrou kondici musím pořád běhat dlouhé štreky.
Mě nějak nenapadlo že se dá kondice budovat intervalovým během. Všude kde jsem trénoval prostě beh co nejdál to jde.

Offline

Timpa

15.05.2014 15:16

Odpovědět

Re: Risebyperformance.com

#9

Timpa: Mě nějak nenapadlo že se dá kondice budovat intervalovým během. Všude kde jsem trénoval prostě beh co nejdál to jde.
Vytrvalostní běh mi přijde jako zbytečná konvence. Prostě každý přede mnou běhal, tak budu běhat taky.

Tomáš Veselý Offline

Merry

15.05.2014 16:58

Odpovědět

Re: Risebyperformance.com

#10

Ještě trochu možná blbá otázka když budu trénovat sprinty a intervalovou kondici cvičením a podobně . . . . dá to člověku kondici třeba když budu spěchat někam ubehnout 3 km nebo dokazat potom ubehnout 10 km ?

Offline

Timpa

15.05.2014 17:50

Odpovědět

Re: Risebyperformance.com

#11

Timpa: Ještě trochu možná blbá otázka když budu trénovat sprinty a intervalovou kondici cvičením a podobně . . . . dá to člověku kondici třeba když budu spěchat někam ubehnout 3 km nebo dokazat potom ubehnout 10 km ?
?????? Naprosto nechápu otázku :)

a můžeš mi napsat, co máš furt s tím během???

Tomáš Veselý Offline

Merry

15.05.2014 18:09

Odpovědět

Re: Risebyperformance.com

#12

Jestli když budu trénovat intervaly a podobné různé věci na kondici . . . .viz. jednou mi říkal Tetsuo že se dá budovat kondice i jinak než jenom běháním nebo dělání jedné věci dlouho.

Tak mě zajímá když budu třeba sprintovat intervalově nebo dělat náročné kondiční cvičení třeba s vlastní váhou jestli potom třeba budu mít díky tomu kondici abych uběhl 3-5 km . . . .

Snad jsem to napsal srozumitelně.

Offline

Timpa

15.05.2014 18:44

Odpovědět

Re: Risebyperformance.com

#13

Tak to nemůžu posoudit. Nenapadá mne proč by člověk měl chtít uběhnout 3-5km :D :D většinou chce mít člověk kondici na určitý sport, ale právě tam bohatě stačí intervaly.

a ty máš jako ambice být fotbalista nebo co??? Ale jde o to, jaké zlepšení si představuješ :) lepší kondice na intervalech ti určitě neublíží, ale tam to tělo funguje jinak než když děláš jogging.

Ale opravdu furt nepobírám na co vlastně aspiruješ :)

Tomáš Veselý Offline

Merry

15.05.2014 19:12

Odpovědět

Re: Risebyperformance.com

#14

Tělo se snaží adaptovat na ten druh námahy, kterým ho pravidelně zatěžuješ. Takže nepočítej s tim, že když budeš dělat intervalovej trénink, tak že budeš nějak výrazně dobře připravenej na to uběhnout 10km.
S tvýma ambicema je vůbec těžký něco poradit. Můžeš zkusit nějakej čas jet např. 3x tejdně silový tréninky zakončený aerobkem (běháním) + 2x tejdně si dej intervalovej trénink. Zhubneš, což by měl bejt teď asi tvůj primární cíl, a budeš zároveň připravenej pro většinu pokročilejších tréninků. A během těch několika měsíců, co tim strávíš, si aspoň v klidu rozmyslíš, co pro tebe bude v budoucnu priorita. ;)

Jiří Mráz Offline

Frost

16.05.2014 11:30

Odpovědět

14 příspěvků
Strana 1 z 1

Vytisknout