High Performance Mass

48 příspěvků
Strana 1 ze 3

Pro přidání tématu nebo reagování na téma musíte být přihlášení.
Pokud nejste registrovaní, tak se prosím registrujte.

High Performance Mass

#1

Mám dotaz ohledně HPM programu:

S jakou zátěží se cvičí doplňkový tlak na spodní část těla v den, kdy Upper pressing (popř. s jakou zátěží se cvičí doplňkový tlak na vršek těla v den Lower pressing)?

Jakub E. Offline

bellito

15.04.2014 09:11

Odpovědět

Re: High Performance Mass

#2

Zátěž lehkou, já mám tak 55-60% maxima. Cílem je jen udržet jej aktivovaný...na to stačí výbušné pohyby, s opravdu lehkou vahou

Za tento příspěvek bylo poděkováno 1x.

Jakub Mach Offline

Esak

15.04.2014 09:47

Odpovědět

Re: High Performance Mass

#3

Dá se jako doplňkový cvik na vršek v Lower press day dát High pulls? (i přes to, že to ne press, ale pull)

Jakub E. Offline

bellito

29.04.2014 09:31

Odpovědět

Re: High Performance Mass

#4

High Pulls je hodně i cvik na spodek. Navíc docela náročný. Moc bych ho nezapojoval.

Kamil Fila Offline

Tetsuo

29.04.2014 11:18

Odpovědět

Re: High Performance Mass

#5

Tetsuo: High Pulls je hodně i cvik na spodek. Navíc docela náročný. Moc bych ho nezapojoval.
Co teda dát jako doplňkový cvik na vršek?
  • Push-press jsem jel minulý týden.
  • Military press jedu v Upper press day.
  • Nemám možnost jet Military press from pins (top-half?), max na multipressu.

Naposledy upraveno 19.05.2014 10:18

Jakub E. Offline

bellito

29.04.2014 12:24

Odpovědět

Re: High Performance Mass

#6

Jestlis ten program někdo četl, tak tam se dělají pořád dokola ty samé cviky

Kamil Fila Offline

Tetsuo

29.04.2014 13:07

Odpovědět

Re: High Performance Mass

#7

Tetsuo: Jestlis ten program někdo četl, tak tam se dělají pořád dokola ty samé cviky
Četl, 6 týdnů stejná kostra. Doplňkové cviky (1tlak na vršek v den lower press / 1 tlak na spodek v den upper press) nechávat stejné alespoň 2 dny za sebou.

Jakub E. Offline

bellito

29.04.2014 13:59

Odpovědět

Re: High Performance Mass

#8

Kdybych chtěl v HPM mass programu zařadit i nějaké sprinty do kopce, kam ideálně je vměsnat?

Místo Neural charge training to bude asi blbost, že? Těmi sprinty tu CNS spíš odvařím, než dobyju.

Šlo by to třeba 1x týdně dopoledne (cca 10:00), ve 13:00 dát oběd a v 15:30 Upper body press trénink (už bez doplňkového tlaku na spodek)?
Cíl? Zlepšení kondice. Ale hlavně mě ty sprinty baví.

Naposledy upraveno 15.05.2014 09:20

Jakub E. Offline

bellito

15.05.2014 09:19

Odpovědět

Re: High Performance Mass

#9

Jj, takhle dvoufázově je to ok

Za tento příspěvek bylo poděkováno 1x.

Kamil Fila Offline

Tetsuo

15.05.2014 09:30

Odpovědět

Re: High Performance Mass

#10

A po tom HIIT, kde bude tak cca 6-10 okruhů (podle toho, kolik sérií pojedu v upper body pressu), může být těch cca 2,5h (až do 13:00) bez jídla?

Nebo mám dát tak 45min po HIIT protein (15g bílkovin) a v 13:00 oběd?

Jakub E. Offline

bellito

15.05.2014 10:40

Odpovědět

Re: High Performance Mass

#11

Po HIITu klidně jez. Nemá to vliv.

Kamil Fila Offline

Tetsuo

15.05.2014 13:58

Odpovědět

Re: High Performance Mass

#12

High-Performance Mass

Ty cviky na dobytí CNS:



Co si pod tím mám představit myslím jsou to také silové cviky ale lehcí váhy více opakování neumím si to moc představit. . .

Ještě malí dotaz na předchozí reakci když chci hubnout tak po cvicení nemám jíst jak si psal 1-2 hodiny a po tom HIIT se může jíst tam nenastává ten proces po tom tréninku ?

Offline

Timpa

17.05.2014 22:47

Odpovědět

Re: High Performance Mass

#13

Celé trénink, příklady:




Výběr cviků:






Váhy malé, opakování málo.

Naposledy upraveno 17.05.2014 23:09

Kamil Fila Offline

Tetsuo

17.05.2014 23:07

Odpovědět

Re: High Performance Mass

#14

Hlavně je v tom tréninku důležitý řídit se pocitem. Když už cítíš, že výkonost se horší, tak radši přestat a udělat jen 3 opakování, než dělat další 2. Pak trénink ztrácí smysl a CNS spíš dáš zabrat, než abys ji dobyl.

Jakub E. Offline

bellito

18.05.2014 10:13

Odpovědět

Re: High Performance Mass

#15

Tak třeba cvičení na dobytí CNS 3-4 cviky na celé tělo třeba bude.

6x3-5 50-60% (Čelní dřep a tlak s velkou činkou) nevím jak se ten cvik nazývá přesně.
5x5-7 60% vápady s velkou činkou na zádech
5x4-7 60% Jednoručky šikmá lavice prsa
5x2-3 bradla triceps

Jak jsem četl potom ten článek tak to budu dělat v normální dny pořád základní cviky ? Jako mrtvoly. dřepy a podobně že ?

Offline

Timpa

18.05.2014 14:22

Odpovědět

Re: High Performance Mass

#16

Na ty videa ses asi nedíval, že? Jestli ano, tak mi řekni kdy předvádějí čelní dřepy, výpady apod.

Kryštof Slabý Offline

dv9

18.05.2014 14:33

Odpovědět

48 příspěvků
Strana 1 ze 3

Vytisknout