Starting Strength program

6 příspěvků
Strana 1 z 1

Pro přidání tématu nebo reagování na téma musíte být přihlášení.
Pokud nejste registrovaní, tak se prosím registrujte.

Starting Strength program

#1

Ahoj,
již skoro 3 měsíce cvičím Starting Strength program a jsem s ním nadmíru spokokejený. Má pro mě idální počet sérií, že nejsem ani přetrénovaný ani nedostatečně trénovaný. Váhy sem na základní cviky zvedl skoro o 20 kg. Nicméně už by to chtělo nějakou změnu... Co byste mi doporučili, abych cvičil po tomto tréninku? Cvičit mohu 3-4x týdně. Uvažoval jsem o GVT, abych to trošku šokoval, ale bojím se, že 10 sérií na partii pro mě bude moc. Díky za případný nápady.

Offline

crabjuice

před 2 měsíci

Odpovědět

Re: Starting Strength program

#2

Za mě třeba nějakou modernější verzi 5/3/1, ale záleží co je tvým cílem, jestli spíše síla a nebo hypertrofie a vyšší počty opáček.

Jan Navrátil Offline

Dixxik

před 2 měsíci

Odpovědět

Re: Starting Strength program

#3

Cílem je spíš hypertrofie, ale zase mě spíš baví základní cviky s větší váhou a měnším počtem opakování, takže ideálně to nějak skloubit dohromady.

Offline

crabjuice

před 2 měsíci

Odpovědět

Re: Starting Strength program

#4

Kolik ti je, kolik měříš a vážíš a jak dlouho celkově cvičíš?

Místo GVT bych každopádně doporučoval spíš věci jako HST - taky malý objem tréninku, základní cviky.

GVT je pro lidi s dobrou úrovní regenerace. Velmi nevhodný pro ektomorfy, hard gainery a lidi neurotypu III (harm-avoider).

Kamil Fila Offline

Tetsuo

před 2 měsíci

Odpovědět

Re: Starting Strength program

#5

Tetsuo: Kolik ti je, kolik měříš a vážíš a jak dlouho celkově cvičíš?
Místo GVT bych každopádně doporučoval spíš věci jako HST - taky malý objem tréninku, základní cviky.
GVT je pro lidi s dobrou úrovní regenerace. Velmi nevhodný pro ektomorfy, hard gainery a lidi neurotypu III (harm-avoider).
Je mi 28, 188cm, 89kg, řekl bych, že jsem něco mezi ektomorfem a mezomorfem (s mírnou převahou ektomorfa). Cvičím tak od 15ti, ale s přestávkami. Pořádně sem se k tomu vrátil tak před necelým rokem.
Ten Starting Strength program je pro mě tak akorát co se týče volume. Nicméně přemýšlím co dál, jakou udělat změnu jestli nezvýšit počty opakování a tak... Ten GVT jsem chtěl dát na omezenou dobu třeba pěti týdnu a s celkově menším počtem sérití, kdy místo 10 bych dal třeba 6-8, ale jak píšeš asi to není uplně vhodný na můj typ...

Offline

crabjuice

před 2 měsíci

Odpovědět

Re: Starting Strength program

#6

GVT je stereotypní a hodně vyčerpává. Sám Poliquin ho moc necvičil.

Nízký objem má třeba toto, 3x týdně, primárně silová věc: https://body-test.cz/cs/clanky/201-pull-press-squat-metoda-steva-pulcinelly/

Nízký objem, vysoká frekvence, primárně objem: https://body-test.cz/cs/clanky/259-jak-budovat-svaly-kdyz-jste-natural/

Jinak HST zde, 3x týdně, hlavní je objem: https://www.kulturistika.com/sporty/kulturistika/hst-vse-o-tomto-treninkovem-systemu?gclid=Cj0KCQjw7YblBRDFARIsAKkK-dI1eiF4QGeZbpiwdVkaSuZJjH6NgsNOt5QJDLuBKAETv12baj1rpnIaAlxREALw_wcB

Kamil Fila Offline

Tetsuo

před 2 měsíci

Odpovědět

6 příspěvků
Strana 1 z 1

Vytisknout