Tlaky s jednoručkami na prsa

6 příspěvků
Strana 1 z 1

Pro přidání tématu nebo reagování na téma musíte být přihlášení.
Pokud nejste registrovaní, tak se prosím registrujte.

Tlaky s jednoručkami na prsa

#1

Ahoj všichni,chtěl bych se zeptat,jedná se tlaky s jednoručními čínkami jak na rovné,tak na šikmé lavici a moje otázká zní:jak hodně mám jít s rukama dolů ve spodní poloze?koukal jsem na pár videí a každý to dělá trochu jinak,já to jezdím že mám ruce ve spodní poloze zhruba těch devadesát stupnů a dnes mi kámoš řekl že to dělám blbě a že musím jít co nejníže,ale já zase četl že jakmile se jde níž přetěžují se jen ůpony a prsní svaly se už více neprotahují,tak se ptám vás zkušenějších.Moc děkuji za rady a připomínky.

Offline

pospajoker

10.01.2017 03:26

Odpovědět

Re: Tlaky s jednoručkami na prsa

#2

Čím větší rozsah pohybu, tím větší stimulace pro růst svalů.
Možná zvládneš menší zátěž než při spuštění jen na úroveň cca 90 stupňů, ale pro svaly je to lepší než omezenější rozsah pohybu, který navíc vede ke zkrácení svalů.

Zkus a uvidíš, z čeho lépe ucitíš svaly.

Offline

pavelpale

10.01.2017 13:49

Odpovědět

Re: Tlaky s jednoručkami na prsa

#3

Ok,děkuji za odpověd,ještě jedna otázka:u tlaku jednoruček v sedě na ramena je to asi to samé že?myslím rozsah pohybu.

Offline

pospajoker

10.01.2017 19:52

Odpovědět

Re: Tlaky s jednoručkami na prsa

#4

Ano, je to stejné.
Čím větší rozsah pohybu s jednoručkami, tím lepší.
Osobně si raději dávám menší zátěž a cvičím tlaky na ramena v maximálním rozsahu pohybu. To znamená ve spodní pozici pouštím jednoručky skoro až k ramenům a v horní pozici nepropínám lokty úplně, abych je nezamknul.

Za tento příspěvek bylo poděkováno 1x.

Offline

pavelpale

11.01.2017 05:43

Odpovědět

Re: Tlaky s jednoručkami na prsa

#5

Rozsah pohybu by měl být co největší, ale neměl by způsobovat bolesti šlach, vazů, úponů a kloubů. Je to banální poučka, ale zásadní. Každý má jinou pohyblivost kloubů a měl by to respektovat.

Podstatné není jenom maximální (rozumné) protažení svalů, ale celkově délka série a udržování nepřerušovaného napětí ve svalech. Čili co nejmenší pauzy v horní fázi a naopak pokus o pomalejší spouštění a krátké podržení v dolní fázi tlaku.

Za tento příspěvek bylo poděkováno 1x.

Kamil Fila Offline

Tetsuo

11.01.2017 13:44

Odpovědět

Re: Tlaky s jednoručkami na prsa

#6

Jasný,v pondělí to mám jet tak vyzkouším větší zozsah pohybu a uvidíme.Oběma vám děkuji za odpovědi.

Offline

pospajoker

11.01.2017 16:56

Odpovědět

6 příspěvků
Strana 1 z 1

Vytisknout