Noční tvor

2 příspěvky
Strana 1 z 1

Pro přidání tématu nebo reagování na téma musíte být přihlášení.
Pokud nejste registrovaní, tak se prosím registrujte.

Noční tvor

#1

Ahoj, sedm let už dělám pouze v noci 0:00-10:00 a většinou tak 25-27 pracovních dní v měsíci. Nikdy jsem nedrtil nějaký profi jídelníček, ale také jsem se nestravoval typem burger, cola, chipsy. Obědvám, večeřím doma, tam by problém nebyl. Většinou vyvážená domácí strava. V práci dělám u žrádla, takže jsem si většinou brával z domova pouze termosku s čajem a jablko a k tomu v práci nějakej ten suchej loupák. Výživový poradce by z toho asi nadšenej nebyl, ale problém mi to nedělalo a držel jsem si váhu a i zdravotní stav byl uspokojivý.
Co se mi přehoupla třicítka, tak mám ale problém v noci do sebe cokoliv dostat a i váha jde docela nahoru. Dám si třeba ten loupák a konec. Dejchavičnost, motolice, jak můj děda co má cukrovku a nenají se. Přitom nekouřím, nepiju a cukr mám dobrej.
Akorát poslední dva roky mám zvýšenej cholesterol. Vynechávat jídlo se mi nechce, to jsem zkoušel když jsem začínal a neosvědčilo se to. Fakt nevím co si dát.

Offline

Vallaska

před 2 měsíci

Odpovědět

Re: Noční tvor

#2

Já bych určitě doporučil najet na klasický fitness jídelníček, pokud chceš výsledky a úpravu postavy. Loupák ti fakt postavu nevytvatuje. Snad není problém si vzít sebou jídlo, žitný rohlík s kvalitní šunkou. Hlavně je problém jedení v noci v práci, to má tělo odpočívat a ne hotovo cpat.udelal bych totem, že před prací bych si dal kvalitní velkou večeři.a v noci v práci menší svačinu a před koncem směny snídani a pak šel domů spát a tak dále.

Za tento příspěvek bylo poděkováno 1x.

Petr Štěpánek Offline

petr.turnov

před 3 týdny

Odpovědět

2 příspěvky
Strana 1 z 1

Vytisknout