Sheiko - specializace na bench press (4 týdny)

13 příspěvků
Strana 1 z 1

Pro přidání tématu nebo reagování na téma musíte být přihlášení.
Pokud nejste registrovaní, tak se prosím registrujte.

Sheiko - specializace na bench press (4 týdny)

#1

- V šestém poli je již uvedená určitá váhová hodnota, která lze samozřejmě přepsat vůči osobnímu PR.

- Po čtyřtýdenní specializaci by měl následovat 2-3 denní odpočinek a po něm test maxima, kdy by se nemělo chodit přes 3 opakování.

- Pokud jste začali a nevíte PR u incline benče a pin pressu, tak je dobrý odečíst 20-25kg z maximálky na klasickým benči a z toho vycházet.

















Naposledy upraveno 10.08.2016 17:23

Za tento příspěvek bylo poděkováno 2x.

Jiří Vlk Offline

Roper

10.08.2016 17:15

Odpovědět

Re: Sheiko - specializace na bench press (4 týdny)

#2

něco takového bych si chtěl hrozně někdy vyzkoušet. To musí být progress

Offline

Capita

10.08.2016 17:45

Odpovědět

Re: Sheiko - specializace na bench press (4 týdny)

#3

Paráda! Díky Ropere.

Dmitry Danchenko Offline

Dmitry

10.08.2016 17:49

Odpovědět

Re: Sheiko - specializace na bench press (4 týdny)

#4

Podle čeho se tam nastavují ty procenta?

- podle aktuálního maxima?
- podle aktuálního maxima který lehce nadsadíš?
- 100% je předpoklad čeho bys chtěl dosáhnout?

Protože když jsem si to cvičně přepočítal na svoje parametry, tak mi to přišlo dosti lehký. Nebo to jen vypadá na papíře a když takhle bušíš bench "obden" tak je náročnost právě v té pravidelnosti?

(poznámka: dělat takhle často bench musí bejt šílenej záhul na ramena ne?)

Offline

Capita

11.08.2016 08:57

Odpovědět

Re: Sheiko - specializace na bench press (4 týdny)

#5

Capita: Podle čeho se tam nastavují ty procenta?

- podle aktuálního maxima?
- podle aktuálního maxima který lehce nadsadíš?
- 100% je předpoklad čeho bys chtěl dosáhnout?
Jo, podle aktuálního maxima. Maximálku si můžeš nadseknout, není problém, ovšem počítej s vyšší náročností (já si u incline benče nadsekl PR o 7,5kg a u tahu o 12,5kg).

Nicméně se vyvaruj zmenšování/podseknutí maximálky. K tomu je vcelku vtipná tahle citace:
Termín podseknutí přímo nesnáším. Pokud někdo chce podsekávat váhy, ať necvičí Sheika, ale dělá něco jiného, třeba hraje šachy.
Jinak jsou popsány zkušenosti jednoho liftera (nejedná se o tuhle specializaci, ale o komplexní tréninky od Sheika):
http://www.osvalech.cz/trenink/item/204-sheiko-cms-ms-shrnut%C3%AD-zku%C5%A1enost%C3%AD/204-sheiko-cms-ms-shrnut%C3%AD-zku%C5%A1enost%C3%AD
Capita: Protože když jsem si to cvičně přepočítal na svoje parametry, tak mi to přišlo dosti lehký. Nebo to jen vypadá na papíře a když takhle bušíš bench "obden" tak je náročnost právě v té pravidelnosti?
Zdání klame. Objem sérií pocítíš, neboj. Nejprve ale odjeď klasický celý programy (mám na mysli ty přípravné fáze), aby sis zvykl.
Capita: (poznámka: dělat takhle často bench musí bejt šílenej záhul na ramena ne?)
Je to záhul, ale v tom tkví ten princip. Variabilitou vah bojuješ proti akomodaci a akumuluješ pozitivní a negativní efekty tréninku. Pak postupně snižuješ postupně objem práce a odstraňuješ negativní dopady - superkompenzace.

Za tento příspěvek bylo poděkováno 1x.

Jiří Vlk Offline

Roper

11.08.2016 13:13

Odpovědět

Re: Sheiko - specializace na bench press (4 týdny)

#6

Roper: ...
díky moc. Já se na ten program nechystám, důvody:

1) nezvládám to časově (práce).

- U mě by to potom vypadalo: W1/D1 (2 dny pauza) W1/D2 (3 dny pauza) atd... Což by úplně rozbouralo princip té periodizace...
+ někdy musím trénovat dva dny po sobě, což by tady byla imho smrt

2) snažím se rovnoměrně věnovat trojici tah-dřep-bench. Z pohledu mých cílů nemá smysl vrhnout se jen na bench (i když ten mám slabej a rád bych ho zlepšil to zase jo:))

Vyptávám se spíš proto, abych pochopil jak pracuje s váhama v jednotlivých jednotkách a jak to navyšuje, abych z toho mohl něco ukrást a upravit si to pro svou potřebu...

Offline

Capita

11.08.2016 15:52

Odpovědět

Re: Sheiko - specializace na bench press (4 týdny)

#7

Právě proto se drž toho dvojfázového cvičení cviku v jeden den.

A ještě si na YouTubku vyhledej cviky:

- clean pull (na sílu úchopu ; na dynamiku ; je to polovina full/power cleanu, technicky primitivní)
- snatch pull (na sílu úchopu)
- jerk dip (na dynamiku core)
- rack front squat
- BTN press
- snatch-grip high pull from blocks
- muscle snatch
- hang snatch
- power clean

Jedná se o takovej mix nenáročných vzpěračskejch cviků, který jsou ovšem efektivní. A lze je přidat ke klasický lifteřině.

Za tento příspěvek bylo poděkováno 2x.

Jiří Vlk Offline

Roper

11.08.2016 19:58

Odpovědět

Re: Sheiko - specializace na bench press (4 týdny)

#8

Jiří Vlk Offline

Roper

21.03.2017 13:22

Odpovědět

Re: Sheiko - specializace na bench press (4 týdny)

#9

Roper: Sheikův styl trénování bench pressu...http://worldpowerliftingcom.blogspot.cz/2011/09/previously-published-bench-press.html
Myslím, že tohle je rozepsaný i v Beyond Bodybuidling od Tsatsoulina.

Offline

Venec

22.03.2017 16:40

Odpovědět

Re: Sheiko - specializace na bench press (4 týdny)

#10

Venec: Myslím, že tohle je rozepsaný i v Beyond Bodybuidling od Tsatsoulina.
A uvedl alespoň zdroj? :D Na druhou stranu hodně českejch koučů Sheika, Simmonse apod. cituje. Napadá mě třeba Česlík, jehož protokoly se dost pojej s Thibaudeauem.

Naposledy upraveno 22.03.2017 16:56

Jiří Vlk Offline

Roper

22.03.2017 16:49

Odpovědět

Re: Sheiko - specializace na bench press (4 týdny)

#11

Roper: A uvedl alespoň zdroj? :D Na druhou stranu hodně českejch koučů Sheika, Simmonse apod. cituje. Napadá mě třeba Česlík, jehož protokoly se dost pojej s Thibaudeauem.
No jasně, vlastně celou dobu píše v 3. osobě, jak to Sheiko/Ruský národní tým dělal.

Naposledy upraveno 22.03.2017 17:00

Offline

Venec

22.03.2017 17:00

Odpovědět

Re: Sheiko - specializace na bench press (4 týdny)

#12

Můžu znovu poděkovat Borisovi za vydařený trénink. Jel jsem ho celý měsíc, byl to docela záhul. Poslední trénink ve středu, v pátek jen ultra lehký dřepy, po kterých mám záda zas v **** a dneska test 1RM.
130 kg v pohodě, 132,5 kg šlo možná ještě líp, 135 kg jsem vytlačil, ale vylítla mi prdel do vzduchu, to by se asi nepočítalo, nevím. Nicméně PR o 7,5kg dobrý. Doporučuju pro lidi, co si chtěj vylepšit bench nebo pro mrzáky, co nemůžou tahat ani dřepovat jako já.

Offline

Venec

26.03.2017 19:11

Odpovědět

Re: Sheiko - specializace na bench press (4 týdny)

#13

Venec: Můžu znovu poděkovat Borisovi za vydařený trénink. Jel jsem ho celý měsíc, byl to docela záhul. Poslední trénink ve středu, v pátek jen ultra lehký dřepy, po kterých mám záda zas v **** a dneska test 1RM.
130 kg v pohodě, 132,5 kg šlo možná ještě líp, 135 kg jsem vytlačil, ale vylítla mi prdel do vzduchu, to by se asi nepočítalo, nevím. Nicméně PR o 7,5kg dobrý. Doporučuju pro lidi, co si chtěj vylepšit bench nebo pro mrzáky, co nemůžou tahat ani dřepovat jako já.
Dobrej posun...Sheiko zdůrazňuje, že se má při pokusu dodržet vteřinová pauza (čili neodrážet), udělals jí?

Btw, řešils ty záda s doktorem? Co ti řekl? Tipuju, že spasmus a vnutil ti mastičku. :D

Jiří Vlk Offline

Roper

28.03.2017 10:31

Odpovědět

13 příspěvků
Strana 1 z 1

Vytisknout