Trénink po čtyřicítce 2x týdně

8 příspěvků
Strana 1 z 1

Pro přidání tématu nebo reagování na téma musíte být přihlášení.
Pokud nejste registrovaní, tak se prosím registrujte.

Trénink po čtyřicítce 2x týdně

#1

Chtěl bych poprosit o radu. Je mi 45let, jsem po operacích obou ramen, už rok mám problémy s tenisovým loktem. Cvičení typu 5 x 5 (těžké váhy) u mne nepřichází v úvahu. Dříve jsem to cvičil, ale teď je to pro moje klouby spíš utrpení. Jsou cviky, které díky pohybovým omezením nemůžu. Například na prsa mohu jen bench na rovno a peck deck. Jakmile je lavička šikmá, ramena to nedají. Do posilovny se dostanu jen 2x týdně, mimo to ještě plavu, běhám a jezdím na kole.
Dříve jsem trénoval 2+2, 2+1 , ale teď už to nejde.
Potřeboval bych poradit rozpis na trénink 2 x týdně. Nejlépe asi každý den celé tělo.
Moc díky za radu.

Vítězslav Zvonek Offline

Vitezslav2

13.05.2018 11:20

Odpovědět

Re: Trénink po čtyřicítce 2x týdně

#2

Ahoj,

jeden čas jsem cvičil takhle, asi si to nahradíš cviky, které ti víc vyhovují.

VARIANTA PRO KRÁTKÝ TÝDEN (2 DNY PO SOBĚ)
Den 1 – spodek:

Čelní dřep 5x5
Klasický dřep 5x5
Rumunský tah 5x8
Výpady - 3-4 série
Lýtka vestoje
Lýtka vsedě
Břicho - 2-3 cviky

Den 2 – vršek:

Military press - 5x5
Bench press - 5x5
Kliky na bradlech 4-5x max
Doplňkový cvik na hrudník - tlaky s jednoručkami nebo kliky na bradlech - 4-5 sérií
+ supersérie přítahy jednoručky nebo velké činky
Doplňkový cvik na ramena - jednoručky/stroj (3-4 série)
+ shyby
supersérie: Pullover + bicepsové zdvihy (4-5 sérií)

Pavel Offline

BoredSeal

20.05.2018 12:49

Odpovědět

Re: Trénink po čtyřicítce 2x týdně

#3

Moc díky za odpověď, ale jak už jsem psal, nemůžu už cvičit systém 5 x 5. Nemůžu už telžký váhy.

Vítězslav Zvonek Offline

Vitezslav2

20.05.2018 13:56

Odpovědět

Re: Trénink po čtyřicítce 2x týdně

#4

Vitezslav2: Moc díky za odpověď, ale jak už jsem psal, nemůžu už cvičit systém 5 x 5. Nemůžu už telžký váhy.
To je jen kostra, klidně si předělej 5x5 třeba na 4x8 s lehčíma váhama a cvič s pomalejším prováděním a větší koncentrací na kvalitu.

Pavel Offline

BoredSeal

20.05.2018 19:44

Odpovědět

Re: Trénink po čtyřicítce 2x týdně

#5

ahojte som tesne pred 50-kou, nikdy som nebol silový typ , takisto mi nevyhovuje cvičenie do odmietnutia, zrejme som pomerne citlivý na fyzický stres /korizol/, takže som asi najmenej vhodný človek pre činky, ale aj napriek tomu chcem cvičiť lebo ma to baví, aký trening by ste mi doporučili ? Mám určité fyzické obmedzenia, nemôžem robiť mrtvoly-spodný chrbát, ale drepy ustojím aj hlboké až do sedu a mám pomerne citlivé ramená, akonáhle cvičím kombinované cviky na vršok, ďalej ich už nezaťažujem inak ich neuregenerujem, presne opačne to mam s pažamy, tie regeneruju dobre...vopred dík za rady

Offline

saxon

před 4 týdny

Odpovědět

Re: Trénink po čtyřicítce 2x týdně

#6

Otázka je, kde cvičíš (doma, posilovna), kolikrát týdně a co by měl být cíl (svaly, kondice, síla...)

Obecně dělení by mohlo být na 4x týdně, pokud chceš budovat svaly:

Tlaky na vršek (tlaky vestoje, bench press, kliky - ode všeho 4-5 sérií)

Přítahy na vršek (shyby, přítahy jednoručky, krčení ramen/farmers walk)

Nohy + břicho/core (dřepy, výpady, podsazování pánve, 2 cviky na funkční core)

Paže + břicho/abs (2 cviky na biceps + 2 cviky na triceps, 3 cviky na břicho)

Kamil Fila Offline

Tetsuo

před 4 týdny

Odpovědět

Re: Trénink po čtyřicítce 2x týdně

#7

Tetsuo: Otázka je, kde cvičíš (doma, posilovna), kolikrát týdně a co by měl být cíl (svaly, kondice, síla...)
Obecně dělení by mohlo být na 4x týdně, pokud chceš budovat svaly:
Tlaky na vršek (tlaky vestoje, bench press, kliky - ode všeho 4-5 sérií)
Přítahy na vršek (shyby, přítahy jednoručky, krčení ramen/farmers walk)
Nohy + břicho/core (dřepy, výpady, podsazování pánve, 2 cviky na funkční core)
Paže + břicho/abs (2 cviky na biceps + 2 cviky na triceps, 3 cviky na břicho)
posilku mam doma - jednoručky, nakladačka, horna kladka, stojany na drepy, lavicka na tlaky....takže cvičiť môžem aj každý deň, ciel su svaly bez tuku a kondicia, sila je druhoradá

Offline

saxon

před 4 týdny

Odpovědět

Re: Trénink po čtyřicítce 2x týdně

#8

Po - nohy + core
Ut - tlaky + rehab ramen
St - tahy + loaded carry
Čt - nohy + core
Pá - tlaky + rehab ramen
So - tahy
Ne - paže + abs/sixpack

Něco takového.

Při této frekvenci stačí 1 rozcvičná a 3 pracovní série na cvik a 2-3 cviky na partii.

Kamil Fila Offline

Tetsuo

před 4 týdny

Odpovědět

8 příspěvků
Strana 1 z 1

Vytisknout