Nativní protein

4 příspěvky
Strana 1 z 1

Pro přidání tématu nebo reagování na téma musíte být přihlášení.
Pokud nejste registrovaní, tak se prosím registrujte.

Nativní protein

#1

Zdravím, chtěl bych se poradit s nastavením potréninkového proteinu + sacharidů. Byl bych rád také za Tetsuovo vyjádření :)

Mám hodně nízké procento tuku, ale nechal jsem si dělat rozbor krve a trochu mě rozhodila vysoká hladina glykovaného hemoglobinu. Snažím se kvůli tomu jíst přes den jen bílkoviny + tuky a chtěl bych dávat sacharidy jen po tréninku.

Celkem bych chtěl mít půst mezi večeří a snídaní alespoň 12h. Kvůli správnému fungování cirkadiánního rytmu bych chtěl mít ideálně největší jídlo snídani a nejíst 3h před spaním. To vychází cca na 20h. Bohužel to takhle moc dobře nestíhám, když jdu cvičit večer po práci a tak mě napadlo dávat prostě velkou snídani, oběd a po tréninku už dávat jen protein s nějakými sacharidy + po půl hodině třeba kousek ovoce nebo nějaký jiný zdroj sacharidů.

1) Jaký je z Body-testu nejkvalitnější protein, který by mohl nahradit Reflex 100% Native Whey? Jde od vás koupit také něco bez sukralózy? Snažím se vyhábat umělým sladidlům kvůli negativnímu vlivu na mikrobiom.

2) Jakou formu tekutých sacharidů by bylo ideální zařadit k tomu proteinu, když je dlouhodobým cílem srazit průmerný cukr v krvi? Na jednu stranu si říkám, že by mohlo být vhodnější např. Vitargo, protože není tak rychlé. Na druhou stranu, když jedu celý den bez sacharidů, tak by jednou za den po tréninku, kdy je inzulínová citlivost zvýšená, nemuselo vadit tam poslat nějaký rychlejší zdroj cukru typu maltodextrin. Dávku bych viděl cca kolem 50g sacharidů z nápoje + 50g z nějakého jídla.

Díky za jakékoliv rady a názory :)

Karel Mencl Offline

charlie77

před 1 týdnem

Odpovědět

Re: Nativní protein

#2

1) My používáme nativní protein do více produktů, ale v ničem není samostatně, ani nemáme směs třeba koncentrátu a izolátu.
Děláme to pro nějaké menší odběratele, ale ne pro nás.

Sukralózu dáváme do všeho.

Kdyby sis koupil nárazově třeba 5 nebo 10 kilo suroviny, tak se jde domluvit individuálně.

WPC CFM-GF
WPI CFM-GF
Hydro z WPC 5%
Hydro z WPC 32%
Hydro z WPI 8%
MPI (micelár)

2) Klidně směs glukóza/malta, ale k tomu minerály (sodík, draslík, hořčík, vápník)
Jídlo pak rýže/brambory atd.
Zlepšení inzulínové citlivosti - ALA, fenugreek (30 minut před, pokud to žaludek snese)

Kamil Fila Offline

Tetsuo

před 1 týdnem

Odpovědět

Re: Nativní protein

#3

1) To by byslo super, když by se šlo domluvit individuálně! 5 - 10kg by nebyl problém. Ideální by bylo WPC CFM-GF. Kam bych měl napsat/zavolat kvůli informaci o ceně a případné domluvě?

2) Takhle nějak jsem si to taky představoval. Ty minerály by mohly být ve formě nějaké kvalitní soli, např. keltské?

ALA a Fenugreek taky určitě zařadím. 30 minut předem by znamenalo dát to cca v půlce tréninku, vadilo by to, když to snese žaludek? Nebylo by lepší dát alespoň Fenugreek (nebo oboje?) před tréninkem a využít ho i na nakopnutí TST? ALA by se mohla dávat navíc i ráno ne? Jaká je u ní tolerovaná dávka? Šlo by jít i na 3 x 200 mg (před snídaní, obědem a před/při tréninku)?

Děkuju moc za rady.

Karel Mencl Offline

charlie77

před 1 týdnem

Odpovědět

Re: Nativní protein

#4

1) Napiš na info@nutri-exact.cz a odkaž se na mě, že jsi dlouhodobý zákazník

2) Minerály asi v organické vazbě, laktáty, citráty

3) Nevím, co při tréninku piješ, mně ALA nevadí ve směsi s aminokyselinami a cukry a minerály.

3x200 mg denně je v pohodě, obvykle.

Kamil Fila Offline

Tetsuo

před 7 dny

Odpovědět

4 příspěvky
Strana 1 z 1

Vytisknout