Timpa - Tréninkový log

37 příspěvků
Strana 3 ze 3

Pro přidání tématu nebo reagování na téma musíte být přihlášení.
Pokud nejste registrovaní, tak se prosím registrujte.

Re: Timpa - Tréninkový log

#33

Tak ja valím kruhové tréninky a tak různě a do toho kolo a box. No zkoušel jsem běhat a kotniky a tak dostali zabrat :D tak už to nedělám.

Právě posilovna mi hodně chybí jsem většínu jezdil těžké cviky mrtvoly, dřepy, nadhozy a podobně to mě chybí.

Já teď se snažím jet silové cviky třeba jednoručka nadhoz 30kg mrtvý tah jednoručka 40kg. Nápišu tu jeden tréning pro představu.
  • kruhové cvičeni
  • Švihadlo 3x30 sec
  • Nádhoz jednoručkou 3x8
  • Mrtvý tah jednoručka 3x8 22kg
-
  • Švihadlo 3x30 sec
  • Nádhoz jednoručkou 3x8 (32kg)
  • Mrtvý tah jednoručka 3x8 32kg - na závěř 2x40-50 kg
-
Klasicky cvičení (váha udávana na jednu činku)
  • Přítahy jednoručky (záda) 5x6-8 (22 kg)
  • Tlaky prsa 5x6-8 (22-25 kg) (dohromady 44-50kg)
  • Obloukové předpažování na prsa 4x6-8 7kg
  • Dřepy 5x8 (dohromdy 44-50kg) někdy na sebe nahodim mladou na zada a jedu 70kg
  • Biceps 4x8 opakování tam jedu málo na jednu ruku tak 12-15kg
-
  • Závěr si dávám
  • švihadlo 3x45 sec
  • Kliky 3x8-10
Pak protahování 30 minut.
Večer jenom tak se projet na kole 10-15 km

Ja jezdím silové cviky ve smyslu ted hrazdu jsem na ní těžký když se přitahuji což dám par přítahu tak mě to ničí. Nebo kliky kdy mam velkou zátěž na sobě a podobně.

Naposledy upraveno 10.07.2017 13:19

Offline

Timpa

10.07.2017 13:10

Odpovědět

Re: Timpa - Tréninkový log

#34

Já dříve pořád jezdil hlavně Nádhozy, Mrtvé tahy, Dřepy, Přítahy a Tlaky.
To byl vesměs můj trénink málo opakování hodně serii a 80-90% váhy.

Jak jse přestal být studentem tak to byla pro mě docela pálka platit posilovnu tak jsem se rozhodl cvičit doma.

Našel jsem parádního soukromníka který má kvalitní železo 37,- za kilo takže za 4500 nakoupím kolem 120 kg závaží + osu musím sehnat a budu makat doma.
Mě právě více vyhovuje trénovat doma než jezdit do posilovny.

Offline

Timpa

10.07.2017 13:17

Odpovědět

Re: Timpa - Tréninkový log

#35

Timpa: Já dříve pořád jezdil hlavně Nádhozy, Mrtvé tahy, Dřepy, Přítahy a Tlaky.
To byl vesměs můj trénink málo opakování hodně serii a 80-90% váhy.
Jak jse přestal být studentem tak to byla pro mě docela pálka platit posilovnu tak jsem se rozhodl cvičit doma.
Našel jsem parádního soukromníka který má kvalitní železo 37,- za kilo takže za 4500 nakoupím kolem 120 kg závaží + osu musím sehnat a budu makat doma.
Mě právě více vyhovuje trénovat doma než jezdit do posilovny.
Nevím z jakýho jsi kraje ale u nás v komerční posilovně co mám 300m od bytu stojí vstup 55kč a když si koupím pernamentku tak vstup vychází na 48kč. Když jdu do jedné nekomerční sklepní posilovny tak vstup stojí 30kč.
Kdybych měl možnost koupit levně kotouče a měl prostory tak si taky udělám svou posilovnu. Ale nejde to bydlím v bytě a nemám sklep.

Marek Záruba Offline

Markus93

10.07.2017 19:47

Odpovědět

Re: Timpa - Tréninkový log

#36

Pokud jsou prostory a finance na případnou hypotéku, tak domácí gym je super. Má to hodně výhod.
Nicméně pokud máš gym blízko bydliště, tak choď tam (holt asi brigáda bude jediný řešení, když jsi student). Avšak platí, že čím nižší cena za vstup, tím horší vybavení k tréninku, což by mě osobně sralo.

Jiří Vlk Offline

Roper

10.07.2017 21:58

Odpovědět

Re: Timpa - Tréninkový log

#37

Tak já platil u nás v posilovně 570,- měsíčně a ted to stojí 870,- měsíčně
Ale já to předtím vychatal že byla 50% sleva tak jsem platil 2500,- na celej rok + sleva student :D takze jsem to měl dobrý.

Víš co neříkám ,že posilovna je špatná nebo tak ale poslední 8 měsícá mám takovou averzi vůči tomu raději mám nějaký svoje tréninkové doupě kde jsem sám nebo nemusím čekat něž mě nekdo někam pustí a tak.

I když je fakt ,že Mrtvé tahy nadhozy a dřepy a tak jsou hodně podstatné pro siloví růst to mě hodně chybí. Ale tak nějak si musím poradit :) Zatím než seženu zavaží.

Naposledy upraveno 10.07.2017 22:04

Offline

Timpa

10.07.2017 22:02

Odpovědět

37 příspěvků
Strana 3 ze 3

Vytisknout