Co jsem dělal dřív a teď

13 příspěvků
Strana 1 z 1

Pro přidání tématu nebo reagování na téma musíte být přihlášení.
Pokud nejste registrovaní, tak se prosím registrujte.

Co jsem dělal dřív a teď

#1

Diskuse k článku Co jsem dělal dřív a teď.

Martin Motl Offline

jehnedak

03.10.2018 14:26

Odpovědět

Re: Co jsem dělal dřív a teď

#2

Mohl bys vyhledove rozepsat ten Thibsuv trenink Bench x Zercher drep? Cetl jsem i original, ale uvitam i tvoje postrehy a je mozne ze mi v aj neco uniklo.

Lada Offline

kripl

12.10.2018 13:20

Odpovědět

Re: Co jsem dělal dřív a teď

#3

Pěkně napsaný. V mnoha bodech se s tebou potkávám, i když jsem nikdy nešel do extrémů, kterými jsi prošel ty. Mimochodem, visení je fakt Bůh! Asi před půl rokem jsem pod vlivem Ido Portala a Petra Růžičky začal viset často, hlavně ráno a pak potom co přijdu ze sedavé práce. Snažím se o tři minuty za den celkem, ale cítím, že je potřeba víc, mnohem víc - třeba 7 minut a kombinovat pasivní vis s aktivním. Můj standard je minuta na pokus, ale někdy jdu až na 1,20-1,30 a zatím jen jednou se mi povedlo 1,40. Cíl mám tak 2 minuty v kuse, ale to pak přejdu na visy na jedný, přítahy na jedný a tak. Benefity - odešla periferní bolest ramen, zlepšil se mi úchop asi tak o 50%. Intoxikoval jsem pár lidí, co je bolely ramena, visením, a poznatky jsou víc než dobrý.

Martin Prchal Offline

checht777

před 12 měsíci

Odpovědět

Re: Co jsem dělal dřív a teď

#4

checht777: Pěkně napsaný. V mnoha bodech se s tebou potkávám, i když jsem nikdy nešel do extrémů, kterými jsi prošel ty. Mimochodem, visení je fakt Bůh! Asi před půl rokem jsem pod vlivem Ido Portala a Petra Růžičky začal viset často, hlavně ráno a pak potom co přijdu ze sedavé práce. Snažím se o tři minuty za den celkem, ale cítím, že je potřeba víc, mnohem víc - třeba 7 minut a kombinovat pasivní vis s aktivním. Můj standard je minuta na pokus, ale někdy jdu až na 1,20-1,30 a zatím jen jednou se mi poved...
Kevin Meyer, momentálně asi nejkomplexnější sportovec světa má rekord visení 1:30(jen na pravé ruce ale :))
Můžu potvrdit, že to je skvělá věc.

Sebastián Offline

Peck-Deck

před 12 měsíci

Odpovědět

Re: Co jsem dělal dřív a teď

#5

Budu teď psát o splitu Paula Cartera push-pull-legs a potom o tom Zercher Squatu.

Kamil Fila Offline

Tetsuo

před 12 měsíci

Odpovědět

Re: Co jsem dělal dřív a teď

#6

Tetsuo, píšeš, že děláš dopady, něco jako tohle ?
Text odkazu...

Máš nějaký sofistikovanější odkaz kde bych se dočetl více?

Ta paní na videu má trenéra ,který není zastánce vzpírání v atletické přípravě a přesto jsou druhý v Evropě v hodu diskem...Na sílu a silovej trénink koukají uplně jinak a prostě nezvedaj závaží ( skoro) Používaj hodně izometrické výdrže a tyhle dopady.

díky

Sebastián Offline

Peck-Deck

před 11 měsíci

Odpovědět

Re: Co jsem dělal dřív a teď

#7

Nedělám opravdu nic zvláštního. Není to speciální plyometrický trénink. Pár výskoků do výšky, pár skoků na bednu, lavičku nebo přes ni, a pak nějaký seskok dopředu, dozadu nebo s otočkou nebo na jednu nohu. Celkové množství skoků je 15-20.

Kamil Fila Offline

Tetsuo

před 11 měsíci

Odpovědět

Re: Co jsem dělal dřív a teď

#8

Co za neurotyp ti vyšlo?

Sebastián Offline

Peck-Deck

před 8 měsíci

Odpovědět

Re: Co jsem dělal dřív a teď

#9

Jsem smíšený typ. Převládá dopamin (Ia - novelty seeker), ale těsně zatím jsem i typ III (harm avoider).

Takže dělám stejné cviky, které umím a do toho experimentuju různé metody.

Kamil Fila Offline

Tetsuo

před 7 měsíci

Odpovědět

Re: Co jsem dělal dřív a teď

#10

Ani moc, ani málo sacharidů, a nečerpat je hlavně z rýže.
? :)

Jan Skacel Offline

MedniLedved

před 5 měsíci

Odpovědět

Re: Co jsem dělal dřív a teď

#11

Ono na samotné rýži není nic extra špatného. Spíš je otázka, co je na rýži hodnotného kromě sacharidů.
Je prostě spousta jiných příloh, které mají zároveň víc vitamínů, minerálů a dalších látek, včetně třeba více esenciálních aminokyselin.
Když už člověk jí sacharidy a nějak si je hlídá, tak je výhodnější mít zdroje typu - pohanka, quinoa, amarant, batáty, nebo klidně i brambory, žitný chleba, ječný kuskus apod. Z rýže jsou nejvýživnější klíčky, to je opravdu ideál do ranní kaše třeba. (Dáváme je do Optigermu)

Kamil Fila Offline

Tetsuo

před 5 měsíci

Odpovědět

Re: Co jsem dělal dřív a teď

#12

Zdravím,

zaujala mě ta část o střídavém zánětu bicepsové šlachy. Trpím něčím podobným v oblasti zápěstí. Jak jsi tu věc řešil? Myslím v akutní fázi i celkově. Tréninkem mobility?
Jak obecně se dá co nejlíp přistupovat k různým zraněním a přetížením šlach?

Já to řeším tak, že se snažím pracovat okolo postiženého místa - nezatěžovat ho a co nejvíc fixovat, cvičit ale nepřestávám nikdy a čekám na odeznění bolesti.

Taky mě překvapila část o minerálech. Jejich úbytek po tvrdým tréninku řeším Vincentkou. Hádám, že to asi není optimální postup :D

Díky za případnou odpověď.

Ne Ne Offline

snknt

před 2 měsíci

Odpovědět

Re: Co jsem dělal dřív a teď

#13

To by bylo na dlouho. Jednak je tam vždy nějaká dysbalance, na které je třeba pracovat. Jak mobilitou, tak posilováním.

Obecně je dobré naučit se zapojovat celé svalové smyčky a řetězce, nechat si to vysvětlit a ukázat od dobrého sportovního fyzioterapeuta.

Minerály - podle pocení... před i po, případně i při tréninku různé zdroje. Je nutné to zkoušet, nejde říct, že jediná volba je ionták při tréninku.

Naposledy upraveno 12.08.2019 11:21

Kamil Fila Offline

Tetsuo

před 2 měsíci

Odpovědět

13 příspěvků
Strana 1 z 1

Vytisknout