Jídelníček?

10 příspěvků
Strana 1 z 1

Pro přidání tématu nebo reagování na téma musíte být přihlášení.
Pokud nejste registrovaní, tak se prosím registrujte.

Jídelníček?

#1

Posledních pár dnů jsem strávila zkoumáním a učením se jak nakládat se svým tělem.
V létě 2014 jsem začala cvičit, ale spíš tak laicky kvůli zdravotním komplikacím, pak jsem dosáhla čeho jsem potřebovala (měla jsem stehna jak kentaur) a nějak to vyšumělo. V listopadu loňského roku jsem zas tak nějak začala, ale teď mám už 2 měsíce stagnaci (dole 5% tuku a nárůst 7% svalové hmoty)

Potřebuji tedy jídelníček a nový trénink. Koukala jsem tady na stránky a asi budu vycházet odtud - JÍDELNÍČEK. Trénink je v pohodě, vzhledem ke zdravotním problémům ho konzultuji s fyzioterapeutkou.

Každopádně proč sem píšu... Mám 170cm a 68-70kg, 30% tuku, 40% aktivní svalové hmoty. Potřebuji zařadit redukční dietu (na 15% tuku) a ráda bych znala nějaká doporučení, poznatky od lidí, kteří také drží/drželi redukční dietu, na co si dát pozor; nějaké typy na zajímavé potraviny, které nevynechat; jak mít pestrý jídelníček i přes "dietu". Kolik jídel denně vám vyhovovalo (jestli tedy můžu vycházet z odkazu výše), jak jste na tom byli s hydratací. Chci znát zkušenosti s i bez suplementů atd. :) Samozřejmě si to přizpůsobím podle sebe, jen bych místo teorie teď ráda znala i praktické zkušenosti. Jak jste se při tom cítili, jak zvládali trénink a vlastně život (:D).
Popřípadě jaké druhy redukčních diet znáte (mě zaujala redukce tuku na téhle stránce - den bez sacharidů a pak postupně zvyšovat), a které vám přijdou lepší a proč. :)

Děkuji za Váš čas i informace.

Pavla Offline

Papulenka

02.08.2016 11:54

Odpovědět

Re: Jídelníček?

#2

Ona je otázka, jak rychle to chceš shodit, vychází mi to na nějakých 10-11 kilo.

Rychle to opravdu znamená sacharidy dolů na 3-5 dní a 1-2 dni výš, jinak to jde i míň drasticky.

Kamil Fila Offline

Tetsuo

02.08.2016 14:58

Odpovědět

Re: Jídelníček?

#3

Co nejrychleji, ale tak, aby to tělu neublížilo a nepoškodilo to organismus. Rozhodně nepočítám s měsícem, ale maximálně do 4 měsíců to chci mít dole. :)

Pavla Offline

Papulenka

02.08.2016 15:39

Odpovědět

Re: Jídelníček?

#4

4 měsíce vychází 2,5 kila za měsíc, čili přes 600 g za týden. Do půl kila za týden se toho lze zbavit, aniž by nastal jojo efekt.
Realisticky bych si na to dal 5-6 měsíců, pokud to nemá být drastické.

Kamil Fila Offline

Tetsuo

02.08.2016 18:52

Odpovědět

Re: Jídelníček?

#5

Tetsuo: 4 měsíce vychází 2,5 kila za měsíc, čili přes 600 g za týden. Do půl kila za týden se toho lze zbavit, aniž by nastal jojo efekt.
Realisticky bych si na to dal 5-6 měsíců, pokud to nemá být drastické.
To myslím zvládnu. :)

Pavla Offline

Papulenka

02.08.2016 21:32

Odpovědět

Re: Jídelníček?

#6

Papulenka: (měla jsem stehna jak kentaur)
A to je špatně? Foto by bylo? :-)

Offline

kernel

03.08.2016 12:48

Odpovědět

Re: Jídelníček?

#7

kernel: A to je špatně? Foto by bylo? :-)
Nebylo to špatně, jen jsem dosáhla cíle. Foto bohužel nemám. :) Nějak jsem se tím nechlubila, nebylo to hezké. :D I když teď co bych za to dala, ale priority se mění. :)

Pavla Offline

Papulenka

03.08.2016 17:51

Odpovědět

Re: Jídelníček?

#8

Můj přístup by byl jet 4-5 dní s minimem sacharidů a 1-2 dny s vyšším. Buď tak, aby byl každý týden stejný

Nižší = libovolná zelenina včetně sladké, 1-2 kousky ovoce, z příloh max 1-2 brambory denně.

Vyšší = ke 2-3 jídlům menší porce příloh (1 krajíc chleba, 1-2 brambory, 1 kopeček rýže, malá miska vloček apod.), nebo prostě nějaký sladký jogurt nebo malý dezert jako cheat meal 1-2x týdně

Nebál bych se zdravých tuků (olivový, hroznový, konopný, rybí olej, nějaký kokosový, avokádo, ořechy, lněné/chia semínka apod.)

Bílkoviny 120-140 g denně.

Tenhle přístup nic nezkazí, je zdravý, a přinese snížení tuku, pokud se řekněme 3-4x týdně posiluje a k tomu navíc 1-2x dělá kardio. Dá se to samozřejmě různě kombinovat. Obecně hubnutí vyžaduje vysokou frekvenci cvičení, část může obstrarat třeba i hodinová procházka denně.

Kamil Fila Offline

Tetsuo

04.08.2016 15:28

Odpovědět

Re: Jídelníček?

#9

nějaké typy na zajímavé potraviny,které nevynechat;
Vyjde to draho. Ale i extra pestrá strava plná exotických, Bio,FairTrade, farmářskách..... potravin má více méně stejný efekt jako jídlo, co roste/žije jen v Česko-Slovensku. Akorát peněženka zhubla.
Kamarád byl na Filipínách měsíc, jedla tam místní jídla(hmyz) a po měsíci byl o 5kg lehčí a se stejnou silou, ale v EU toto nelze. A třeba "dary moře" mají ze všeho nejvíce cholesterolu.
Dnes jsem byl ve Spálené/P1, pro bulgur, kuskus, amarant, goji,semena.... ale jen, že mi to chutná, nečekám, žádné zázraky. Igelitka za 1000CZK.
Pokud si to vsugeruješ autogenním tréninkem, tak třeba jo. :)

Kolik jídel denně vám vyhovovalo
-Když jsem jedl i 9x denně(možná více), relativně malé porce(pro mě) tak jsem byl relativně vysekaný 8-12%, teprve, když jsem udělal větší pauzy=menší počet, tak jsem nabral(jedno co).

- Konopný maj nejlevnější v DM Drogerii(70), z vlašských ořechů v Kauflandu(70), Tři čajové lžičky, od každého jednu a máš pestrou stravu jak z praku.

- Ostré koření nijak zvlášť metabolismus neurychluje. Ve finále soutěžích v pojídaná pálivých jídel(Chilližrouti, Plechová huba) jsem viděl lidi, co bych neunesl.

Naposledy upraveno 08.08.2016 21:23

Offline

kernel

08.08.2016 21:22

Odpovědět

Re: Jídelníček?

#10

Zdravím, když mám denní příjem sacharidů cca 370 g/kg váhy a k obědu zpravidla dávám rýži a to 150 g, což je nějakých 110 g sacharidů. Když ale budu chtít k obědu zařadit brambory, které mají podstatně méně sacharidů na 100 g než rýže, musel bych dát kolem 700 g, je to tak správně? když chci zachovat stejný počet sacharidů? nebo by se měl člověk řídit KJ? díky

Tomáš Manert Offline

swansea

11.09.2016 13:58

Odpovědět

10 příspěvků
Strana 1 z 1

Vytisknout