Ibutamoren/MK-677 - problém s prolaktinem

1 příspěvek
Strana 1 z 1

Pro přidání tématu nebo reagování na téma musíte být přihlášení.
Pokud nejste registrovaní, tak se prosím registrujte.

Ibutamoren/MK-677 - problém s prolaktinem

#1

Zdar borci, prosím o radu, bral jsem mk-677 od Dark-Labs vždy 2x denně 10 mg ráno a 10 mg večer. Měsíc on pak měsíc off, pak měsíc znovu on a pak měsíc znovu off. Bohužel, teď cca týden po vysazení pociťuju ztrátu libida, které jsem měl předtím "normální". Obávám se, že mám vyšší hladinu prolaktinu i bradavky mám o něco větší než dříve. Při kuře, obden 500mg L-dopa extrakt 98% a zvýšený příjem vitamínu B6 na den v suplementaci cca 50mg, právě na potlačení možné vyšší hladiny prolaktinu, kterou může ibutamoren způsobovat.

Tímto vás co mají zkušenost nebo vědí o co jde žádám o radu, co byste v mém případě podnikli za řešení situace. Svaly se jinak drží, síla taky, tuky šli dolů, ale potence je na tom o něco hůře. Za případné reakce budu vděčen, prosím o klidnou debatu bez narážek, ať řešíme danou problematiku a zbytečně se neodtrhujeme od tématu. Předem vám všem děkuji za případné rady. Ať to roste!

Offline

Muza

před 1 měsícem

Odpovědět

1 příspěvek
Strana 1 z 1

Vytisknout