Doplňkový trénink k boxu 2x týdně

9 příspěvků
Strana 1 z 1

Pro přidání tématu nebo reagování na téma musíte být přihlášení.
Pokud nejste registrovaní, tak se prosím registrujte.

Doplňkový trénink k boxu 2x týdně

#1

Zdravím, kamarád chce poradit s tréninkem k boxu. Mám něco v hlavě, ale raději se chci poradit i tady :) Díky za každou radu.

Trénovat box chce 3x týdně a k tomu tedy 2x týdně nějaké fullbody. Cílem není nějaké velké nabrání svalové hmoty, potřebuje hlavně zhubnout tuk, podržet svaly a rychlost v boxu. Spíš tedy nějaký hybrid zhubnutí tuku/hypertrofie/výkonnost? Já osobně si myslím, že by se mohl jet klasický fullbody, jako jsem viděl v příspěvku "Posilovna jako doplněk k fotbalu" protože tu výkonnost bude trénovat na boxu. Další otázka je, jestli by tam nemělo být více tahových cviků oproti tlakovým, když to bude taky z boxu celkem zatížené?

Rád si nechám jakkoliv poradit :) Díky moc!

Karel Mencl Offline

charlie77

před 3 měsíci

Odpovědět

Re: Doplňkový trénink k boxu 2x týdně

#2

Nedělal bych vysoké počty opakování na tlaky. Jen těžké zdvihy (75-87 % x 3-5) a dynamické zdvihy (50-60 % x 2-3) a ne velký objem práce (2-4 série na těžké zdvihy, 5-6 sérií na dynamické).

Kamil Fila Offline

Tetsuo

před 3 měsíci

Odpovědět

Re: Doplňkový trénink k boxu 2x týdně

#3

Tetsuo: Nedělal bych vysoké počty opakování na tlaky. Jen těžké zdvihy (75-87 % x 3-5) a dynamické zdvihy (50-60 % x 2-3) a ne velký objem práce (2-4 série na těžké zdvihy, 5-6 sérií na dynamické).
Díky moc, mohl bys to prosím trochu rozvést, nějaké nástřely cviků? Co myslíš těmi zdvihy? Bicepsové zdvihy s VČ?

Líbí se mi ten rozpis jak jsi psal ve zmíněném tématu. Vyhodil jsem z něj ty tlaky na vysoký počet opakování a např. přidal band pull aparts kvůli dorovnání zadků ramen z boxu. Nevím moc ale jak tam zařadit ty těžké zdvihy a jaký zvolit počet opakování celkově.

Trénink 1)
Dřep
Bench + Band pull aparts
Přítahy ze země / Přemístění
Výpady
Stahování horní kladky / Shyby s bandem
Biceps izolovaně

Trénink 2)
Mrtvý tah / Rumunský mrtvý tah
Military press / Push press + Band pull aparts
Shyby
Leg press/
Přítahy jednoruček / Veslování s kladkou
Triceps izolovaně

Karel Mencl Offline

charlie77

před 3 měsíci

Odpovědět

Re: Doplňkový trénink k boxu 2x týdně

#4

Rozpis mi přijde absolutně v pohodě.

"Zdvihy" myslím jakékoli "lifty" a spíš základní cviky. Bench Press, PushPress - jet to pomocí těch parametrů, co jsem dával.

Kamil Fila Offline

Tetsuo

před 3 měsíci

Odpovědět

Re: Doplňkový trénink k boxu 2x týdně

#5

Me by se v prvnim dny misto vypadu libil hip thrustery a v druhem treba ty vypady misto legpresu, ale nejlip napriklad s kettlebellem a taky bych dal na core/bricho neco co se na boxu moc necvici, v jednom dni nejakou formu planku a v druhem anti rotational cvik. Ve druhem dni se mi zda zbytecne moc cviku na zada, klidne bych dal treba pullover, kdyz zadky ramen dela s bandama.

Lada Offline

kripl

před 3 měsíci

Odpovědět

Re: Doplňkový trénink k boxu 2x týdně

#6

Určitě to jde variovat. Nad množstvím cviků na záda jsem taky chvíli přemýšlel.

Kamil Fila Offline

Tetsuo

před 3 měsíci

Odpovědět

Re: Doplňkový trénink k boxu 2x týdně

#7

Břicho se bude zařazovat primárně ve formě front a side planků na začátku každého tréninku, ale určitě můžem někdy na konci přidat 1-2 série např. ve visu. V tom druhém dni mi nepřijde na záda zas moc. Pojede se teď primárně Rumunská mrtvola místo klasiky, protože se musí naučit teprve pořádně ten pohyb a vybudovat strukturní rovnováhu. Takže tam jsou záda spíš stabilizačně a jinak jsou tam jen těžce shyby a lehce přítahy/veslování.

Díky oběma moc za doplnění. Zkusil jsem to rozepsat více detailněji jak by to mohlo vypadat. Rád vítám jakékoliv další rady a doplnění :) Je to rozpis prvního týdně, takže se bude progressovat postupně na váhách a na tom HIIT se budou přidávat sekundy a kola.

A1 Dřep - 3x6 + Double Rest-Pause (4-6 + 2-3 + 1-2)
B1 Bench - 3x6 + Myo reps (6 + 2 + 2 + 2 + 2 + 2)
B2 Roztahování bandu před tělem - 4x10
C1 Přítahy ze země / v předklonu - 3x6 + Myo reps (6 + 2 + 2 + 2 + 2 + 2)
D1 Rumunské mrtvé tahy s KB/JČ na jedné noze - 3x10
E1 Stahování bandu/horní kladky - 1x10 + mTor
F1 Zottmanovy zdvihy - 1x10 + Drop set
G1 HIIT na Air Bike - 2x8s

A1 Rumunský mrtvý tah - 3x6 + Double Rest-Pause (4-6 + 2-3 + 1-2)
B1 Military press / Push press - 3x6 + Myo reps (6 + 2 + 2 + 2 + 2 + 2)
B2 Roztahování bandu před tělem - 4x10
C1 Shyby - 3x6 + Double Rest-Pause (4-6 + 2-3 + 1-2)
D1 Výpady s KB/JČ - 3x10
E1 Přítahy jednoruček vleže / Veslování s kladkou - 1x10 + mTor
F1 Tricepsové extenze na kladce - 1x10 + Drop set
G1 HIIT na Air Bike - 2x8s








Naposledy upraveno 29.07.2019 15:14

Karel Mencl Offline

charlie77

před 3 měsíci

Odpovědět

Re: Doplňkový trénink k boxu 2x týdně

#8

Rozepsaný to je ok. Podstatný je, jak je pokročilej ve cvičení, aby ho množství intenzifikačních technik neodrovnalo.

Kamil Fila Offline

Tetsuo

před 3 měsíci

Odpovědět

Re: Doplňkový trénink k boxu 2x týdně

#9

To máš pravdu. Trochu jsem to osekal a ty intenzifikační techniky mu tam pak hodím postupně, až s ebude adaptovat :)

Karel Mencl Offline

charlie77

před 2 měsíci

Odpovědět

9 příspěvků
Strana 1 z 1

Vytisknout