Kůra pro obnovu svalů a regeneraci po operaci

11 příspěvků
Strana 1 z 1

Pro přidání tématu nebo reagování na téma musíte být přihlášení.
Pokud nejste registrovaní, tak se prosím registrujte.

Kůra pro obnovu svalů a regeneraci po operaci

Zdravím,

před 2 lety jsem byl na operaci s kolenem, i přes trénink se mi už na tu nohu nepodařilo obnovit svaly aby byly stejné jako na zdravé noze. Cca před měsícem jsem si koleno na již operované noze zranil a budu asi muset na operaci.

Chtěl bych tedy po operaci dát jednu kůru abych si nohu co nejdříve osvalil a urychlil regeneraci. Aby se něco takového znovu neopakovalo.

Můj dotaz zní, zda má něco takového smysl? Popř. jaké látky a v jakém dávkování zvolit? Jak daleko po operaci? Skočit do cvičení rovnou s kůrou nebo začít pozvolna a kůru nasadit po nějaké době?

V sypání jsem úplný laik, uvažoval jsem o peptidech, ale to mi tady bylo tak nějak rozmluveno :) Takže bych Vás všechny rád poprosil o radu v tomhle směru.

Díky moc.

Naposledy upraveno 28.03.2017 21:23

Sedy

28.03.2017 21:22

Odpovědět

Re: Kůra pro obnovu svalů a regeneraci po operaci

1) S peptidy je problém, že nemusí být pravé a že stojí několikrát tolik co steroidy.

2) Kůru by ti nikdo moc veřejně rozepisovat neměl. Obecně známo je, ž stanozol šlachy poškozuje, naopak nandrolon léčí. Brát samotný nandrolon je nesmysl, protože silně potlačuje vlastní produkci testosteronu.
Oblíbený prostředek na regeneraci kloubů je růstový hormon.

Za tento příspěvek bylo poděkováno 1x.

Kamil Fila Offline

Tetsuo

28.03.2017 22:31

Odpovědět

Děkuji.

Naposledy upraveno 28.03.2017 22:46

Sedy

28.03.2017 22:41

Odpovědět

Rád bych se tomuto tématu vrátil. Mám jedno koleno po operaci menisku a druhé mě zlobí a začíná i nově to operované. Je nějaká možnost díky AS kolena rychleji osvalit? Klidně do SZ pokud to někdo nechce rozepisovat. Opravdu se v tom nevyznám.

Moc díky

Jakub S Offline

bukaj

03.04.2017 12:53

Odpovědět