Všemožné dotazy

Uzamčeno

2557 příspěvků
Strana 107 ze 160

Toto téma je uzamknuté a nejde do něj již přidávat příspěvky.

Re: Všemožné dotazy

#1697

Denny: Já bych potřeboval poradit něco na lepší tráveni sacharidu (hlavně brambory,rýže,pohanka atd..)Vždycky jsem myslel že se mi špatně tráví bílkoviny ale jsou to sacharidy po jídle se vetšinou cítím nafoukly a občas i unaveny:-(Tak nevím jak to zlepšit fungoval by na to ten GOS nebo FOS tady ze shopu?nebo něco jiného?Fakt nevím
Já zase doporučuju ten FOS/GOS. Trávení se mi s tím celkově o dost zlepšilo.

Géza von Medak Offline

LaFontaine

20.02.2015 10:45

Odpovědět

Re: Všemožné dotazy

#1698

Peck-Deck: kolik si dával? nestačilo by pouze koupit b 12 tablety a žrát to po balení? vycucat at se to přes sliznici dostane do krve dřív.
300µg EOD. Můžeš to zkusit - mně b12 (ze zdejšího e-shopu) nepřinesla vůbec nic.

L G Offline

LaszloGogolak

20.02.2015 11:54

Odpovědět

Re: Všemožné dotazy

#1699

B12 přijímaná orálně rozhodně nemá silný anabolický efekt, jako když se přijímá injekčně.

Za tento příspěvek bylo poděkováno 1x.

Kamil Fila Offline

Tetsuo

20.02.2015 12:23

Odpovědět

Re: Všemožné dotazy

#1700

rejdis: Co třeba cvičit méně intenzivně, víc spát a jíst? :)
Myslím si, že jím dostatečně - nepřežírám se, ani nedržím půst. Zkusím trochu polevit na intenzitě.

Stanislav K. Offline

Standa

20.02.2015 15:37

Odpovědět

Re: Všemožné dotazy

#1701

Z jakého důvodu Thibs říká, že se to s plyometrií nemá moc přehánět? Vždyť je v tréninku atleta dost důležitá, ne?

Jak je to s pojídáním plísňových sýrů v dietě?

Naposledy upraveno 20.02.2015 15:45

Stanislav K. Offline

Standa

20.02.2015 15:44

Odpovědět

Re: Všemožné dotazy

#1702

Thibs myslí plyometriku, kde jsou tvrdší dopady na zem. Ne pouhé výskoky, odrazy a odhody. Mluví o specializovaném tréninku seskoků z výšky, skok na jedné noze apod. Pamatuju si to z více článků i knih.

To, co většina lidí jede jako plyometriku, je v podstatě jen dynamická rozcvička. Ne, že by tomu tak neměli říkat, ale pravá plyometrika pro atlety je jiný level.

Za tento příspěvek bylo poděkováno 1x.

Kamil Fila Offline

Tetsuo

20.02.2015 16:16

Odpovědět

Re: Všemožné dotazy

#1703

Ahoj, vždycky jsem se stotožňoval spíš s těžšíma váhama minimálně na bench pressu / mp / DL a tak. Většinou bench mp a DL 3x týdně, s tím že max 5 opakování, a vytahoval jsem to pokaždé až na 1 rep max, popř než jsem to prostě už nezvednul (zarážky v kleci, tak se nebojím). Mp taky, většinou jen první série 8 opak, pak zase dám tolik, co zvednu 5x a přidávám do 1 RM, nebo do toho, než to nezvednu. Dl v podstatě jenom 1-2 opak, s tím že přidávám vahů, než cítím znatelné nahrbení zád

Vždycky jsem si myslel že to je tak správně, udělal jsem určitej pokrok, ale teď všude čtu, že to je špatnej přístup, že si přepálím CNS, nebudu se moct moc zlepšovat a že "těžké váhy" znamená 6-8 opakování, že se nevyplatí jezdit pod 3, natož pak 1 RM více, než 1x do měsíce. Kde je pravda?

joduska me Offline

joduska

21.02.2015 09:39

Odpovědět

Re: Všemožné dotazy

#1704

On je v tom jediný trik. Maximálky na krev můžeš dělat jednou za pár měsíců, u takového mrtvého tahu tak 1-2x do roka.

Tvoje tréninkové 1RM ale musí být prováděno zcela hladce a bezpečně. Pak se samozřejmě dá cvičit 1-3 opakování v sérii. Člověk tím získává značnou technickou dovednost = zvýšení neuromuskulární koordinace = vyšší sílu.

Podle celkového složení tréninku po tom i nějak rostou svaly, i když ne tolik, jako když se primárně dělá více opakování.

Jen takový detail: vzpěrači nikdy nedělají víc než 3 opakování (občas 5 u doplňkových cviků) a zlepšují se stále. Jde ale o to, že ty váhy musí dynamicky "lítat", nesmí to být vydřené.

Lidé, kteří uvádějí maximálku třeba 100 kilo na bench press, by si měli uvědomit, že musí používat tak 90 kilo nebo i 85 kilo v běžném tréninku.

Kamil Fila Offline

Tetsuo

21.02.2015 11:16

Odpovědět

Re: Všemožné dotazy

#1705

Do tréninku se vyplatí zařazovat různé rozsahy opakování, každý má svoje. Pokud ti jde o silový rozvoj, tak určitě i 1-3. Spíš jde o to, že do úplného maxima bys měl jít jen když testuješ maximálku. Co jsem četl, tak se většina znalých lidí shoduje, že singly v rozmezí cca 90-95 % 1RM mají v podstatě stejný vliv na růst síly a hypetrtrofii jako 100 %. Ale na CNS jsou samozřejmě podstatně mírnější.

Roman Offline

archetyp91

21.02.2015 12:25

Odpovědět

Re: Všemožné dotazy

#1706

Tetsuo, je možný při chřipce a vysoké teplotě, když do sebe nedostanu moc normálního jídla dát zhruba 2x denně kokteil Whey Concentrate + ještě nějaký Optigerm? To je asi tak jediný na co mám teď chuť a jsem schopný bez problémů sníst.
A je i za normálních okolností 2x denně Whey Concentrate ok?
Díky

Ondřej Zeithammer Offline

Ondra79

21.02.2015 16:20

Odpovědět

Re: Všemožné dotazy

#1707

Pokud necvičíš, stačí ti 1-1,25 g bílkovin na kg váhy.

Dával bych jednou protein, jednou MRP a nějakou polévku-vývar, pokud opravdu nemáš chuť na jídlo.

Kamil Fila Offline

Tetsuo

21.02.2015 16:28

Odpovědět

Re: Všemožné dotazy

#1708

Ondra79: Tetsuo, je možný při chřipce a vysoké teplotě, když do sebe nedostanu moc normálního jídla dát zhruba 2x denně kokteil Whey Concentrate + ještě nějaký Optigerm? To je asi tak jediný na co mám teď chuť a jsem schopný bez problémů sníst.
A je i za normálních okolností 2x denně Whey Concentrate ok?
Díky
Já osobně nevidím důvod, proč by to nebylo možné.

rejdis Offline

rejdis

21.02.2015 21:35

Odpovědět

Re: Všemožné dotazy

#1709

Je to spíš taková blbost, ale jak to, že drtivá většina černých rapperů jsou celkem nabušení? (jsou i výjmky, ale většina). To jako cvičí, nebo maj fakt o dost lepší genetiku?
protože většinou bych neřekl, že mají nějakej slušnej životní styl, většina kouří crack, trávu, moc toho taky nenaspí ...

Naposledy upraveno 22.02.2015 11:41

Michal Vašíček Offline

mclama

22.02.2015 11:41

Odpovědět

Re: Všemožné dotazy

#1710

Hodně dělá genetika, černoši mají obecně více bílých svalových vláken než běloši, i když ta věta může znít trochu srandovně.

Ale u mnohých rapperů bych se vůbec nedivil, kdyby brali steroidy.

Za tento příspěvek bylo poděkováno 1x.

Kamil Fila Offline

Tetsuo

22.02.2015 15:29

Odpovědět

Re: Všemožné dotazy

#1711

Myslíte, že pití mléka ve větším množství (1,2 nebo 3 litry) denně může způsobit problémy s prostatou, popř. čímkoli jiným skrze růstový hormon? V jednom článku na T-Nation bylo napsáno, že se toho nemaj lidí bát, ale kdo ví.

PR Offline

Azurit

22.02.2015 18:02

Odpovědět

Re: Všemožné dotazy

#1712

Proč by někdo pil 3 litry mléka každý den?Myslím si že krátkodobě by to nemělo mít žádný vliv na tělo...to chceš pít místo vody?

Denis Offline

Denny

22.02.2015 19:08

Odpovědět

Uzamčeno

2557 příspěvků
Strana 107 ze 160

Vytisknout