Hubnutí

7 příspěvků
Strana 1 z 1

Pro přidání tématu nebo reagování na téma musíte být přihlášení.
Pokud nejste registrovaní, tak se prosím registrujte.

Hubnutí

Ahoj. Prosím o radu. Chtěla bych zhubnout asi 3 kila. Pro představu měřim 156 cm a vážím 52 kg. Chodím fitkařit. Jsem pokročilý začátečník... Jsem sval konzervovaný v tuku. Pro běžné lidi štíhlá, ale jsem slitá. Mám sílu asi ne moc svalů. Takže mám využít tukové zásoby a cvičit ve fitku dřepy/mr.tahy, kliky/b.press apod.cviky se zátěží na růst masa? Nebo jak to spálit ty ovárky navíc.... A nepřijít o prsa už tak malá? Po každém cvičení piju protein po 0.5 hod. a pak jen 150g masa. Děkuju

Jana Offline

janinkagabinka

před 2 měsíci

Odpovědět

Re: Hubnutí

Chtělo by to vidět

1) Celý denní jídelníček s gramážemi jídla a DOBAMI, kdy jíš.

2) Celý tréninkový rozpis na týden

Obecně je lepší v posilovně budovat sílu a svaly, to ano.

Kamil Fila Offline

Tetsuo

před 2 měsíci

Odpovědět

Omlouvám se za prodlevu. Ahoj

JÍDELNÍČEK: já jím 3x denně. 1)den tréninku

6:15h SNÍDANĚ-bylinný čaj,proteinová tyčka low carb, broskev, hrstka ořechů, káva s xylitolem

11:30h OBĚD-zeleninová směs dušená na vodě, 150g lososa, rýže, salát.okurka

16.h káva s mlékem a xylitolem

TRÉNINK od 17.h-18:45h celkem i s protažením.

19:15h VEČEŘE- za 30 min. po skončení cvičení si dám syrovátkový protein 300ml podle návodu.V klídku a pak cca za dalších 30 min 150g masa nebo šunky.

Během dne popíjím nemálo vody, zelený čaj, bylinky na odvodnění a překyselení. Gramáže nevedu. Nepřejídám se. 1x týdně jsem všežravcem...

2) BĚŽNÝ DEN:

SNÍDANĚ-kukuřičné suchary 4 s arašídovým krémem, banán, bylinný čaj. Pak káva s cukrem nebo xylitol a mlékem.

OBĚD-mozarela 150g, těstoviny a rajčatová omáčka-průmyslová, rajčata, čaj pu-erh

káva s cukrem

VEČEŘE-3 ks žitný chléb, ryb. pomazánka(gervais a sardinky) kyselé okurky, ledový salát

TRÉNINK: