Chci přibrat

31 příspěvků
Strana 1 ze 2

Pro přidání tématu nebo reagování na téma musíte být přihlášení.
Pokud nejste registrovaní, tak se prosím registrujte.

Chci přibrat

#1

Zdar lidi,

asi tisíckrát omílaný téma ohledně nabírání, ale myslim si, že k tomu mám trochu jinej příběh, než ostatní. Je mi 26 let, měřim 183 cm a od střední jsem měl stálou váhu 70 kilo s tim, že bych jedinej den nemyslel na to, jak přibrat. Nevynechal jsem jedinej den, kdy jsem se nepřejídal (pral jsem a peru do sebe všchno možný), než jsem si uvědomil, jak je to na hovno. Přes zimu jsem si řekl už konečně dost a přestal jsem jíst, jedl jsem jenom skutečně tehdy, kdy jsem měl hlad. Po těch letech jsem si vyzkoušel, jakej je to pocit, mít hlad. Aktuálně mám 65 kilo, aspoň jsem shodil ten příšernej pupek (vypadal jsem jak těhotnej), ale vidina toho, že přiberu jenom jediný kilo je mi tak vzdálená, až jsem z toho psychicky na dně. Mám zase strach, že když budu jíst jenom na hlad, tak budu mít za chvíli 50 kilo. Myslim si, že mám problémy s trávenim, nebo minimálně jsem si to vsugeroval, protože jsem schopnej sníst lehkou porci jídla třeba 500kcal a cejtit se nafouklej ještě klidně 6 hodin po jídle. Takže takový ty rady typu víc jez a podobný ptákoviny si nechte pro ty ufňukance, který jenom nechtěj jíst, i když můžou. Jedinej efekt jakej to u mě má, že přiberu přes pas a vypadám jak těhotnej. Rady typu trávicí enzymy a podobně si taky nechte. Štítná žláza a jaterní testy v cajku. Když si jdu zacvičit, po 15ti minutách se rozklepu, nebo párkárt zakroužim hlavou a začne se mi motat. Prostě problémy s prokrvenim, okysličenim, nebo nedostatek energie, kterou prostě z jídla nenačerpám. Motice s tim něco udělat za ty leta na bodu mrazu, hulim krabičku denně. Co mám už doprdele dělat?

Ok, abych nebyl jenom negativní. Začínám čim dál tim víc věřit tomu, že je to jenom v hlavě. Hlavní otázka je, kde vzít tu motivaci. V květnu si jdu k psychoušovi pro prášky, doufám že mi aspoň trochu opadnou ty deprese. Každopadně tu mám i takovej nástřel toho, jak bych si ten jídelák uspořádal. Ještě je potřeba předem zmínit, co vlastně dělám a jaký mám možnosti jíst během dne. Dělám zahradníka, pracuju od pondělí do pátku v průměru kolem 6-8 hodin. Možnost jíst v práci bych si sice našel, ale jsem člověk, kterej když vezme do ruky lopatu, tak u toho prostě ze zásady nejim a prvně si nejdřív odmakám to svoje. Vůbec nemám problém s nabíránim svalů, vzhledem k tomu, co dělám, jsem vyrýsovanej až tak, že to ani nepotřebuju. Po práci nemám vůbec náladu řešit jídlo a ještě stát v kuchyni a vařit si, radši si zajdu na pivo a uvolnim stres. Nicméně našel jsem si na netu produkt, kterej tak nějak na první pohled, co jsem koukal, dokáže skloubit moje požadavky - jednoduchost připravy jídla bez tepelný úpravy což mi vyhovuje hlavně v pracovní době, finance celkem ok a hlavně ze zdravotního hlediska cajk až na nějaký menší otazníky celkově kolem plnohotný náhrady jídla. Je to ta Mana, o který tu psal už tetsuo ňějaký 3 roky zpátky. Jel bych 5x denně 400kcal dávku + k tomu, abych to dohnal alespoň na nějakých 3000kcal denně, si dával doma snídani, kterou už mám docela zajetou - vločky 70g, 3 vajíčka, 20g mandlí a ňáký ty semínka + k tomu někdy běheme dne ještě jedno ňějaký random jídlo kvůli pestrosti stravy. Jak to vidíte a mátě nějaký názory, nebo zkušenosti ohledně many? Názory typu - je tam protein ze sojovýho izolátu a podobný hovna si taky ušetřete. Dík.

Naposledy upraveno 23.04.2017 20:49

Tomas Srp Offline

Slachounek

23.04.2017 20:32

Odpovědět

Re: Chci přibrat

#2

Nejdřív píšeš, že nechceš rady typu jez více a ve druhém odstavci sám píšeš, že si koupíš Manu abys jedl víc kalorií, hmm....Pokud si místo vaření, raději zajdeš na pivo tak to taky nemůžeš čekat zázraky. Musíš něco obětovat abys měl to co chceš. Mě taky štve, že vaření a chystání jídla zabere čas, ale je to potřeba udělat. Pro nabírání je potřeba vyřešit stravu, trénink a regeneraci a o tréninku, jestli jsem si dobře všiml, jsi se nezmínil.

Offline

Maty

23.04.2017 21:11

Odpovědět

Re: Chci přibrat

#3

Ok, napíšu to úplně polopaticky. 1. mám strašný nervy a serou mě lidi jenom se na ně podívám. 2. mám maniodepresivní nálady, buď sem totálně uzemněnej, nebo se nakopnu po dobrym kafy a cejtim se nesmrtelnej. Ale neni tu pro mě žádnej zlatej střed kdy se dá nějak z dlouhodýho hlediska udržovat schůdnej režim. Je to spíš otázka na psychiatra, ale tak trochu i doufám, že si dokážu najít jednoduchou cestu, která k nečemu povede.

Půl roku zpátky jsem zkoušel jídelák od Martina Škáby, měsíc jsem jedl věci, o kterých ani většina populace neví, že existujou. Pointa toho všeho ve zkratce byla hlavně jednoduchá stravitelnost, suroviny bohatý na enzymy, probiotika, minerály, vitamíny, vlákninu. Výsledek byl ten, že to moje tělo nezvládlo a týden jsem si prošel peklem s nemocí s trávenim, kterou jsem nikdy neměl. Po necelých dvou měsících jsem se na to vysral, nikam to nevedlo. Netvrdim, že jsem všechno dodržoval úplně důsledně, ale velkou roli v tomhle hrála hlavně psychika podle mě.

Proto si hledám jednoduchou cestu k dosažení klidně i menšího cíle, která nebude tak psychicky náročná. Chci jíst hodně, abych přibral, ale zároveň tak, abych se cejtil lehce a měl energii po jídle. Proto mana, proto se ptám na zkušenosti, zase nechci zbytečně vyhodit 6 tisíc do vzduchu.

Jestli taky někdo máte co říct k tomu, že se rozklepu po 15ti minutovym intezivnim tréninku, párkrát jsem mi stalo, že jsem viděl jakoby hvězdičky, motá se mi hlava po zakroucení hlavou, nebo ani nejsem skoro vůbec schopnej šlapat na kole, svaly mě bolej jako kdybych jel tour de france, tak si to rád poslechnu.

Naposledy upraveno 23.04.2017 21:53

Tomas Srp Offline

Slachounek

23.04.2017 21:46

Odpovědět

Re: Chci přibrat

#4

To co píšeš je nezvyklé, rovnou řeknu, že asi moc neporadím, ale ta Mana by možná trochu pomoct měla. Tady na fóru je jeden uživatel co má nějaké problémy s příjmem potravy, možná to máte něco podobného i když nevím jestli býval na tom i psychicky špatně. A k tomu tréninku,jezdíš jen intenzivní tréninky? prostě se snažíš jet od začátku naplno abys toho udělal co nejvíc? jestli jo tak zkus trochu ubrat na intenzitě a na lepší okysličení je dobrý inosine. Pokud se ti motá hlava tak můžeš mít nízký tlak nebo hypoglykémií, ale přenechal bych slovo někomu zkušenějšímu.

Offline

Maty

23.04.2017 22:46

Odpovědět

Re: Chci přibrat

#5

Podle složení mi MANA připadá jako hodně, hodně předražený gainer. Podle mně, kdyby sis koupil nějaký obyčejný syrovátkový protein a přimíchal k němu maltodextrin, tak na tom budeš stejně za zlomek peněz.

Martin Prchal Offline

checht777

24.04.2017 08:21

Odpovědět

Re: Chci přibrat

#6

To co popisuješ mi nezní jako něco, co by měla posoudit parta kluků, co ráda zvedá činky (a tím nijak nechci shazovat znalosti nikoho tady), nýbrž doktor. Jinak souhlasím s komentem výše, že Mana je předražená nafouknutá bublina a sám si uděláš lepší, případně bych volil třeba MRP tady z e-shopu. Je to jedno, protože horší než Mana není skoro nic.

Martin Štencel Offline

Torio

24.04.2017 16:46

Odpovědět

Re: Chci přibrat

#7

Taky jsem koukal po gainerech, to si radši koupim mixér a místo rychlýho cukru si namixuju ňějaký vločky ideálně pohankový bez lepku s proteinem a burákovym máslem. No nevim, dneska jsem měl vnuknutí, že si s tim jídlem ještě chvíli počkám.

Každopádně je tu třeba nějakej doktor? :D Vlastně by mě docela zajímala diagnoza toho klepání po tréninku apod. Jinak já moc netrénuju, stačí mi to co mám v práci těch 6-8 hodin s krumpáčem, nebo lopatou. Ale minulý léto jsem právě jezdil tak jednou týdně 5km na kole na venkovní workoutový hřiště, dal si tam pár hrazd, dipů, dopumpoval klikama a už jsem se klepal no. Ale jsem docela dříč, dám si třeba i o 5 opakování víc, než cejtim svojí hranici. 15-20 minut cvičení.

Tomas Srp Offline

Slachounek

24.04.2017 16:56

Odpovědět

Re: Chci přibrat

#8

Chocholouška vyzkoušej,,tady dostaneš rady tipu co jíst a cvičit přes hlavu tady nenajdeš lidí...

Denis Offline

Denny

26.04.2017 12:33

Odpovědět

Re: Chci přibrat

#9

Podle toho co jsem tak z tvého psaní zpozoroval tak :

1.uzdrav si GIt (mas ho proste ve sračkách proto to co si popisoval)

2. zlepši hormonální optimalizaci (to jsou ty tvoje deprese nálady)
nastuduj si hormony za chvilku vyjde od Česlíka na to dělaný protokol kde bude vysvětleno vše tak doporučuji pak zakoupit = tohle ti hodně pomůže i skrz tvoje nálady protože mas proste jenom rozhozeny hormony a proto jednou mas deprese a jednou mas pocit ze můžeš vše^^ až si srovnáš hormony zlepši se ti i tohle

3. trénink zaměřený na růst svalů proste bez spraveného tréninku nikdy nenabereš

4. Žádný prášek od doktora ti na deprese nepomůže protože většina doktorů neřeší příčinu nahází ti milion prášku co tě oblbnou budeš na nich závislý ale pak ti to bude stejně k ničemu když nevyřešíš příčinu.
5. Suplementuješ kvalitní formu magnesia? vitaminy/minerály? pokud ne začni .

6. dávám ti jen obecné rady protože si nevypsal jak se chováš po tréninku co po něm jíš/piješ jaký máš spánek jestli si kafenarkoman atd

strava/trenink/regenerace/git/hormonální optimalizace/zlepšit svoji úroveň detoxikace

hjhj Offline

Three

27.04.2017 08:34

Odpovědět

Re: Chci přibrat

#10

Co je to Glt? A co teda doporucujes na ty hormony? Jinak suplementuju - rejzovej protein + hrachovej protein behem prace, zelenej jecmen, nextgen pro, ted jsem si jeste dokoupil v albertu v akci za polovinu vapnik-horcik-zinek :D

Co se tyce ty stravy, tak pred tim, nez jsem vyjel na kolo jsem si dal klasicky naky vlocky, bilkovinu, tuky a obcas zeleninu, aby tam byla i nejaka vlaknina v mnozstvi, ktery ujim. Cejtim se po tom tezce a pravda je, ze se mi o dost lip trenuje na lacno. Jinak diky za rady.

Jo objednal jsem si ten MRT at mam neco do prace. Jinak jim dost random, naky housky, neco smazenyho, obcas prolozim necim zdravejsim, ale skoro vubec to nehrotim.

Naposledy upraveno 27.04.2017 19:33

Tomas Srp Offline

Slachounek

27.04.2017 19:31

Odpovědět

Re: Chci přibrat

#11

Na špatnou chuť k jídlu je dobrá marihuana ... Večer si dáš před večeří a rázem máš v sobě 2k kalorií. ( nemusíš automaticky jíst čokoládičky, funguje to i na normální stravu)
Zároveň ti to může pomoci s depresema nebo cos to psal, že máš. Přestaneš řešit zbytečnosti ( ne každýmu vyhovuje).
Samozřejmě tě nenabádám, aby se z tebe stala dobrovolně smažka, ale říkám, že se z trávy dá vytěžit víc, než jen dočasná otupělost.

Za další přestaň brečet a prostě to jídlo přes den do sebe narvi. Já jim skoro do poblití, jo sere mě to, ale my hubený zmrdi prostě tohle musíme přetrpět. Ráno je nejhorší. Můžeš zařadit nějaké shaky. Příklad: půl litru mléka, 50-100g vloček, protein/ cottage, třebas trochu zmrzliny/dochutit třeba kakaem/cukrem. K tomu nějaké ořechy.. 1000kcal jen to fikne.

Začni a postupně přidávej porce, tělo si zvykne. Najeď na nějaký základní silový trenink. Např starting strength od Marka Rippetoe. Jednoduchá struktura, Výsledky rychlé. Na YT spousta dokumentace ke všem silovým cvikům.

Klepání po tréninku/ při tréninku bych řekl může být právě nedostatečným množstvím energie.
Zrovna včera jsem to zažil taky, kdy jsem uprostřed dřepů nezvládal, kvůli tomu, že jsem dva předchozí dny jedl málo sacharidů.

Snad si z toho vemeš co nejvíc, kdyžtak se ptej.. Hlavně to nevzdávej kurva


Edit: ještě, pokud to myslíš vážně, si stáhni aplikaci MyFitnesspal a zapisuj si poctivě všechno co sníš.

Naposledy upraveno 28.04.2017 13:24

Tomáš P Offline

Tom

28.04.2017 13:19

Odpovědět

Re: Chci přibrat

#12

Tom a Slachounek

Nejsme to co sníme ale to co dokážeme strávit (citát od známého trenéra)

:konečně pochopte ze je vám úplně k hovnu ze do sebe narvete tunu jídla když vám to tělo z toho stejně ty živiny nevezme (jednoduše zainvestovany peníze do jídla a to jídlo spláchnete do záchodu ve formě sračky )

Pro přeměnu postavy/zlepšení zdrávy/zlepšení hormonální optimalizace musíte úplně vždy vyřešit jako první zdravý GIT (trávicí soustavy)

1.když tam po ránu pošlete vločky(jakýkoliv sacharidy) nedivte se že nemáte výsledky

2. když do sebe cpete tuny jídla nedivte se že nemáte výsledky

3. Když neřešíte git nedivte se že nemáte výsledky

4. Když neděláte trénink pro hypertrofii svalu nedivte se že nemáte výsledky

5. Těžce nabírající jedinci naberou Váhů (svalovinu ne třiprdeletuku bez svaloviny)

Až zlepši GIt => zlepšení přijmu živin z potravy => nemusíte jist toho tuny => zlepšeni svoji vlastni detoxikace pokud kouříte 2 krabičky denně nediv se pokud nemáš od narozeni velkou detoxikační schopnost že výsledky nemáš => našprtejte si hormony jak na co reagují jejich prekurzory co je naopak stopuje atd jednoduchý příklad zaposiluješ si a po tréninku v posilovně si dáš kávu/energiták co to znamená ? ze neregeneruješ protože kofein tě přepne do bojového režimu^^ to znamená ze nez bude polocas rozpadu kofeinu tak neregenerujes (nemáš anabolické prostředí = zjednodušeně nebudeš nabírat

Já vám tady nevypíšu řešení chci vás popostrčit ať si ho najdete a date do toho nějakou snahu ¨

Jednu radu dam a ta je hodně důležitá klasická fitness příručka vám nepomůže protože jíst podle fitness je k hovnu (například úplně na hovno snídaně který akorát kazí vaší snahu něco dokázat

A říkal jsem kvalitní Magnesium atd a ty si koupíš v Albertu (to už tě má napadnout že to bude sračka) nejhorši kombinaci
vápnik-hořčik-zinek: Zinek sdílí s magnesiem stejné transportní receptory takže je musíš brát odděleně další věc vápník je dobrý brát s D3 a to nejdůležitější bude to tam v nejhorších formách typuji ve formě oxidu co je pro tělo 0 využití a ješte ti to odbourá tvoje minerály z těla tleskám supr koupě :D

Mg bud jako citrat a nebo bisglycinat hořečnatý zinek jako pikolinát zinečnátý

Slachounek Tvé deprese mohou být taky způsobený nedostatkem hořčíku .)

Naposledy upraveno 28.04.2017 16:32

Za tento příspěvek bylo poděkováno 1x.

hjhj Offline

Three

28.04.2017 16:31

Odpovědět

Re: Chci přibrat

#13

Jak bych poslouchal Adama Cestlika, vudce sekty, ktery vydelava na tom, ze presvedci lidi, ze nasli svaty gral treninku. Problem je v tom, ze jak on tak jeho ovecky nevypadaji lip, nez ti co basti na snidani vlocky

Tomas Vlcek Offline

vlkisek

28.04.2017 21:07

Odpovědět

Re: Chci přibrat

#14

Three - nejsi náhodou z Prahy? :D Myslis, ze bys mi dal na sebe nejakej kontakt? Klidně bych se i domluvil, ze ti za to neco dam. Strašně se mi ten tvuj přístup líbí, je to víceméně to samý, co mě učil Martin Škába. Ten mě učil hlavně kombinovat potraviny, zařazovat superpotraviny, čeho si všímat na etiketách apod. Pointa hlavně očista střevní mikroflory a lehká stravitelnost. Ale prostě jsem to neudržel ať už po stránce finanční, tak mě i demotivovalo to, že za měsíc nedělám vůbec žádnej progres. Normálně jsem si každej den zapisoval všechno i na gramáž na kaloricketabulky, můžu ti klidně poslat pdf.

Tohle je třeba snídaně:

pohankové vločky Albert Bio 1x porce (40 g) 127 kcal
Bio tempeh smažený 60x 1g 177 kcal
jablko Golden Delicious 2x 100g 133 kcal
mandle Nature Park 20x 1g 115 kcal
chia semínka 7x 1g 35 kcal
semínka dýňová 7x 1g 36 kcal
fermentované zelí 1x 100g 0 kcal

oběd:

quinoa vařená 30x 1g 36 kcal
filety z candáta s kůží 2x 100g 140 kcal
zelenina průměr 1x 200g 57 kcal
avokádo čerstvé 80x 1g 195 kcal
selský jogurt bílý 3,5% Hollandia 60x 1g 40 kcal
mandle Nature Park 10x 1g 58 kcal
lněné semínko drcené 1x porce (5 g) 24 kcal
Slunečnice loupaná 1x porce (5 g) 29 kcal

Zajímalo by mě hlavně, jak ty to vidíš s tim jídlem nějak konkrétněji. Nechci se ptát hloupě co konrétně snídat, ale co konrétně bys snídal? :D

Jinak k těm hormonum, to je zase tak nekonkrétní, že ňákej internet, kde jedna stránka vyvrací druhou, mi asi moc nepomůže.

Tomas Srp Offline

Slachounek

28.04.2017 22:08

Odpovědět

Re: Chci přibrat

#15

To by mě zajímalo, co to je za způsob. Trochu se o tom rozepiš nebo pošli nějakej článek.
Nějak netušim, co googlit.

Každopádně já výsledky mám. Tělo si prostě zvykne. Já když začínal, tak jsem samozřejmě měl průjmy, ted jsem v cajku. Snídám jen tuky a až přes den sacharidy a únavu po jídle neznám.

Nechce se mi věřit, že člověk s ektomorfim metabolismem může vyrůst na něčem co postoval Šlahounek. Ale třeba mě vyvedeš z omylu.

Tomáš P Offline

Tom

28.04.2017 22:44

Odpovědět

Re: Chci přibrat

#16

vlkisek osobně si myslím že postavu má Česlik ok

k tomu že jak říkáš ty ovečky od Česlíka vypadají hůře je taky jeden z důvodu ten že spousta lidí co si koupí nějaký jeho protokol ho pochopí třeba jen z poloviny(špatně ho cvičí, nejsou připravený skrz mobilitu/ mají špatnou techniku atd atd )ale když se v tom trošku vyznáš tak to má velký význam a nemůžeš srovnávat lidi co cvičí aby si zlepšili zdravý atd k někomu komu je zdrávy u prdele hlavně že zvedne na bench velkou váhu bez techniky aby si za 2 roky dojebal ramena atd nebo tam něco poslal aby byl velkej^^

A veškeré principy Česlíka fungujou pro naturální jedince

hjhj Offline

Three

29.04.2017 06:46

Odpovědět

31 příspěvků
Strana 1 ze 2

Vytisknout