Výživa po pozdním večerním tréninku

4 příspěvky
Strana 1 z 1

Pro přidání tématu nebo reagování na téma musíte být přihlášení.
Pokud nejste registrovaní, tak se prosím registrujte.

Výživa po pozdním večerním tréninku

#1

Ahoj,
pořád nevím, jak ideálně skloubit večerní trénink (cca 20:00 - 21-40) a výživu při/po něm. Do půlnoci chci jít spát a v 11 večer se cpát masem a za půl hoďky do postele asi nic moc - mám pak pořád průjmy.

Jak a co si prosím ideálně dát? Napadly mě BCAA během tréninku a pak asi taky něco tekutýho? Klasickej gainer? Jsem ekto, level míč, takže cukry nejsou problém.

Dikes!

Jan Frič Offline

Hugisek

22.03.2017 19:41

Odpovědět

Re: Výživa po pozdním večerním tréninku

#2

Ano, gaineru, klidně velké množství - 150-200 g. A nějaké ořechy, mandle...

Za tento příspěvek bylo poděkováno 1x.

Kamil Fila Offline

Tetsuo

22.03.2017 20:47

Odpovědět

Re: Výživa po pozdním večerním tréninku

#3

Rychlé jídlo co nedělá problém při trávení je kus-kus+mražený zelenina(půl na půl), mozzarella light/šmakoun, olivy,kapari,kari,čubrica...
K zelenině do toho občas dám mražený hrášek nebo konzervovnaou kukuřici.

Na pánvi bez tuku povařit tak 0,2l vody se zeleninou,hráškem... 2 min, kuskus, s mozzarellou, přikrýt a za 5 minut bez vaření hotovo.
Protebe vše plnotučné .)

Za tento příspěvek bylo poděkováno 1x.

Offline

kernel

24.03.2017 12:33

Odpovědět

Re: Výživa po pozdním večerním tréninku

#4

Kromě šmakounu, mozarelly, ricotty a řeckého odtučněného jogurtu nebo holandského skyru může být i nějaká ryba, ideálně asi treska nebo pstruh.

Kamil Fila Offline

Tetsuo

26.03.2017 18:34

Odpovědět

4 příspěvky
Strana 1 z 1

Vytisknout