Incline dumbbell row

2 příspěvky
Strana 1 z 1

Pro přidání tématu nebo reagování na téma musíte být přihlášení.
Pokud nejste registrovaní, tak se prosím registrujte.

Incline dumbbell row

#1

Měl bych tři dotazy na tenhle cvik.

1) Je nějakej rozdíl mezi tím, když tenhle cvik provádím s vystrčenou hlavou, jako tady:
http://cdn.shopify.com/s/files/1/0264/3407/files/inclinedumbbellrow5x3_grande.jpg?1642
A tím, když ho provádím s hlavou zabořenou do opěrky?
https://www.t-nation.com/img/photos/07-ew-002-ib/image002.jpg
Ta první varianta mi přijde přirozenější. Ale vždycky, když vidim nějaký fotky/videa na T-nation, tak to tam dělam vždycky takhle.
Tipuju, že je to asi jedno, ale za dotaz nic nedám

2) Je tenhle cvik i na biceps, nebo mám ty činky vyloženě tahat zádovými svaly?

3) Je nějakej rozdíl mezi incline dumbbell row a inverted ow v zapojení svalů (když pominu fakt, že inverted row je samozřejmě i na střed těla a trochu asi i na nohy)?

Díky za odpoveď.

Offline

mibro

28.12.2016 18:48

Odpovědět

Re: Incline dumbbell row

#2

Když je hlava neopřená, zapojují se víc svaly na krku a podél páteře, je možné, že se méně zapojují latissimy a mezilopatkové svaly.

U opření hlavy se asi dá víc soustředit na latissimy.

Biceps by u těchto přítahů zabíral nejvíce, kdyby se používal podhmat a dva kettlebelly (kdysi jsem na tohle téma četl článek, který se snažil najít biomechanicky nejvýhodnější cvik na bicepsy, který by šlo cvičit často.)

Jinak je to hlavně cvik na záda.

Tady něco o zapojení bicepsů u cviků na záda (čísla v prvním sloupci)
https://www.t-nation.com/training/inside-the-muscles-best-back-and-biceps-exercises

Obecně platí, že cviky s činkami zapojují všechny svaly více než obrácené přítahy s vlastní vahou (a platí o přímou úměrou u váhy činek)

Kamil Fila Offline

Tetsuo

28.12.2016 21:01

Odpovědět

2 příspěvky
Strana 1 z 1

Vytisknout