Trénink pro „bermuďáky“

5 příspěvků
Strana 1 z 1

Pro přidání tématu nebo reagování na téma musíte být přihlášení.
Pokud nejste registrovaní, tak se prosím registrujte.

Trénink pro „bermuďáky“

#1

Diskuse k článku Trénink pro „bermuďáky“.

Kamil Fila Offline

Tetsuo

06.08.2016 13:05

Odpovědět

Re: Trénink pro „bermuďáky“

#2

Ahoj Tetsuo, začínám být už fit a tenhle trénink se mě líbí. Dosud jsem jel hlavně fullbody a případně splity. Cvičím už 5 let. Byly problémy s koleny a zadkem, viz diskuze, ale už je vše v rámci možností ok, jen nechci i spíše nemohu přetěžovat kolena a pánev, tzn ne těžké dřepy a mrtvoly. Tenhle trénink je myšleny cvičit obden a ve dny volna jsou ty crossfit wody nebo kardio? Nebo myšleno spíš systém 2+1?. Díky Petr

Petr Štěpánek Offline

petr.turnov

před 4 týdny

Odpovědět

Re: Trénink pro „bermuďáky“

#3

Raději mi připomeň, co máš přesně za problémy.

Obecně problém není se dřepy, ale spíš s technikou. Málokdy vidíš někoho, kdo je dělá dobře.
Najdi styl, který ti vyhovuje - jak široký postoj, jak vysoko uložit činku, jak pracovat s boky, koleny, břišními svaly, dechem...

Pro většinu lidí je výhodnější mít širší postoj, dávat víc boky dozadu a jít pomalu dolů. Je potřeba to zkoušet ze začátku s lehčí vahou a malým počtem opakování (3-5).
Později jde přidávat váhu nebo počty opakování. Najít bod, kdy ty nohy rostou, nebo se udržují na solidní úrovni.

Trénink jsem nepsal já. Pochopil jsem, že se má cvičit tak, aby se dal zregenerovat.
2+1 je dobrý model, možnost je také po-st-pá-so, nebo po-út-čt-so.

WODy na 10-20 minut se dají cvičit doma ve dny, kdy se nechodí do posilovny. Můžou tam být i HIITy s kettlebell swingy.

Kamil Fila Offline

Tetsuo

před 4 týdny

Odpovědět

Re: Trénink pro „bermuďáky“

#4

Díky za reakci. Problém byl chondropatie pately a zevni hemeroidy. Nohy jsem nejel několik týdnů a po ultrazvuku se to zlepšilo. Mezi tím jsem se cvicenim vršku a dietou vysekal a zhubnul na 12% tuku .ale nechci pánev a kolena přetěžovat, protože tohle jsem si právě uhnal z přetížení dřepu a tím špatně techniky. Už chyby opakovat nechci.zacal jsem na crosovem trenažéru cvičit nohy a dřepy s vlastním váhou. Rád bych je začal jezdit, ale spíš jako doplněk, protože se kolena s hemeroidy mohou znovu kdykoliv ozvat. Proto mě tenhle trénink zaujal, protože je spíše na vršek a relativne ne z těžkými sériemi. Kdyby tě napadl jiný trénink nebo jsi měl vlastní zkušenost s tímhle problémem tak za ní budu rád. Případně náhrady za farmářského chuzi kvůli přetížení. Díky moc. Pett

Petr Štěpánek Offline

petr.turnov

před 4 týdny

Odpovědět

Re: Trénink pro „bermuďáky“

#5

Bulharský dřep, laterální výpady, mrtvé tahy na jedné noze.

Kamil Fila Offline

Tetsuo

před 4 týdny

Odpovědět

5 příspěvků
Strana 1 z 1

Vytisknout