Zvyšování síly

8 příspěvků
Strana 1 z 1

Pro přidání tématu nebo reagování na téma musíte být přihlášení.
Pokud nejste registrovaní, tak se prosím registrujte.

Zvyšování síly

#1

Co si myslíte o tomto tréninku v kontextu zvyšování hrubé síly? Takto mám napsaný trénink. Trénink se dělí na lehký týden a těžký týden.

TĚŽKÝ TÝDEN
PONDĚLÝ:
Dřep: 10s 1-3op
BenchpPress: 10s 1-3op
Closegrip BenchPress: 5s 8-10op

STŘEDA:
Mrtvý tah: 10s 1-3op
Shyby: 6-8s 5op
Zadní delty: 5s 8-10op

PÁTEK:
Dřep:5s 5op
BenchPress: 5s 5op
Upažování(středy ramen):5s 8-10op

LEHKÝ TÝDEN: V lehký týden provádím stejné cviky akorát snížím počet serií a zvýším počty opakováni, spíš pumpuju a nepoužívám žádné pomůcky(opasek, bandáže, atd).

Marek Záruba Offline

Markus93

20.05.2017 18:53

Odpovědět

Re: Zvyšování síly

#2

A jestě doplním, že v lehký týden místo 1 klasického benche dám šikmý bench nebo šikmé jednoručky hlavou nahoru.

Marek Záruba Offline

Markus93

20.05.2017 18:59

Odpovědět

Re: Zvyšování síly

#3

Je to takový strohý a bez hlubšího smyslu (nedostatečně rozepsaný). Navíc nijak neobměňuješ periodizaci a intenzitu, doplňkových cviků máš málo. A parametr 5x5 se používá obvykle jen u začátečníků a deloadu.

Jak v tomto programu zabráníš akomodaci?

Jiří Vlk Offline

Roper

22.05.2017 14:59

Odpovědět

Re: Zvyšování síly

#4

Upravil jsem trénink co říkáte na verzi 2, chtěl bych,aby jste ho zhodnotily. Potřeboval bych pomoct s tím kolik serií a opakování, jde mi o maximální sílu svaly jsou až sekundární.

PONDĚLÝ (zaměření na nohy)
Dřep
LegPress
PředKlony s JC nebo VC (hamstringy)
DOPLNKOVĚ:
BenchPress
Upažování (ramena)

STŘEDA (zaměření na prsa)
BenchPress
Uzký BenchPress
Tlaky s jc hlavou nahoru
DOPLNKOVĚ:
Přitahy v předklonu (latysimy)
Dřep

PÁTEK (zaměření na záda)
Mrtvý tah
Tah z deficitu
Hyperextenze
DOPLNKOVĚ:
Shyby
Bradla

Naposledy upraveno 26.05.2017 20:01

Marek Záruba Offline

Markus93

26.05.2017 19:59

Odpovědět

Re: Zvyšování síly

#5

Z logiky věci se nemůžeš v jednom mikrocyklu zaměřovat na tři věci.

Nejefektivnější tréninkový způsob pro atlety, tzv. bloková periodizace (vynalezena Sověty), mimo jiné obsahuje to, že v tříměsíčním makrocyklu, respektive v měsíčním mezocyklu (složený ze čtyř mikrocyklů), se tréninkově orientuješ pouze na jeden aspekt, kterej se chystáš vylepšit. Víc aspektů je v krátký časový periodě na škodu, protože potenciál naplníš pořádně jen u jednoho z nich.

Bez urážky, ale myslím si, že na tohle nemáš moc intelekt. Stáhni si excelový rozpisy od Borise Sheika (ty 3x týdně), pokud možno z jeho oficiálního fóra/webu, a uděláš jedině dobře - budeš v tom mít přehled, rozpočítaný váhy/série/opakování/průměrnou intenzitu. Plus k němu, jako já, můžeš přidávat kondiční WODy ve volných dnech.

Naposledy upraveno 27.05.2017 10:53

Jiří Vlk Offline

Roper

27.05.2017 10:48

Odpovědět

Re: Zvyšování síly

#6

Roper: Z logiky věci se nemůžeš v jednom mikrocyklu zaměřovat na tři věci
Já myslím že on myslel, že ten trénink je koncipován tak, že jedna partie/cvik je jakoby primární. Takhle je přece sestavená většina tréninků principielně.

Úplně nechápu jak to myslíš s tím Sheikem. jel jsem loni nějakou modifikaci toho jeho tréninku do 80kg a celou dobu žiju v domění, že jeho cílem je v tom mezocyklu rozvoj DL, dřepu i benchpressu...

I Sheikův mikrocyklus vypadá přece nějak takhle:

1) dřep - bench - dřep (zaměření na nohy) + třeba lunges
2) bench - dřep - bench (zaměření na hrudník) + třeba flyes
3) tah - bench - tah (zaměření na záda) + třeba good mornings

Takže já tam vidím že cílí na 3 disciplíny a ne jen na jeden aspekt ne?

Offline

Capita

27.05.2017 12:40

Odpovědět

Re: Zvyšování síly

#7

Docela by mě zajimalo, kam a proč zmizely 4 poslední komentáře. I když asi tuším kdo je smazal a proč.

Marek Záruba Offline

Markus93

30.05.2017 16:24

Odpovědět

Re: Zvyšování síly

#8

Markus93: Docela by mě zajimalo, kam a proč zmizely 4 poslední komentáře. I když asi tuším kdo je smazal a proč.
Příspěvky byly nejspíše v rozporu s pravidly body-testu.

Offline

jk22

05.06.2017 09:55

Odpovědět

8 příspěvků
Strana 1 z 1

Vytisknout