Všemožné dotazy

Uzamčeno

2557 příspěvků
Strana 72 ze 160

Toto téma je uzamknuté a nejde do něj již přidávat příspěvky.

Re: Všemožné dotazy

#1137

Ještě bych se zeptal, když kromě padání vlasů přišla i nespavost, stres může být hlavním viníkem, má v tom případě cenu dávkovat zinek, multivitamín (ze shopu), B12, železo a rhodiolu? Popř. dá se s tím "prát" ještě něčím jiným?

Díky!

Naposledy upraveno 05.09.2014 23:27

Dan Offline

tekat00

05.09.2014 23:25

Odpovědět

Re: Všemožné dotazy

#1138

Je tu někdo, kdo je z Brna a chodí tam cvičit? :)

PR Offline

Azurit

05.09.2014 23:50

Odpovědět

Re: Všemožné dotazy

#1139

zdar,
narazil jsem v obchode na zlate kiwi, obsahuje take enzym actinidin jako klasicke kiwi?

dodatek:
Tak uz nic uz jsem to nasel http://www.milujivareni.cz/gastroslovnik/1278-kiwi/ neni tam, maji ale vice vit. C a E, skoda jou moc dobra :-(

Naposledy upraveno 06.09.2014 02:31

Offline

nikdo

06.09.2014 00:18

Odpovědět

Re: Všemožné dotazy

#1140

Zdravím lidi,

tak jsem po operaci kolene které už jsem měl jednou operované (vazy) ale po 4 letech se znova ozvalo, tak jsem šel na artroskopii a doktor mi dnes oznámil že mám Artrózu, že mi tam něco brousili , a že budu chodit na nějaký injekce a že si musím koupit určitě nějaký prášky, a že prej mi nedoporučuje dále posilovat se "závažím", ale na to já mu s prominutím se.... ve 24 letech mi nebude přeci takový věci zakazovat :-(. Víc jsem toho nepobral protože jsem byl ještě trošku mimo. Víte o nějakých šikovných věcech které by mi mohli pomoct?

Jakub Kozlov Offline

kozlik

06.09.2014 09:33

Odpovědět

Re: Všemožné dotazy

#1141

http://www.body-test.cz/cs/clanky/26-mytus-neni-posilovani-ve-vyssim-veku-nebezpecne/

http://www.body-test.cz/cs/clanky/67-pyramida-suplementu-5-kloubni-vyziva/

http://www.body-test.cz/cs/clanky/125-kloubni-vyziva-v-zakladnich-informacich/

Kromě základní kloubní výživy, doporučené ve článcích, můžu sám doporučit Animal Flex. Z věcí, mimo klasické doplňky výživy, by měl myslím působit Ostarine a některé injekční peptidy.

Za tento příspěvek bylo poděkováno 1x.

Ragu Offline

ragu

06.09.2014 09:43

Odpovědět

Re: Všemožné dotazy

#1142

Azurit: Je tu někdo, kdo je z Brna a chodí tam cvičit? :)
Ano. Proc?

Martin Pop Offline

mpop

06.09.2014 12:20

Odpovědět

Re: Všemožné dotazy

#1143

mal uz niekto to smartlabs hydro orisek? je to pozivatelné ?

Offline

fly

06.09.2014 12:57

Odpovědět

Re: Všemožné dotazy

#1144

Mám ho teď, chutná mi hodně. Je trochu nakyslý, připomíná mí to levný oříškový tatranky.

Ragu Offline

ragu

06.09.2014 15:11

Odpovědět

Re: Všemožné dotazy

#1145

Nedělám doufám kravinu, když mám 1x týdně v tréninku všestranný odhody (jednoruč i dvouruč) 7 kilovým medicimbalem a pneumatikou od auta?

Celkem potom mám „gumový" ruce a ramena. :)

Jiří Vlk Offline

Roper

06.09.2014 17:26

Odpovědět

Re: Všemožné dotazy

#1146

Má cvičení trhu a přemístění přenos do toho, jak rychle poběžím,jak vysoko vyskočím a jak daleko hodím?
Ještě se zeptám, neznáte v Brně nějakého dobrého doktora? Poslední dobou mě bolí něco na zadní straně kolene, vetšinou při střečinku zadních stehen. Nemůžu si dovolit být zraněnej. Bolí mě jen levá noha.

Přílohy

Naposledy upraveno 07.09.2014 01:54

PR Offline

Azurit

06.09.2014 22:48

Odpovědět

Re: Všemožné dotazy

#1147

Azurit: Má cvičení trhu a přemístění přenos do toho, jak rychle poběžím,jak vysoko vyskočím a jak daleko hodím?
U trhu nevím, ale přemístění určitě. Například sprinteři na 100 metrů ho cvičí hojně.

Naposledy upraveno 06.09.2014 22:54

Jiří Vlk Offline

Roper

06.09.2014 22:53

Odpovědět

Re: Všemožné dotazy

#1148

Proč se tady tak doporučuje cvičit dynamicky, i když je řeč o nabírání objemu? Vždyť svaly přece logicky nejvíc zatíží pomalý kontrolovaný pohyb. Jasně, cvičit dynamicky bude určitě velmi dobré pro někoho, kdo chce mít co největší sílu a výbušnost. Ale jak to souvisí s objemem?

Offline

prasezlesa

07.09.2014 13:37

Odpovědět

Re: Všemožné dotazy

#1149

prasezlesa: Proč se tady tak doporučuje cvičit dynamicky, i když je řeč o nabírání objemu? Vždyť svaly přece logicky nejvíc zatíží pomalý kontrolovaný pohyb. Jasně, cvičit dynamicky bude určitě velmi dobré pro někoho, kdo chce mít co největší sílu a výbušnost. Ale jak to souvisí s objemem?
Počti něco o High-Treshold-hypertrophy. Dost o tom mluví Christian T. a obecně je toho dost na T-nation.
Já nikdy nenabral tolik, jako když jsem zařadil takové cviky. Samozřejmě necvičím jen ty. Podle mě je třeba dát i vyšší počty opáček s kontrolovaným pohybem.

Naposledy upraveno 07.09.2014 14:07

Adam Strnad Offline

Mr.-Greatness

07.09.2014 14:05

Odpovědět

Re: Všemožné dotazy

#1150

Mr.-Greatness: Počti něco o High-Treshold-hypertrophy. Dost o tom mluví Christian T. a obecně je toho dost na T-nation.
Já nikdy nenabral tolik, jako když jsem zařadil takové cviky. Samozřejmě necvičím jen ty. Podle mě je třeba dát i vyšší počty opáček s kontrolovaným pohybem.
Ale Thibs je nasypaný podvodník, navíc ve svých článcích běžně doporučuje dělat kolem 8 opakování, pokud je cílem hypertrofie.

Offline

oxik11

07.09.2014 14:26

Odpovědět

Re: Všemožné dotazy

#1151

oxik11: Ale Thibs je nasypaný podvodník, navíc ve svých článcích běžně doporučuje dělat kolem 8 opakování, pokud je cílem hypertrofie.
No, jde hlavně o to, že zapojíš uplně jiná svalová vlákna než v přepalovacím kulturistickém tréninku (tuším typu IIB). Ale zas bych necvičil jen tak, pracoval bych i na těch "červených" vláknech, které rozvíjíš u více opáček a pumpy.

Adam Strnad Offline

Mr.-Greatness

07.09.2014 14:57

Odpovědět

Re: Všemožné dotazy

#1152

Mr.-Greatness: No, jde hlavně o to, že zapojíš uplně jiná svalová vlákna než v přepalovacím kulturistickém tréninku (tuším typu IIB). Ale zas bych necvičil jen tak, pracoval bych i na těch "červených" vláknech, které rozvíjíš u více opáček a pumpy.
Thibs ale u high-treshold hypertrophy mam pocit doporučuje dělat třeba jen tři opakování s těžkou vahou a ještě tvrdí, že pak dochází k největší hypertrofii, přitom dochází jen k neurosvalové adaptaci a zvyšuje se prostě jen síla. Pokud někdo dělá hodně těžkých sérií s nízkými počty opakování v domnění, že pak dojde k myofibrilární hypertrofii, tak si podle mě leda kurví klouby. Hlavně, ať tu zas nikdo nenamítá, že vzpěrači mají přece taky svaly a cvičí s nízkými počty opakování, protože ty dopujou o stošest. Pokud mě zajímá objem, nechodil bych pod 5 opakování.

Offline

oxik11

07.09.2014 15:16

Odpovědět

Uzamčeno

2557 příspěvků
Strana 72 ze 160

Vytisknout