Zranění při mrtvém tahu - vzpřimovače

7 příspěvků
Strana 1 z 1

Pro přidání tématu nebo reagování na téma musíte být přihlášení.
Pokud nejste registrovaní, tak se prosím registrujte.

Zranění při mrtvém tahu - vzpřimovače

Ahoj, v úterý jsem zvedal jako už mnoho treninků mrtvý tah, možná jsem se nesoustředil na techniku, možná jsem se špatně vyspal, možná jsem se přetížil, každopádně na váze 110 kg, což je pro mě taková normální pracovní váha, mi píchlo ve vzpřimovači. Vyprdnul jsem se na to, docvičil jsem tak nějak trénink, ale bolelo to celou dobu.

Ted uběhly dva dny a bolest neustoupila, první den to bodelo, ted to v určiitých polohách je úplně v pohodě a když se špatně otočím tak v tom zas bodne a nepředkloním se :/ Narovnaný můžu být bez problému, neříkám, že je to něco nesnesitelného, ale nevím, jestli s tim mohu cvičit cviky, kde vzpřimovače nezapojuji nebo mám úplně vynechat třeba na týden trenink a počkat až se to úplně uklidní?

Jinak cvičil jsem několik let s vlastní vahou a cca v březnu jsem si nechal rozepsat treninky v posilovně 6x do týdne. Mrtvý tah jsem jel 2x týdně, to samé dřepy a bench.

Díky za nějakou diagnozu :)

Pavel Pajma Offline

POBI607

30.06.2016 10:56

Odpovědět

Re: Zranění při mrtvém tahu - vzpřimovače

Po internetu ti nikdo diagnózu dělat nemůže, ani opravdový doktor.

Nevím, kolik je tvoje maximálka, ani na kolik opakování a sérií zvedals těch 110 kilo.

Každopádně 2x týdně mrtvý tah nejde moc ustát. Pokud děláš 2x dřepy ještě.

Týden si dej pohov určitě a cvič hluboké braniční dýchání a mobilitu páteře, každý den.

Kamil Fila Offline

Tetsuo

30.06.2016 11:08

Odpovědět

No maximálka tak 150, jak jsem psal necvičím to dlouho :) 110kg jsem jel v 8 opakováních a při šestém tam bodlo. Je to moje první takové zranění, proto sháním informace, trochu jsem se lek.

Okej, upravím si treninky, 1x týdně mrtvý tah, 1x týdně dřep....je to pravda, tohle mě asi odrovnalo.A budu cvičit to co říkáš.

Díky moc!

Pavel Pajma Offline

POBI607