Gainer u žen

10 příspěvků
Strana 1 z 1

Pro přidání tématu nebo reagování na téma musíte být přihlášení.
Pokud nejste registrovaní, tak se prosím registrujte.

Gainer u žen

#1

Ahoj,
prosím vás o radu ohledně výběru vhodných doplňků výživy.
Jsem žena 39 let, 163cm, 50kg. Cvičím 2 roky, skladba tréninku nejvíce odpovídá článku Objemová rutina pro "dummies", takže základní cviky s velkou činkou a na hrazdě + nějaké přídatné izolované cviky. V posilovně cvičím 2x týdně, doma navíc s kettlebell cca 2x týdně tak 30-40 min základní cviky. Kardio moc nedělám, tak 1x za 2 týdny HIIT 20 min.
Můj cíl není nějaká zásadní transformace, s váhou jsem spokojená, klidně bych přibrala 2-3kg (ale svalů, tuk by byl taky hezký, ale bohužel se mi neukládá na místech, kde to ženám sluší). Zlepšování síly jde pomalu, ale jistě.
Problém mám s únavou a regenerací. Myslím, že mi trvá nepřiměřeně dlouho, než se z těžšího tréninku vzpamatuju a problém bude nejspíš ve výživě. Dávám si hned po cvičení ovoce (většinou banán) a tak za 30 min proteinový nápoj (váš Hydro DH32), někdy si dám proteinový nápoj i mimo tréninkové dny. Byl by pro mě lepší po cvičení gainer? Připadá mi divné, kupovat si cukry, navíc nechci přibrat tuk, jak jsem psala.
Dá se regenerace urychlit ještě nějakým jiným doplňkem?
Omlouvám se, že chci instantní rady, článků je dost, ale myslím, že situace je u žen trochu jiná, protože nabíráme o hodně hůř svaly, já tedy určitě.
Děkuju, M.

Offline

Madeleine

12.06.2017 20:50

Odpovědět

Re: Gainer u žen

#2

Gainer si nekupuj pro ženu přijímat cukry z doplnků, konkrétně z gaineru je ta největší blbost, gainer máš jen předražení cukr. Gainer je tak maximálně dobrý pro fightery, běžce, fotbalisty, atd ale né pro někoho kdo nemá obrovskej kalorickej výdej.
Tu únavu můžeš mít že přijímáš moc sacharidu já to měl taky snížil jsem sacharidy přidal tuky a už nejsem unavený.

Důležitost suplementů podle mě:
1.Vitamíny
2.Minerály
3.Tuky (omega mastné kyseliny)
A pak bych zařadil až nejaky protein ale píšeš, že máš 50kg to máš +- nějakých 70-80g bílkovin na den a to krásně ujíš z normální stravy( maso, vejce, mléčné výrobky,...)
Na ty vitamíny, minerály bych nezapomínal podporují imunytu a omega podporuje lepší činnost mozku.

K tréninku jestly cvičíš 2x ve fitku a 2x doma, tak bych mezi tréninkami dal den volna tím by se ti mohla zlepšit regenerace. A skus víc spát 6-8 hodin denně.

Za tento příspěvek bylo poděkováno 1x.

Marek Záruba Offline

Markus93

13.06.2017 17:22

Odpovědět

Re: Gainer u žen

#3

Mně to taky připadalo jako nesmysl kupovat si "cukr", ale pochopila jsem z článků tady, že problém může být ve vstřebávání živin, i když jich člověk konzumuje dost.
A nejvíc to hraje roli asi právě těsně po tréninku, jak tomu rozumím. Takže možná banán se nevstřebá dost tychle a má moc fruktózy a gainer by byl lepší?
Nebo na zlepšení regenerace raději něco z AMG řady?
Díky, M.

Offline

Madeleine

13.06.2017 19:59

Odpovědět

Re: Gainer u žen

#4

Madeleine: ale pochopila jsem z článků tady, že problém může být ve vstřebávání živin, i když jich člověk konzumuje dost.
.... a gainer by byl lepší?
Nebo na zlepšení regenerace raději něco z AMG řady?
Díky, M.
Tohle asi nemá cenu moc řešit, když nejsi profi sportovec. Pokud máš dobře vyřešenou stravu, tak to nepotřebuješ. Pokud nemáš vyřešenou stravu, tak tě to nezachrání.

Počítáš si kolik sníš kalorií/živin?

Za tento příspěvek bylo poděkováno 1x.

Tomáš P Offline

Tom

14.06.2017 21:13

Odpovědět

Re: Gainer u žen

#5

No profi teda fakt nejsem. Myslím, že stravu mám dobrou, zkusila jsem pár dní zapisovat do aplikace Myfitnesspal, která propočítává celkový příjem kalorií i podíl sacharidů/bílkovin/tuků a vycházelo mi to dobře, jen proteinů trochu chybělo.
Ale myslela jsem hlavně na tu regeneraci, tam mě fakt nic nezachrání? Tak se prostě musím smířit s věkem, jenže to je těžký, protože jinak si připadám pořád na dvacet..!
Našla jsem příspěvek Tetsua, jak mu bezvadně fungovalo AMG (nebo teda spíš jak to bolelo, když ho neměl), tak to vyzkouším.

Offline

Madeleine

14.06.2017 21:56

Odpovědět

Re: Gainer u žen

#6

Madeleine: No profi teda fakt nejsem. Myslím, že stravu mám dobrou, zkusila jsem pár dní zapisovat do aplikace Myfitnesspal, která propočítává celkový příjem kalorií i podíl sacharidů/bílkovin/tuků a vycházelo mi to dobře, jen proteinů trochu chybělo.
Ale myslela jsem hlavně na tu regeneraci, tam mě fakt nic nezachrání? Tak se prostě musím smířit s věkem, jenže to je těžký, protože jinak si připadám pořád na dvacet..!
Našla jsem příspěvek Tetsua, jak mu bezvadně fungovalo AMG (nebo teda spíš jak to bolelo,...
Tak nahoď, co cca přes den jíš a kolik Cal/živin přijmeš.

No tetsuo by to asi neprodával, kdyby mu to nefungovalo. Nebo jo? :P

Klidně to zkus. Já mám zkušenosti akorát s AMG preworkoutem.

Tomáš P Offline

Tom

14.06.2017 22:31

Odpovědět

Re: Gainer u žen

#7

AMG Post-Workout má akorát tolik sacharidů, aby to nešlo do tuku a podpořilo to účinnost aminokyselin a proteinu, které tvoří základ jeho obsahu.
Dej si dvě odměrky a ucítíš výrazně lepší regenerace.

Navyšovat hodně kalorie bych nedělal. Jediný, co má smysl sledovat u nižší tělesné váhy, jsou tuky - zda máš dost těch správných. Ujíst dost bílkovin je u nižší váhy snadné.

Za tento příspěvek bylo poděkováno 1x.

Kamil Fila Offline

Tetsuo

15.06.2017 19:50

Odpovědět

Re: Gainer u žen

#8

Jo to je pravda. Pro lidi kolem 40 a starší je potřeba víc řešit bílkoviny než třeba u teenagerů.

Jak říkám. Dobrý by bylo, kdybys napsala, kolik živin přijmeš. Myfitnesspal taky používám. Bez něj bych asi neužral, co užeru. ;) Člověk si kolikrát myslí, že snědl dost a ono ne..

Tomáš P Offline

Tom

15.06.2017 20:46

Odpovědět

Re: Gainer u žen

#9

Díky, zkusím AMG Postworkout a dám vědět, jestli ze mě bude Wonder Woman. I kdyby to byl jen poloviční zázrak, než se tu slibuje, budu nadšená.
Jím tak 1700-1800 kalorií denně
sacharidy 140-200 g
tuky kolem 80g
bílkoviny 100g (vcetne "umeleho" proteinu) - myslela jsem, že když chci nabrat svaly, musím jíst 2g proteinů na kg váhy?
nebudu tu rozepisovat konkrétní jídelníček, to nemůže nikoho bavit číst, ale jím zdravě: bílý jogurt, ovesné vločky, hodně zeleniny a ovoce, ryby min. 1x týdně, maso, rýži, brambory, ořechy, mandle. Nejím pečivo, domácí koláč si občas dám, sladkosti minimálně.
Podle článků tady jsem na hranici mentální anorexie (když se to počítá výška minus 100 minus 10 až 20%), BMI mám na dolní hranici normy. Což mi přijde divné, protože opravdu nejsem vyhublá, žádný modelkovský typ.
Takže kalorie zvyšovat moc nebudu, když jsem to zkusila, přibrala jsem 2 kila hlavně tuku.
Ještě jednou díky kluci.

Offline

Madeleine

19.06.2017 18:13

Odpovědět

Re: Gainer u žen

#10

Madeleine: Jím tak 1700-1800 kalorií denně
sacharidy 140-200 g
tuky kolem 80g
bílkoviny 100g
To by mělo stačit. Uvidíš, jak ti zafunguje AMG. Pokud to furt nebude ono, přidal bych tuky. Ty spíš sníst ráno k snídani, bez sacharidů. Tělo by pak mělo přes den primárně využívat tuk jako zdroj energie. Díky tomu by se měla zlepšit využitelnost sacharidů.

Tohle je ale potřeba vyzkoušet, stejně jako jiné diety. Každýmu vyhovuje něco jiného...

Upraveno moderátorem jk22 22.06.2017 14:29

Tomáš P Offline

Tom

21.06.2017 22:16

Odpovědět

10 příspěvků
Strana 1 z 1

Vytisknout