Těžké záda v jeden den a sumo mrtvé tahy na druhý den.

3 příspěvky
Strana 1 z 1

Pro přidání tématu nebo reagování na téma musíte být přihlášení.
Pokud nejste registrovaní, tak se prosím registrujte.

Těžké záda v jeden den a sumo mrtvé tahy na druhý den.

#1

Zdravím , mám takový hloupý dotaz rád bych dělal mrtvolu 2x týdně jednou klasiku se zády a jendou sumo mrtvé tahy v treninku nohou. muj dtaz zní zda není uplná blbost jezdit sumo mrtvoly když den předtím jedu shyby se zatěží a přítahy v předklonu.
Jinak celý rozpis by vypadal +- takto:
1.den prsa+záda(bench , shyby . njěaký pumpovací cvik na prsa, přítahy v předklonu)
2.den nohy(sumo tahy a lehký dřep)
3.den ramena + ruce
4. volno
5. den prsa+zada (klasické mrtvoly,kliky na bradlech, shyby podhmatem + pumpovačka prsou)
6. den nohy(přední dřep)
7. den ramena + ruce
v případě dalších potřebných informací k doplnění aby mohla být otázka zodpovězena stačí říct rád dodám :)

Marcel Ščerba Offline

Raven

10.01.2017 17:39

Odpovědět

Re: Těžké záda v jeden den a sumo mrtvé tahy na druhý den.

#2

Nejezdil bych přítahy v předklonu s velkou činkou ale s jednoručkou s oporou kolene o lavičku.

Sumo tahy jsou skvělé na rozvoj dynamiky a síly, kolem 60-65 % maxima. Dají se jet i jako hlavní cvik, ale spíš bych jel těžší dřep a lehčí sumo.

Kamil Fila Offline

Tetsuo

11.01.2017 14:32

Odpovědět

Re: Těžké záda v jeden den a sumo mrtvé tahy na druhý den.

#3

Dobrá určitě zařadím přítahy s jednoručkou , ale moje otázka je spíše zda nebude kontraproduktivní na rozvoj síly a hmoty zařadit sumo tahy na druhý den po těžkém tréninku zad :-)

Marcel Ščerba Offline

Raven

11.01.2017 14:42

Odpovědět

3 příspěvky
Strana 1 z 1

Vytisknout